On kyllä paksua tekstiä.
Vatanen aivan selvä, että palaa aikanaan Jyväskylään jos liigaan tulee. Tuo Kivistö homma on yhden kahelin puheita, joka haluaa tänne J-M Aaltosen, Kivistön, Kaarlehdon ja kaikki vanhat ja huonot pelaajat.
Se ei liity IFK:hon mitenkään muuten kuin, että tämä kaheli on IFK:n kannattaja, joka haikailee kaikkia maailman pelaajia IFK:hon. Hän pitää Taposta hyvänä maalivahtina, mutta haluaisi silti useamman maalivahdin hänen tuekseen.
Vatanen olisi kyllä todellakin meille kelvannut, mutta en edes tiennyt tai muistanut hänen olevan vapaana tai ylipäätään SM-liigaan edes palaamassa. Enkä mä nyt kaikkia pelaajia tänne haluaisi, sillä näissä spekulaatioissa nyt voi heittää melkein mitä tahansa nimiä ilmoille, kun tietää itsekin sen asian, että kaikki heistä tai edes puolet heistä tuskin on tänne saatavilla.
Aaltosta mä en kyllä enää tänne välttämättä haluaisi, koska taitaa näiden hänen omien lausuntojen mukaansa olla miehen ura jo paketissa tai ainakin liian jäähdyttelymielellä liikkeellä, jos viitsii enää pellailemmaan vaivautua.
Kyllä mä Taposta pidän ihan hyvänä veskarina, mutta kuten olen sanonut sen, että hän on tällä hetkellä ykkösveskariksi vaan liian epätasainen. Mutta ehkä joskus vielä hänenkin tasoonsa saadaan sitä tasaisuutta, toivottavasti jo tällä kaudella. Mitä tulee veskarien tänne haalimiseen, niin siinä kun pätee myös sama asia, että jos heität useamman vaihtoehdon ilmoille, niin hyvä jos yksi heistä saadaan tänne hankituksi.