Bad Bob #42
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Chicago Blackhawks
Koko ykkönen on tällä hetkellä enemmän tai vähemmän puolikuntoinen.
ja tämä perustuu mihin?
Koko ykkönen on tällä hetkellä enemmän tai vähemmän puolikuntoinen.
Eiköhän perustu tietoon.ja tämä perustuu mihin?
Näkeehän sen omilla silmillä, Lehterä häviää paljon kaksinkamppailuja mitkä järjestäen voitti alkukaudesta, paljon epäonnistuneita syöttöjä jne.ja tämä perustuu mihin?
Mä sanoisin ettei kyseinen nimimerkki heittele mitään omia arvailuitaan ilmaan.ja tämä perustuu mihin?
Ollaan vissiin kamppailemassa Henrik Haapalasta Tapparan kanssa. Eiköhän tämä sitten tarkoita, että Palmu ja/tai Vesalainen on lähdössä.
Lähteenä toimii Urheilucast joka viime aikoina osunut näissä huhuissaan.
En lämpeä sitten yhään. Sata kertaa sadasta ottaisin kaksikon Wernblom-Palmu ennen kaksikkoa Haapala-Vesalainen.Ilvesfoorumilla kirjoittelivat vajaa kuukausi sitten, että olisi meidän mies ensi kaudella ja nimet paperissa. Ilves oli hinnoitellut itsensä tarjouskilpailusta jo kättelyssä, mutta pari viikkoa sitten tuli komentoa takaisin, että taistellaankin Tapparan kanssa vielä allekirjoituksesta.
Loukkaantumishistoriaa on, mutta kyllähän potentiaalia on edelleen olla aivan Liigan parhaimpia pelaajia. Ottaisin mielelläni mukaan (varsinkin kun meillä tehdään aina niin hyvää työtä loukkaantumisten ja niiden ennaltaehkäisyn suhteen).
Sieltä olisi ilmeisesti Wernblomia myös tulossa(?), joten olettaisin sekä Palmun että Vessin olevan lähdössä. Näistä kahdesta sanoisin ehdottomasti mieluummin #10:lle tack och adjö - mä en kerta kaikkiaan jaksaisi katsella sitä fleguilua IFK:n paidassa enää.
Palmun jatkolle kirkkaan vihreää valoa, mutta voi hyvinkin olla, että diili on ollut tehtynä muualle jo ennen kuin on vetänyt edes punaista päälleen.
En lämpeä sitten yhään. Sata kertaa sadasta ottaisin kaksikon Wernblom-Palmu ennen kaksikkoa Haapala-Vesalainen.
Onkohan Wernblom edes tulossa teille? Taitaa olla vain sen yhden nimimerkin heitto, ei ole muualla tainnut olla mitään huhua?
Mun mielestä ei ole kyllä mikään löysä, aika fyysinen, ajaa maalille ja tykkää kahakoista. Tyhmiä jäähyjä ottaa kyllä välillä.Itse en Wernblomia haluaisi, hyvä skode ja rankkareissa hyvä mutta muuten aika löysä kulli ja ottaa tyhmiä jäähyjä. Vääränkätinenki Lehterän ylivoimalle.
2033, eli samana vuonna, kun täyttää 40 vuottaMilloin Markus Granlund on tekemässä paluun meille?
Milloin Markus Granlund on tekemässä paluun meille?
Piti just laittaa, että ensin kalastellaan yht. sen 5-10 vuotta ja ehkä sit, kuten Melartin tapauksessa :)2033, eli samana vuonna, kun täyttää 40 vuotta
En lämpeä sitten yhään. Sata kertaa sadasta ottaisin kaksikon Wernblom-Palmu ennen kaksikkoa Haapala-Vesalainen.
Vesalainen on nyt kahdella kaudella putkeen loistanut syksyllä ja hyytynyt täysin sen jälkeen. Loukkaantumisen taakse ei voi mennä. En missään nimessä kiinnittäisi isolla diilillä kärkiruutuun - kuten en olisi kiinnittänyt tälle kaudellekaan.Kyllä mä ainakin Vesalaisen mielelläni meillä ensi kaudella pitäisin, sillä onhan hän ollut yksi tärkeä osa tätä meidän kovaa ykkösketjua yhdessä Lehterän ja Pakarisen kanssa. Wernblom kelpaisi kyllä, jos tossa huhussa on vaan mitään perää, että hän olisi tänne mahdollisesti tulossa.
Ei muuta sanottavaa näihin huhuihin, kuin että köyhää on toiminta, jos ei vahvistuksia/uusia hankintoja osata hankkia muualta kuin omasta liigasta ja jostain ruotsin kakkosdivarista.
Kyllä olisi aika saada utj, jolla on suhteet muualle.
Eli Repo ja Wernblom ovat köyhiä hankintoja, koska tulevat Liigan sisältä? Jees jees.Ei muuta sanottavaa näihin huhuihin, kuin että köyhää on toiminta, jos ei vahvistuksia/uusia hankintoja osata hankkia muualta kuin omasta liigasta ja jostain ruotsin kakkosdivarista.
Kyllä olisi aika saada utj, jolla on suhteet muualle.
Eli Repo ja Wernblom ovat köyhiä hankintoja, koska tulevat Liigan sisältä? Jees jees.