HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 6 777 429
  • 28 303

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Lennu ilmeisesti lähdössä jengistään uusiin maisemiin ja mielenkiintoista nähdä mihin suunnistaa. Aika "varmoja" huhuja oli liikkeellä jo muutama viikko sitten, että KHL olisi uusi osoite ja eräs uusi seura siinä liigassa olisi seuraava pesti, mutta aika hiljaista ollut.

Geneven kausi päättyi vasta äskettäin, joten siinä syy miksi mahdollista sopimusta ei ole julkaistu.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Geneven kausi päättyi vasta äskettäin, joten siinä syy miksi mahdollista sopimusta ei ole julkaistu.

Juurikin näin, mutta tarkoitin lähinnä sitä, että huhumyllykin hiljeni kuin seinään.
Olisi mainio paluumuuttaja, mutta jos KHL vie niin siitä vaan. Itse en ko sarjaa seuraa ollenkaan.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla ei ole mitään tietoa tuosta McLeanin Turku-sopparista. Olin vaan lukevinani täältä jatkiksen TPS-osiosta, että olisi sainattu sinne joidenkin lähteiden mukaan. Toivottavasti ei pidä paikkaansa. Ottaisin ehdottomasti tänne, jos on saatavilla. Senttereitä ei ole ikinä liikaa.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Mulla ei ole mitään tietoa tuosta McLeanin Turku-sopparista. Olin vaan lukevinani täältä jatkiksen TPS-osiosta, että olisi sainattu sinne joidenkin lähteiden mukaan. Toivottavasti ei pidä paikkaansa. Ottaisin ehdottomasti tänne, jos on saatavilla. Senttereitä ei ole ikinä liikaa.

Tom ja co. ei välttämättä halua toista oharia McLeanilta joten mahdollista KHL pykälää ei joko ole tai sitten se on hyvin vahvasti rajoitettu. Esimerkiksi vain seuran suostumuksella. Tai näin ainakin itse tekisin. Enkä olisi mitenkään vakuuttunut Mcleanin sitoutumisesta joukkueeseen joten sopii Tepsiin oikein mainiosti. Itse en jää murehtimaan jos sattuu Tepsiin menemään.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tom ja co. ei välttämättä halua toista oharia McLeanilta joten mahdollista KHL pykälää ei joko ole tai sitten se on hyvin vahvasti rajoitettu. Esimerkiksi vain seuran suostumuksella. Tai näin ainakin itse tekisin. Enkä olisi mitenkään vakuuttunut Mcleanin sitoutumisesta joukkueeseen joten sopii Tepsiin oikein mainiosti. Itse en jää murehtimaan jos sattuu Tepsiin menemään.

Mitä oharia? McLeanilla ei ollut KHL-pykälää sopparissa, kuten ei ole muillakaan HIFK:n pelaajilla tähän mennessä ollut. Eli: mitään oharia ei ole tapahtunut. HIFK-sopparin allekirjoittamisen jälkeen tuli KHL-tarjous. Sen jälkeen McLean neuvotteli sopimuksen purkamisesta HIFK:n kanssa ja HIFK suostui purkamaan sopimuksen ja sai tästä korvauksen. Eli McLeanilla oli seuran suostumus.

Ihan turha vetää mutkia suoriksi ja nähdä jokaisessa rintamakarkuria sen vuoksi, että paskahousu-Matikainen otti ja lähti.

Ottaisin McLeanin kirkuen vastaan. Kun joukkue on materiaaliltaan riittävän vahva ja leveä, kaikki saavat enemmän vastuuta. Toki tähtipelaajat haluavat saada enemmän vastuuta ja pelata paljon, mutta suurin osa pelaajista haluaa voittaa. Ja mitä parempi jengi, sen suuremmalla todennäköisyydellä joukkue on myös voittava joukkue.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Mitä oharia? McLeanilla ei ollut KHL-pykälää sopparissa, kuten ei ole muillakaan HIFK:n pelaajilla tähän mennessä ollut. Eli: mitään oharia ei ole tapahtunut. HIFK-sopparin allekirjoittamisen jälkeen tuli KHL-tarjous. Sen jälkeen McLean neuvotteli sopimuksen purkamisesta HIFK:n kanssa ja HIFK suostui purkamaan sopimuksen ja sai tästä korvauksen. Eli McLeanilla oli seuran suostumus.

Lähinnä hain tässä takaa sitä, että tällä kertaa haluaa pitää McLeanin eikä päästää lähtemään hinnasta viis. Tälläinen tilanne jos tulee eteen niin Mcleanin motivaatio olisi kysymysmerkki. Motivaatio kysymyksen vuoksi viimeksikin päästettiin. Ohari oli ehkä hieman rankka ilmaisu.

