Kyllä minä Wärnin kelpuuttaisin ihan hyvillä mielin takaisin, mikäli hinta ja rooli joukkueessa on oikea. Uskoisin, että Max on hyvää tasoa Liigassa kakkos-/kolmosketjussa vähän muusta rosterista riippuen. JMA sen sijaan ei juurikaan positiivisia viboja aiheuttaisi ja tunnetusti palkka olisi mallia Zabo, joten en näe tässä HIFK:n kannalta sitä vastinetta, että kannattaisi hirveäsi kilpailla vaikka menisi sitten Kärppiin tai muuhun liigajengiin. Tyrväisistä ottaisin mielummin Juhanin jos pitäisi valita, mielummin ei kumpaakaan.
No se nyt on jo tässä vaiheessa selvää, että joukkue pirstaloituu kärkijätkien osalta kauden päätteeksi ja ensi kausi tullaan vetämään tietynlaisessa murroksessa suuren vaihtuvuuden osalta, saa nähdä millainen jengi siitä lopulta muodostuu. Puolustukseen toivoisin mahdollisimman pientä vaihtuvuutta; Aulie/Auvitu -kaksikosta toisen jatko olisi erittäin iso plussa, kumpaakin ei varmasti pystytä pitämään? Lisäksi Generousille tarjoaisin heti lappua, kuten myös Grillforsille sellainen lappu, jolla herra saadaan pidettyä Stadissa pari kautta. Järvinen taitaa olla menetetty ja Taimella on varmasti mahdollisuudet siirtyä KHL:ään.
Hyökkäyksestä Elkinsille jatkoa ns. franchise tagilla. Raskin siirtymistä Liigan sisällä en oikein ymmärtäisi ellei HIFK jostain syystä halua luopua hänestä? Itse en luopuisi.
Tietysti jos mestaruusnakkeja päästään kauden päätteeksi nauttimaan niin paineet ensi kauden jengiä kohtaan ovat ensi kauden menestyksen osalta ainakin minun silmissäni armollisemmat, mutta jos jäädään sijoille 2.-4. niin onhan siinä Nybarilla duunia löytää kesän aikana, jotta finaaleissa pelataan ensi keväänä. Luottoa kuitenkin löytyy.