Tamin Jaguar
Jäsen
Ruotsissa flopannut Rantakari menee Tapparaan pitkällä sopimuksella, ei ole tulossa IFK:hon.
Tyrväisestä ei hajua.
Tyrväisestä ei hajua.
Missä kaikki hyvät huhut? Pliis hei, ei näitä kavereita.
.
Taimi hakee ensisijaisesti KHL-sopparia
Taimi kuitenkin niin halutessaan, bisnesmiehenä, ostaa itse sopimuksensa ulos. Ei olisi kai ihan ensimmäinen kerta.Tästä en nyt olisi niinkään varma. Juuri pari viikkoa sitten oli Hesarissa juttua Taimista ja seuraavaa sanottiin:
IFK ja Taimi tekivät kahden vuoden sopimuksen. IFK ei tarjoa yleensä mitään KHL-pykäliä, eikä sellaista ole Taimillakaan. Pohjois-Amerikan NHL olisi ihan toinen juttu. Varausta Taimilla ei ole, mutta kiinnostusta sitäkin enemmän.
”Olen sitä mieltä, että sen kuuluu olla tavoite. Jos tulee mahdollisuus lähteä, en jätä sitä käyttämättä.”
Ja Liivik lähtenee lähes täydellä varmuudella Örebrohon.
Missä kaikki hyvät huhut?
Jokinen, Ruutu, JMA, Bäckström jne. nyt ainakin liittyy petopaitaan välittömästi.
Viis muista nimistä, kunhan Marek palaa kotiin!Ja unohdit Zidlickyn.
Ja unohdit Zidlickyn. Se nyt tulee ihan varmaan. Vaimo suorastaan vaatinut päästä takaisin stadiin. Itse kyllä ihmettelen suuresti, ellei tuosta listasta edes joku osu.
Tälle myös itseltäni vahva kyllä. Olisi kyllä hienoa nähdä tämä soturi IFK-paidassa.Kuten myös juhapekkahytösiä.miikalahtia
Veikkaan ettei Sapko pysty tarjoamaan samaa mitä IFK joten pelanee meillä vielä yhden kauden :)
Luotan Nybaan, Kiva-Harriin ja Stögöön, että yllättävät edes jotenkin positiivisesti.
Onhan se myönnettävä, että Nybondas on kehittynyt kovasti urheilutoimenjohtajana. Enää tarvitse pelätä, että ensi kauden tähtihankinnat on Sebastian Aho ja Patrik Laine, joista kumpikaan ei tietenkään pelaa sekuntiakaan stadissa ennen siirtymistään ulkomaille.
Mikäköhän on Ramstedin tilanne? Ennen vuoden vaihdetta oli sen suuntaisia huhuja, että ei olisi jatkamassa, mutta tilanteet ovat voineet muuttua.
Mikäköhän on Ramstedin tilanne? Ennen vuoden vaihdetta oli sen suuntaisia huhuja, että ei olisi jatkamassa, mutta tilanteet ovat voineet muuttua.
Wärn voisi korvata Partasen.
Ramstedt sekä Zaborsky jatkavat muualle.