HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 208 696
  • 30 544

Fordél

Jäsen
Fernholm joutui lopettamaan uransa pahaan aivotärähdykseen Luleån Johan Forsbergin taklattua häntä törkeästi kyynärpäällä päähän.

Ok, kiitoksia tiedosta ja ikävä kohtalo. Pyyhitään tuo nimi siis pois. Gerenous lienee se yllätyksettömin nimi.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle tulee tästä porusta vähän mieleen Jokerien mediatempaus Kampissa. Silloin synnytettiin valtava mediarumba siitä, että Jokerit julkistavat pelaajahankinnan ensimmäisenä Kampin videotaululla. Tuolloin julkistettiin Joonas Raskin siirtyminen narrilaumaan. Vastaanotto ei ollut kovin lämmin, kun mediatempaus antoi olettaa hankinnan olevan ''kova'' nimi.

Toivottavasti HIFK on onnistunut naaraamaan tuolloista Joonas Raskia kovemman pelaajan joukkueeseen.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Taitaa olla länsinaapurin kansalainen. Tämän lisäksi Genematin nimi pyörii edelleen mukana.

Olet muistaakseni yleensä ollut näissä oikeassa. Oma veikkaukseni on siis Mikael Johansson, sillä kyllä Keränen on ihan Suomen kansalainen vaikka länsinaapurin puolella onkin syntynyt. Ja eihän sitä tiedä vaikka samalla julkaistaisiin se Generous, sillä eihän kyseessä olisi "uusi pelaajavahvistus" kun ei ole mihinkään siirtynytkään ;)
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Oli kyseessä kuka tahansa, Hän tulee olemaan pettymys suurimmalle osalle. Jos saisin toivoa, Hän olisi Tuomo Ruutu. Ei siksi, että Tuomoa IFK eniten tarvitsisi vaan siksi, että Hän on Tuomo Ruutu. Keräsestä en jaksa enää innostua. Keräsen ura on ollut jo pitkään silkkaa alamäkeä. Kärpistä löytyy sopivampi tontti.
Olisi kiva, jos Gene palaisi meille mutta tuskin Genen paluusta näin isosti ilmoitettaisiin. Korkeintaan tiistana klo 13.26 tulisi tiedote, jossa mainitaan Matin olevan seuraavassa kokoonpanossa jos terveys sen sallii.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Olet muistaakseni yleensä ollut näissä oikeassa. Oma veikkaukseni on siis Mikael Johansson, sillä kyllä Keränen on ihan Suomen kansalainen vaikka länsinaapurin puolella onkin syntynyt. Ja eihän sitä tiedä vaikka samalla julkaistaisiin se Generous, sillä eihän kyseessä olisi "uusi pelaajavahvistus" kun ei ole mihinkään siirtynytkään ;)
Tyhmä kysymys, kuka Mikael Johansson olisi kyseessä?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Taitaa olla länsinaapurin kansalainen. Tämän lisäksi Genematin nimi pyörii edelleen mukana.

Olet muistaakseni yleensä ollut näissä oikeassa. Oma veikkaukseni on siis Mikael Johansson, sillä kyllä Keränen on ihan Suomen kansalainen vaikka länsinaapurin puolella onkin syntynyt. Ja eihän sitä tiedä vaikka samalla julkaistaisiin se Generous, sillä eihän kyseessä olisi "uusi pelaajavahvistus" kun ei ole mihinkään siirtynytkään ;)

Jos tosiaan Nybari on saanut naarattua Mikael Johanssonin, jota olen tässä jonkun aikaa haikaillut, olen luonnollisesti erittäin tyytyväinen. Hän olisi mielestäni riittävä ykkössentteri ja mahdollistaisi Leino-Hintz -parivaljakon peluuttamisen samassa ketjussa, kunhan Nykopp tervehtyy. Täten saisimme pelintekotaitoa niin ykkösen keskelle, YV:lle kuin Hintzin laidallekin.

Olen valmis pyytämään Nybarilta anteeksi, jos Johansson on huomenna pelaajamme. Mutta silti meiltä puuttuu edelleen se ykköspakkiparin varmasti puolustava "Järvinen", sekä sitten se kutos-seiskapakki Generous. Johansson ja Generous nyt sisään, ja sitten vielä se Ellerby tai vastaava myöhemmin? Jos nämä toteutuvat, en keksi enää muuta mitä voisin vaatia.

