Erkka Lapanen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK - FC Liverpool
Oliko nämä tyhjennysmyynneissä? Manninen ehkä, muut ei. Vai mitä olen missannut?Eli Marleau, Bourque, Manninen ja Seppälä olivat levää?
Oliko nämä tyhjennysmyynneissä? Manninen ehkä, muut ei. Vai mitä olen missannut?Eli Marleau, Bourque, Manninen ja Seppälä olivat levää?
Mä en hätäilis. Siellä on ollut ihan järkevä suunnitelma, jossa voi nyt tapahtua pientä liikehdintää riippuen Lehterän kuvien tuloksista. Selvinnee viimeistään huomenna.
Tapsalle saattaa löytyä tuuraaja läheltä mikäli tärähdys vaatii huilia.
Muuliihan sanoi minulle Meet & Greet - tapahtumassa että hän aikoo jatkaa vieläEli Pakarinen maaliin ja Åsten pyörittämään ykkösylivoimaa
Jan Lundell one more yearTapsalle saattaa löytyä tuuraaja läheltä mikäli tärähdys vaatii huilia.
Lainaamasi kirjoittaja pohti, että koskahan kuullaan vahvistuksista. Siihen sinä totesit, että "Eihän tyhjennysmyynnit ole vielä edes alkaneet" - ikään kuin IFK tekisi hankintoja vain tyhjennysmyynneistä, vaikka selvästi niin ei ole, kuten itse tässä hienosti alleviivaat.Oliko nämä tyhjennysmyynneissä? Manninen ehkä, muut ei. Vai mitä olen missannut?
NHL:n harjoitusleirit loppumassa. Sieltä tippuu ukkoa kohta.
Nää on todellakin kaksi klassikkoa; harjoitusleirien loppu ja veroraja. Onko IFK:hon tullut ikinä pelaajaa joka olisi pullahtanut NHL-joukkueen harjoitusleiriltä ulos?Ihan kun olisin lukenut tämän ennenkin IFK-osiosta.
Seuraava pykäkki: veroraja.
Pappi lounaalla nordiksella.
Ja sitten katseet käännetään risteilylle jossa ei tule ketään ja siitä suoraan massiiviseen joka oli melkoisen tyhjä arpa viimeksi. Sitten aloitetaan alusta ja aina välillä todetaan ja ihmetellään että vajaaksi on taas jätetty.Ihan kun olisin lukenut tämän ennenkin IFK-osiosta.
Käsittääkseni narrien toimisto ei ole nordiksella.Onko näköhavaintoa, että kumman Nordiksella majaansa pitävän seuran edustajien kanssa?
EIköhän ole IFK:n. (Tai sitten itsekseen tai kaverien kanssa)Onko näköhavaintoa, että kumman Nordiksella majaansa pitävän seuran edustajien kanssa?
Ja sitten katseet käännetään risteilylle jossa ei tule ketään ja siitä suoraan massiiviseen joka oli melkoisen tyhjä arpa viimeksi. Sitten aloitetaan alusta ja aina välillä todetaan ja ihmetellään että vajaaksi on taas jätetty.
EIköhän ole IFK:n. (Tai sitten itsekseen tai kaverien kanssa)
Narrit ei treenaa Nordiksella, vaan Herttoniemen jäähallissa. Lisäksi tuo lounashan on avoin kaikille, itsekin käynyt sielä lounastamassa.
Käsittääkseni on vetänyt maalivahtivalmennuksia. Vastaus on siis tavallaan on, tavallaan ei.Papin nykyvire lienee arvoitus, onko käynyt säännöllisesti jäillä viime kauden jälkeen?
Mietin lähinnä, että Turusta on vähän pitkä nordikselle syömään.EIköhän ole IFK:n. (Tai sitten itsekseen tai kaverien kanssa)
Narrit ei treenaa Nordiksella, vaan Herttoniemen jäähallissa. Lisäksi tuo lounashan on avoin kaikille, itsekin käynyt siellä lounastamassa.
Ihan kun olisin lukenut tämän ennenkin IFK-osiosta.
Ja sitten katseet käännetään risteilylle jossa ei tule ketään ja siitä suoraan massiiviseen joka oli melkoisen tyhjä arpa viimeksi. Sitten aloitetaan alusta ja aina välillä todetaan ja ihmetellään että vajaaksi on taas jätetty.
Siinä se on IFK-fanin vuosikalenteri täynnä!
Papin nykyvire lienee arvoitus, onko käynyt säännöllisesti jäillä viime kauden jälkeen?
Ikinuori maajoukkueesta Pesoselle tuttu Jarkko Immonen siihen sentteriksiPesonen vetää kohta itse hokkarit jalkaan. Toiselle laidalle löytyy hyvä ystävä vanha ketjukaveri Oulusta JMA enään the sentteri
Totta, by bad. Unohdin tuon...Ihan kun olisin lukenut tämän ennenkin IFK-osiosta.
Mä voin mennä sinne viikon päästä maanantaina myöhäisillasta. Lento Singaporeen lähtee tiistain puolella 00:25. Aika varma fiilis että törmään siellä loundgessa(huom! D-kirjain kuuluu asiaan perinteitä kunnioittaen)pitkää viikonloppua vetävään faijaan ja raportointi kusee.Onko liveraporttia Helsinki-Vantaan Loungesta?