Onko siirtoraja siis 15.2. Klo 24 vai 16.2. Klo 24? Kun ite mä oletin, että tuleva keskiyö on takaraja?
Tietääkö kukaan, että onko Porselandiin tai Lädään ollut oikeasti neuvotteluyhteys, vai oliko vaan twitter-schaibaa. Kun noita ukkoja tulee koko ajan tuolta neuvostoliiton pääsarjasta moniin muihin meidän pääsarjan joukkueisiin , eikä IFK:n rosterissa vielä näy uusia nimiä? Toi Larsenin Pippokin on kuulemma menossa Raumalle. Olis kelvannu mulle:-D
Ikosen Jassen tilalle olis käyny varmaan toi Björkstrand, kun on khl-äijä. No se meni SaiPaan.
Stigulle kysymys; montako hyvää kiekollista pakkia pitäisi sun mielestä olla menestyvässä jääkiekkojoukkueessa?
Kriteereinä; luistevoimainen, tekee pisteitä, pelaa ylivoimaa,pelaa minimissään 20 min. per peli. Mun mielestä neljä. Enemmälle määrälle ei riitä peliaikaa. Eikä yv-vastuuta. Niitä on IFK:ssa neljä; Grilli, Söde, Late ja Auvitu.
Nyt puuttuu yks, kun Söde on kylmänä. Se on Nybarin vastuulla, että Söde korvataan.
Ei niitä voi varmuuden vuoksi pitää joukkueessa, JOS joku loukkaantuu. Pelaajat haluaa pelata. Tää oli mun persereikä-mielipide,vaikka niin hauskasti käskit ne omana tietona pitää.