Kyllä se itselle myös Mclean kelpaisi ja heitinkin vain teoriaa miten saattaa toimisto tässä tilanteessa ajatella ,jos nyt edes McLean on tarjolla.
 

Jokerobin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals
Lennu ilmeisesti lähdössä jengistään uusiin maisemiin ja mielenkiintoista nähdä mihin suunnistaa. Aika "varmoja" huhuja oli liikkeellä jo muutama viikko sitten, että KHL olisi uusi osoite ja eräs uusi seura siinä liigassa olisi seuraava pesti, mutta aika hiljaista ollut.

Petrellin Jokerihuhun ampui alas Jatkoajassa parhaiten Jokereista perillä oleva nimimerkki -Ville-, joten siksi varmaankin huhumylly hiljeni. Ja Villen tietoihin on kyllä pystynyt luottamaan hyvin aina aiemmin, joten ei todennäköisesti Lennu ainakaan Jokereissa KHL:ää pelaile.

Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu, jatkakaa.
 
Ihan turha vetää mutkia suoriksi ja nähdä jokaisessa rintamakarkuria sen vuoksi, että paskahousu-Matikainen otti ja lähti.

Niin...

Tekeekö se että toinen osapuoli ei suostu keskustelemaan tästä keskusteluhalukkaasta paskahousun...

Ehkä se sitten menee näin elämässä. Mun mielestä osalla meistä värilasit on aiheuttanut värisokeuden tässä asiassa. On tietysti helpompi pistää kaikki yhden henkilön syyksi, jotta värilaseihin ei tuu tahraa.

vmp:kin saa täällä uuden merkityksen: vitun matikaisen petu.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Koska tämä on spekulaatioketju niin laitan tähän oman aavistuksen. Nimittäin, kun Raato meni Omskiin, niin pelkään hänen roudaavan luottopelaajansa Pakarisen sinne. Iiro antaa nyt näyttöjä maajoukkueleireillä ja hänen kehitystrendi on ollut nouseva. Pakarisen sopimuksen ulososto Omskilta tarvittaessa onnistuu. Toivottavasti näin ei käy.
 

samsuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Koska tämä on spekulaatioketju niin laitan tähän oman aavistuksen. Nimittäin, kun Raato meni Omskiin, niin pelkään hänen roudaavan luottopelaajansa Pakarisen sinne. Iiro antaa nyt näyttöjä maajoukkueleireillä ja hänen kehitystrendi on ollut nouseva. Pakarisen sopimuksen ulososto Omskilta tarvittaessa onnistuu. Toivottavasti näin ei käy.

Harvoinhan IFK on ketään myynyt KHL:lään kesken sopimuskauden (pl. McLean) joten en oikein itse jaksa uskoa Pakarisen siirtoon Venäjälle vaikka Raadon luottopelaaja olikin. Kuitenkin on todennäköisesti kaavailtu isoon rooliin ensi kaudella.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
HIFK on ollut profiililtaan aina melko ymmärtäväinen seura pelaajien ja valmentajienkin suhteen. Jos joku ei sopimuksestaan huolimatta halua olla HIFK:ssa, vaan siirtyä muualle, HIFK:n kanssa siirto ennemmin onnistuu kuin epäonnistuu. McLean, Jonne Virtanen, Matikainen...Tän voi nähdä niinkin päin, että HIFK:ssa on korkea omanarvontunto. Jos ei kiinnosta olla meillä, niin ei sitten pidetä väkisin.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Kyllähän Pakarisesta voi kesällä luopua, korvaus vaan pitää olla sellainen, jolla saadaan juuri se pelaaja joka halutaan. Sellainen, joka on vielä hieman parempi, kuin Pakarinen. Eli summan pitää olla kohtuullisen iso.

Vaikea kuitenkaan uskoa, että Pakarinen tässä kohtaa valitsisi KHL-junan.
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän Pakarisesta voi kesällä luopua, korvaus vaan pitää olla sellainen, jolla saadaan juuri se pelaaja joka halutaan. Sellainen, joka on vielä hieman parempi, kuin Pakarinen. Eli summan pitää olla kohtuullisen iso.

Vaikea kuitenkaan uskoa, että Pakarinen tässä kohtaa valitsisi KHL-junan.

Luopuisin mielummin jopa Puustisesta. Mulla on kutina, että Pakarasta tulee erityislaatuinen pelaaja. Mutta jos mies tosiaan halutaan muaalle, niin lähtökohta neuvotteluissa korvaussummana voisi olla 3 miljoonaa euroa. Plus kolmipyörä.
 

Lindfors

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, YNWA
Pakarista ei kannata vaihtaa. Oli kokonaisuutena ehkä paras viime kaudella. Ei se kyllä ole lähdössäkään.
 
Suosikkijoukkue
Kai sen nyt jo uskaltaa tunnustaa: KeuPa HT
HIFK on ollut profiililtaan aina melko ymmärtäväinen seura pelaajien ja valmentajienkin suhteen. Jos joku ei sopimuksestaan huolimatta halua olla HIFK:ssa, vaan siirtyä muualle, HIFK:n kanssa siirto ennemmin onnistuu kuin epäonnistuu. McLean, Jonne Virtanen, Matikainen...Tän voi nähdä niinkin päin, että HIFK:ssa on korkea omanarvontunto. Jos ei kiinnosta olla meillä, niin ei sitten pidetä väkisin.

Jotenkin olen muistavinani, että esimerkkinä mainitsemasi Virtanen ei ihan helpolla tuosta sopimushäslingistä irti päässyt. Varsinkin täällä Katkoajassa oli kovasti sellaistakin mielipidettä, että jos ei pelaa IFK:ssä, ei pelaa enää ikinä missään. Vai muistanko väärin?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Jotenkin olen muistavinani, että esimerkkinä mainitsemasi Virtanen ei ihan helpolla tuosta sopimushäslingistä irti päässyt.

JHag on huumorimiehiä.

Hänen listastaan Matikainen ehti jo Helsingin käräjäoikeuden tuulikaappiin ennenkuin hänen ja HIFK:n sopimus erimielisyys sovittiin.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on kuulemma tuolla twitterin ihmeellisessä maailmassa huhua jonkun suht luotettavan Jokeri-kannattajan puolelta, että Teemu Eronen on tehnyt KHL-sopimuksen. Tosin joukkue ei ole Jokerit. Harmi homma, mutta jokseenkin odotettavissa. Uusi seura lienee se aiemmin huhuttu Neftehimik?

Käviköhän tässä ns. Tommi Santalat. Jonkin sortin sopimus väsätty jo meille, mutta ulkomaat vei mennessään.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Siis HIFK olisi voinut halutessaan järkätä viime kaudella Virtaselle välivuoden. Näin pitkälle ei asiaa kuitenkaan viety. Tottakai sopimusrikko pitää viedä oikeuteen mutta ihan niin isolla tykillä HIFK ei ampunut kuin olisi voinut. Tästä on Virtanenkin kiitollinen. No, asia sinällään ei ole kovin mielenkiintoinen enää.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyökkääjistöön on eniten huhuiltu tässä tämän vuoden puolella Nichlas Hardtia ja Max Wärniä. Oikeastaan ketään muuta ei ole kunnolla huhuttu. Nyt meni toinen sivusuun, Wärn tuskin menee. Oliskohan sieltä tulossa punaisen #32:n paluu? Aina saa haaveilla.
 

kypärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä voisi tehdä huhupäivityksen joukkueen tilasta. Lista on käynyt melko lyhyeksi kevään edetessä. Ns varmat uudet ovat käsittääkseni Lämberg, Auvitu, Wärn ja Taipalus. Muut huhutut ovat joko menneet muualle tai ovat vain lähinnä heittoja ja toiveita. Vai onko minulta jäänyt jotain huomaamatta?
 

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
Mikäli tuo Urheilusanomien huhuilu Haatajan paluusta kotimaahan pitää paikkaansa, niin itse kyllä olisin valmis lyömään kapuloita Puolen Suomen joukkueen rattaisiin ja läväyttämään Haden eteen "suuret setelit", ehdottomasti yksi viime vuosien lempipelaajistani, joka olisi todella hienoa vielä nähdä HIFK:ssa.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäli tuo Urheilusanomien huhuilu Haatajan paluusta kotimaahan pitää paikkaansa, niin itse kyllä olisin valmis lyömään kapuloita Puolen Suomen joukkueen rattaisiin ja läväyttämään Haden eteen "suuret setelit", ehdottomasti yksi viime vuosien lempipelaajistani, joka olisi todella hienoa vielä nähdä HIFK:ssa.
Eikös Haatajalla ole vielä sopimusta Kärppien kanssa jäljellä? Eli teki HIFKsta lähdön jälkeen megapitkän sopparin tyyliin 5+2, jossa kuitenkin oli KHL-optio, mutta Suomessa pelatessa seura on Kärpät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös