Eli vihdoin myönnät, että trollaat. Kiitos. Hetken jo olen kuvitellut, että olet tosissasi nimien ja juttujesi kanssa.
En trollaa, mutta onhan näissä Jatkoaika-palstan huhuissa yhdistelty näitä mainitsemiani maajoukkuetason pelaajia seuraan jos toiseenkin. Ja kuten tossa aikaisemmin jo sanoinkin, että nämä nimet olivat vain tällaisia heittoja ja esimerkkejä siitä, että keitä IFK voisi tänne ensi kaudeksi ihan oikeasti myös kiinnittää, jos vaan rahasta päästäisiin sopimukseen ja jos sitä myös löytyisi.
Kyllä mä itse ainakin laittaisin sen 300 tonnia kiinni vaikka Björniseen, Ojamäkeen tai Pokkaan, kun että hankkisin sillä samalla rahalla tänne useamman pelaajan, jotka olisivat vaan tasoa Jasu, Mieho, Hartikainen ja Åsten. Se mitä yritän tässä nyt painottaa on juurikin se, että pelaajien määrä ei korvaa sitä laatua. Eli mieluummin yksi Leijona-tason pelaaja, kun kolme, neljä tai vaikka kymmenen miestä johonkin kolmos- ja nelosketjuihin.
Olisi hyvä juttu, jos joukkue pystyisi hankkimaan ne nelosketjun sitkeät puurtajat sieltä omista junnuista maila-palkalla, kuin että seura joutuu maksamaan niille seiskapakeille ja nelosketjun puurtajille esim. 70 tonnia kaudesta ja huom. Tämä 70 tonnia oli siis vain ihan esimerkki.