Meillä on Hartikainen onneksiJa lisää tulossa, Colin White hyökkäykseen yli 300 NHL-ottelun kokemuksella. :D
Meillä on Hartikainen onneksiJa lisää tulossa, Colin White hyökkäykseen yli 300 NHL-ottelun kokemuksella. :D
No, mitä jos sitten itse aloitat - mistä kirjottaisit?Koskahan täällä on viimeksi käsitelty ketjun oikeaa aihetta eli IFK:hon liittyviä huhuja, eikä muiden seurojen tekemisiä. Aika pitkälle saa selata.
Kerron sitten kun kuulen jotain. Taivastellaan sitä ennen SaiPan ja Kärppien hankintoja.No, mitä jos sitten itse aloitat - mistä kirjottaisit?
Saipa ja muut seurat kalastaa verkoilla, meillä Pesonen ilmeisesti perholla, jossa karvat nyyhdetty omista palleista.No mutta sosiaalisessa mediassa on hsuskoja hupsutteluja. Pesonen ei paljon ole kommentoinut, mistään, mitään ? Mutta hyvä kalamies on hiljaa, niin saa saalista..vai saako?
Jalokalaa siis haetaanmeillä Pesonen ilmeisesti perholla
Vanha kunnon Fredi!Repee kyllä pelihousut ainakin täällä kun joskus rävähtää the tiedote, ja ollaan löydetty kissojen ja koirien kanssa todella nälkäinen puolustaja jostain allsvenskanista.
Repee kyllä pelihousut ainakin täällä kun joskus rävähtää the tiedote, ja ollaan löydetty kissojen ja koirien kanssa todella nälkäinen puolustaja jostain allsvenskanista.
Jotenkin tuli tämä legendaarinen kuva mieleen.Itse toivon hampaatonta yli 2 metriä pitkää 120kg kanukkia puolustukseen Pohjois-Amerikan alasarjoista. Sellaista joka ei puhu mitään vaan murisee. Sellainen Finley mutta ilkeämpi.
Tätä selkeämpää piirroshahmoa ei oo Penasta tehty!
Tätä selkeämpää piirroshahmoa ei oo Penasta tehty!
Trent Bourque tuli sieltä ja ihan pelimies oliRepee kyllä pelihousut ainakin täällä kun joskus rävähtää the tiedote, ja ollaan löydetty kissojen ja koirien kanssa todella nälkäinen puolustaja jostain allsvenskanista.
Kuinkahan monet pelihousut repeävät, kun se sentterihankinta julkaistaan? Sen verran alkaa olemaan kertynyttä painetta sentterin hankkimiselle, että kaikki muut hankinnat paitsi McDavid ja Draisaitl lienevät pettymyksiä.Repee kyllä pelihousut ainakin täällä kun joskus rävähtää the tiedote, ja ollaan löydetty kissojen ja koirien kanssa todella nälkäinen puolustaja jostain allsvenskanista.
Kunhan Peterin jättävät rauhaan.Ja lisää tulossa, Colin White hyökkäykseen yli 300 NHL-ottelun kokemuksella. :D
Mulle kelpais just ja just ehkä vielä Mackinnon, mutta muut eivät sitten enää kelpaakaan.Kuinkahan monet pelihousut repeävät, kun se sentterihankinta julkaistaan? Sen verran alkaa olemaan kertynyttä painetta sentterin hankkimiselle, että kaikki muut hankinnat paitsi McDavid ja Draisaitl lienevät pettymyksiä.
Olisitteko tuosta Pysykistä heittäneet hattua ilmaan? 0+4 viime kaudella AHL:ssä. Rikkinäisiä kausia yms. Alkukausi pelaamatta. Itse näen isot riskit. Jos sulla olisi eurot 1-2 hankintaan, niin tähänkö laittaisitte?
Ei riitä meillä on laatua. Vahvistuksen on oikeasti oltava vahvistava tässä ja nyt.No mut hei 500-pelii änärissä. Tulee aina mieleen esimerkki John Maddenista..
Johan Motin one more time?