Jotenkin mulla on vahva fiilis, että huomisessa tiedotustilaisuudessa kerrotaan myös yhdestä paluumuuttajasta. Ihan fiilispohjalta, tulisikohan Rendulicin kyljessä eräs HIFK-taustainen pelaaja?
Tätä todellakin toivotaan! Olisihan tuo huikeaa jos HIFK:n kolme ensimmäistä sentteriä olisivat Viitaluoma, Loppi ja Ramstedt. Ei paljoa Elkinsin palveluita enää tarvittaisi. IFK! IFK! IFK!Oi kiekkojumalat, jos kuulette tämän, antakaa sen olla Matias Loppi!
Oi kiekkojumalat, jos kuulette tämän, antakaa sen olla Matias Loppi!
Itse toivon kiekkojumalilta seuraavia lahjoja: Joonas Vihko, Kim Hirschovitz ja Tyler Retiisipää. Sen jälkeen 2 ensimmäistä ketjua voisi olla Viitaluoma-Retiisi-Vihko ja Loppi-Palle-Hirschovitz. Perkele, 6 sentteriä kahdessa ketjussa.Tätä todellakin toivotaan! Olisihan tuo huikeaa jos HIFK:n sentterit olisivat ensi kaudella Viitaluoma, Loppi ja Ramstedt. Ei paljoa Elkinsin palveluita enää tarvittaisi. IFK! IFK! IFK!
Jotenkin mulla on vahva fiilis, että huomisessa tiedotustilaisuudessa kerrotaan myös yhdestä paluumuuttajasta. Ihan fiilispohjalta, tulisikohan Rendulicin kyljessä eräs HIFK-taustainen pelaaja?
Aivittu olisi helvetin oiva hankinta! Juuri tuli pari pvää sitten pelatun game 7:in maalit ja olihan pojalla kädet kun laittoi kaksi kaappia Markkasen selän taakse.
Bornakin on pirun taitava kaveri eli tänne vaan. Ikäänkuin Ramstedt nopeudella ja tsempillä varustettuna.
Tsiigataan osuuko kumpikaan.
Tietää, mitä omalla puolustusalueella pitää tehdä, osaa toimia järkevästi 1 vs.1-tilanteissa ja ei jää neuvottomaksi siniviivalla kiekon kanssa.
Mulla ei soi minkäänlaiset kellot, kun mainitaan nimi "Taipalus" - minkälainen sälli?
Hieno!
Jos Ai Vittu tulee, niin pakkohan Harikin olisi saada pidettyä. Olisi Ranskan ja Unkarin vahvistukset samassa jengissä.
Sellaista huhuntynkää, että Eronen ja Rendulic olisivat siirtymässä ulkomaille pelaamaan molemmat. Saa ampua alas.
Sellaista huhuntynkää, että Eronen ja Rendulic olisivat siirtymässä ulkomaille pelaamaan molemmat. Saa ampua alas.
Ryan Glenn on kuulemma jättämässä SaiPan ja samaisen lähteen mukaan ensi kauden osoite on jokin Liigan isoista seuroista. Vaihtoehdoiksi jäänevät IFK, Kärpät ja Tappara (Lukko?).
Karavaanari puikoissa ensi kaudellakin: Ainoa vaihtoehto toivoa kelvollisia pelaajia IFK:hon on, että he ovat jo liigassa taitonsa näyttäneitä pelaajia. Glenn, Savilahti, Spang, Taipalus, kuka tahansa noista pakeista olisi kuin lottovoitto Karavaanarin IFK:hon.Ryan Glenn on kuulemma jättämässä SaiPan ja samaisen lähteen mukaan ensi kauden osoite on jokin Liigan isoista seuroista. Vaihtoehdoiksi jäänevät IFK, Kärpät ja Tappara (Lukko?). Mielestäni olisi hyvä haku IFK:hon.