Tyhmä kysymys, kuka Mikael Johansson olisi kyseessä?

Vapaana on tällä hetkellä oikeastaan vain Alexei Kalyuzhny, Pascal Pelletier ja Mikael Johansson.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Onko kipinävuorot toimiston eteen jo jaettu ja onko ruuaksi pataljoonakeittoa?

Mä veikkaan Tuomo Ruutua. Sitten sieltä kuitenkin huomenna tulee tyyliin joku Matt Generouksen jatkosopimus ja Juhani Tamminen Mestiksestä try outille.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Jos tosiaan Nybari on saanut naarattua Mikael Johanssonin, jota olen tässä jonkun aikaa haikaillut, olen luonnollisesti erittäin tyytyväinen. Hän olisi mielestäni riittävä ykkössentteri ja mahdollistaisi Leino-Hintz -parivaljakon peluuttamisen samassa ketjussa, kunhan Nykopp tervehtyy. Täten saisimme pelintekotaitoa niin ykkösen keskelle, YV:lle kuin Hintzin laidallekin.

Olen samaa mieltä tästä, että Johansson istuisi pelaajaprofiililtaan tuohon palettiin ihanteellisesti. Ehkä Ramu-tyyppisin pelaaja mitä markkinoilta olisi saatavilla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Se seisoo sittenkin!

Pessimistinä sanon, että Generous, joka olisi kyllä vahvistus ja laajuutta pakistoon, mutta toiveissa olisi nyt vähän jotain isompaa.
Joku täällä jo vihjaili siihen malliin, että olisi ruotsalainen.
Mikael Johansson jos olisi niin lähtökohtaisesti kelpaisi hyvin!

Ei voi Nybari ja toimistokaan olla niin tyhmä, että suht isolla "hypellä" mobiiliappsien ja muiden kautta julkaistaisiin jonkun jämämiehen sisääntulo. Eihän!?
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Edelleen, itse olen tyytyväinen jos pelaaja on Generous.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Onko kipinävuorot toimiston eteen jo jaettu ja onko ruuaksi pataljoonakeittoa?

Mä veikkaan Tuomo Ruutua. Sitten sieltä kuitenkin huomenna tulee tyyliin joku Matt Generouksen jatkosopimus ja Juhani Tamminen Mestiksestä try outille.

Innostuin tästä Tpipin huhusta nyt niin paljon, että itsellenikin tuli mieleen kipinävuorot ja sen aikainen yhteenkuuluvuuden fiilis joka täällä vallitsi. On paljon mukavampaa kokea yhteenkuuluvuuden tunnetta ja pohtia joukkueen edesottamuksia toiveekkaana, kuin ryvetä vittuuntuneessa ahdistuneisuudessa, tiuskien narreille ja saaden siitä omilta loskaa niskaan. Ehdotan pataljoonakeitoksi erittäin chilistä hernekeittoa.

Juhani Tamminen on kyllä saatava IFK:hon. Tuskin on sen kalliimpi kuin Unkarilainen Porakone, mutta toisi joukkueeseen jotain sellaista, mitä kukaan muunniminen ei voi tuoda.

Jos nämä toteutuvat, en keksi enää muuta mitä voisin vaatia.

Tai no joo, tämän Tamin haluan kyllä nähdä IFK:ssa ja jos vielä Zidi on mahdollista kotiuttaa, Nybari ei saa jättää tilaisuutta käyttämättä. Vuosi sitten olisin ollut samaa mieltä myös Tuomosta, mutta nykykunnossaan en tiedä olisiko hän parannus edes Lennuun. Enkä tosiaan Lennultakaan ihmetekoja odottanut, vaan oletin hänen olevan nelosketjun hankinta, kuten näyttäisi olevankin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mutta voiko enää parempaa vetoa olla IFK:lta, kun laittaa päivää aikaisemmin, että uusi pelaaja huomenna klo11. Extra-huomiota seuralle oikein urakalla. Tällasta kannattaisi tehdä useamminkin meillä.

Ton Mikael Johanssonin statsit näytti hyviltä. Sopisi kyllä oikein hyvin!
 

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
Hockey God, anna sen olla Ruutu!! ...Bergenheim käy myös...Tiedotteen lopussa voidaan mainita, että myös Genematti liittyy seuran vahvuuteen loppukauden sopparilla.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Miksi Mikael Johanssonista pitäisi innostua? 31-vuotias ja pieni 40 pinnan sentteri? Ei aukee mulle, miksi täällä ollaan niin mehuissa? Onko joku nähny sen pelaavan?
Neuvostoliitossa ei ainakaan oo saanu mitään aikaan.
 

Varjagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat & Toronto Maple Leafs
Toivottavasti on ykkössena, Mikael Johansson 31-vuodella ja 40 pisteellä käy hyvin. Tai sit jokin muu ainakin tuon tasoinen sena. Pliis...
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Miksi Mikael Johanssonista pitäisi innostua? 31-vuotias ja pieni 40 pinnan sentteri? Ei aukee mulle, miksi täällä ollaan niin mehuissa? Onko joku nähny sen pelaavan?
Neuvostoliitossa ei ainakaan oo saanu mitään aikaan.

Niin en nyt innostumisesta tiedä, mutta voisiko osittain täyttää Ramun saappaita. Sitten jos meillä 4,5kk päästä on laiturit suurinpiirtein terveenä, niin hyvä syöttelijä olisi hyvä lisä.

Mutta kyllä sitä vaan haluaisi nähdä T.Ruudun siirtyvän meille. On siinä aikamoisen monipuolinen hyökkääjä kaikinpuolin. Varmasti olisi hyvä keskelläkin.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Juhani Tamminen on kyllä saatava IFK:hon. Tuskin on sen kalliimpi kuin Unkarilainen Porakone, mutta toisi joukkueeseen jotain sellaista, mitä kukaan muunniminen ei voi tuoda.
Vähän vaarallista haastaa Nybbaria tälläiseen nimileikkiin. Tomppeli saattaa muuten käydä Vantaalla pelaajakaupoilla.
Eliteprospects.com - Paavo Ylipaino
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen melko varma että tuolla kellonajalla on jotain tekemistä asian kanssa, mutta mikä se yhteys voisi olla? Joku pelaaja joka on pelannut numerolla 11 tai joka tulee pelaamaan HIFK:ssa numerolla 11? No, huomenna se sitten saadaan tietää - onko kellään tietoa onko lehdistöä kutsuttu johonkin aikaan (esimerkiksi ennen matsia) paikalle?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Olen melko varma että tuolla kellonajalla on jotain tekemistä asian kanssa, mutta mikä se yhteys voisi olla? Joku pelaaja joka on pelannut numerolla 11 tai joka tulee pelaamaan HIFK:ssa numerolla 11? No, huomenna se sitten saadaan tietää - onko kellään tietoa onko lehdistöä kutsuttu johonkin aikaan (esimerkiksi ennen matsia) paikalle?
Meinaat, että marsu Salmelalta viedään numero?
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vai olisiko niin että kun Salmelan numero on 11, niin joukkueeseen liittyy toinen Salmela ja kun 1+1 =2, niin se on sitten toisen Salmelan pelinumero? No onpas päättelyä mutta sallittanekoon se täällä htt-ketjussa.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi Mikael Johanssonista pitäisi innostua? 31-vuotias ja pieni 40 pinnan sentteri? Ei aukee mulle, miksi täällä ollaan niin mehuissa? Onko joku nähny sen pelaavan?
Neuvostoliitossa ei ainakaan oo saanu mitään aikaan.

Niin kannattaa ottaa huomioon, että on nakuttanut SHL:ssä käytännössä joka vuosi sen 40 pinnaa + sitten NLA:ssa kanssa. Se on aika helvetin kova saavutus olla käytännnössä koko ajan pistepörssissä TOP10:ssä tai ainakin TOP15:sta. Lisäksi kun kundi on kutakuinkin ainoa markkinoilla oleva sentteri jonka vahvuudet ovat hyökkäyspäässä ja pelitilanteiden rakentelussa, niin itse ainakin ottaisin ilomielin tänne kokeilemaan.

Mä olen vähän kiikun kaakun sen suhteen että ottaisinko Ruudun vai tämän Johanssonin, jos olisi mahdollisuus valita. Ruutu on Ruutu, mutta Johansson on sitten taas juuri sellainen kaveri mikä tosta nipusta puuttuu, eli se taitoniekka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös