Juuri näin. Koivistoisen paikko kyseessä. Eikä välttämättä viime kauden perusteella jäädä tässä plussan puolelle. Toki suhteellisen nuoresta pelaajasta kyse ja varmasti ammentaa maajoukkuekomennuksistaan kehityspalasia peliinsä.Kodytek lienee paikkaamassa Koivistoisen, ei Jääskää.
Mä vähän epäilen ettei sieltä tule tänään juuri mitään pelaajiin liittyvää ulos.Käsittääkseni 19:30-20:30 on laivalla joku tilaisuus, joka otsikon perusteella on varmaankin tilaisuus jossa nämä julkistukset tapahtuu. Pieni varoitus kuitenkin että en ole lähdössä ja vähän "vasemmalla kädellä" tuli luettua sitä ohjelmaa
En tiedä kuinka moni odottaa mitään rusakoita hatusta.
Jotain roadkilliä odotan hatusta nousevan tänään, mutta toivotaan parasta.En tiedä kuinka moni odottaa mitään rusakoita hatusta.
Pakko ihailla sun pessimismiä ja sitä miten linja pitää kaikissa tilanteissa. Oon pitänyt itseäni realistipessimisti siiven vahvana edustajana, mutta sä oot vienyt kaiken ihan nextille levelille :D
Mä pelkään sitä, että sieltä julkistetaan huomenna sellaisia sopimuksia, jonka jälkeen itsekin kaikkia lupauksiani vastaan alan taas ajattelemaan, että ”hei, tästähän voi tulla ihan hyvä juttu….”
EI EI EI, viime kauden jälkeen en enää ikinä odota HIFKiltä mitään!!! ja jos sanani syön, niin mörökölli minut vieköön.
Se tässä masentaa ettei ole toivoakaan paremmasta kun Ville jatkaa. Se on jo nähty kolmella kaudella ettei peli kehity mihinkään, pikemminkin taantuu. Sama koutsi, samat henkiset takalukot mutta moninkerroin paskempi jengi = odotukset pakkasen puolella.Aika välinpitämätön olen tällä hetkellä koko touhuun. Olin itse ladannut aika kovat odotukset kuluneelle kaudelle ja kun lopputulos oli mikä oli, on usko nyt aika nollassa. Siksi on minulle aika se ja sama ketä meille palkataan ja ketä ei. En näe mitään järkeä Peltosen jatkamisessa enkä ensi kaudella taida mennä yhteenkään otteluun, ellei työn puolesta ole pakko. Liigatilauksen päätän myös. Voihan se olla, että kunnon tauko koko hommasta tekee hyvääkin. Viimeksi vedin henkeä Matikainen-Sormunen-Summanen sekoilun aikaan ja sitten kun 2015-16 tuli hyvä kausi oli fiilis aika katossa.
Se tässä masentaa ettei ole toivoakaan paremmasta kun Ville jatkaa. Se on jo nähty kolmella kaudella ettei peli kehity mihinkään, pikemminkin taantuu. Sama koutsi, samat henkiset takalukot mutta moninkerroin paskempi jengi = odotukset pakkasen puolella.
Tästä tulis erittäin vahvat Petteri Wirtanen -fibat. Tosin nyt mennään varmaan rohkeasti ilman mitään try outia.Tätä todennäköistä Jasun hankkimista mä en ole ymmärtänyt vielä missään vaiheessa. Ikää 36, ura selkeässä laskusuunnassa ja sitten hankitaan tänne. Ei niin minkäänlaista järkeä pienimmässäkään määrin. Onhan siinä yksi lisä ikämiesten kiva-arki-kerhoon, mutta mitään urheilullista syytä hankinnalle on aivan mahdoton nähdä.
Karmeuden kruunaa kahden vuoden diili.Ikää 36, ura selkeässä laskusuunnassa ja sitten hankitaan tänne. Ei niin minkäänlaista järkeä pienimmässäkään määrin.
Tätä todennäköistä Jasun hankkimista mä en ole ymmärtänyt vielä missään vaiheessa. Ikää 36, ura selkeässä laskusuunnassa ja sitten hankitaan tänne. Ei niin minkäänlaista järkeä pienimmässäkään määrin. Onhan siinä yksi lisä ikämiesten kiva-arki-kerhoon, mutta mitään urheilullista syytä hankinnalle on aivan mahdoton nähdä.
Tärkeysjärjestys ensi kauden mielenkiintoon:
Valmennus, UTJ, Pelaajat.
Jatketaan tästä. Keskustelin ko. aiheesta viestin tietojen pohjalta toisen hyvin kärryillä olevan henkilön kanssa. Bergenheimin ja Kautosen olon loppusuoralla vahvisti, samoin sen, että toinen alkuperäisen lähteen nimeämätön henkilö on Ville Siren.Kuulemani mukaan IFK on juurikin aiemmin mainitun mukaisesti naulannut perjantaina seuraavan urheilutoimenjohtajansa. Muutamia asioita, joita asiaan liittyen kuulin:
- Loppusuoralla mukana olivat Bergenheim, Kautonen ja kaksi muuta nimeä, jota lähde ei osannut 100 % varmuudella nimetä.
- Toinen nimeämättömistä henkilöistä on mallia ”irtoaa mahdollisesti rahalla toisesta seurasta”, jonka tulkitsen tarkoittavan osastoa Kultanen, Sahlstedt etc.
- Julkaisuajasta ei tietoa.
Tuskin tiedottaa, kun sopimusta Tapparaan ei ole vielä tehty, vaikka se todella lähellä onkin. Tiedottivat tänään Brickleyn ja Galletin.Jaa Tappara tiedottaa vissiin huomenna Rafkinista. Olin jotenkin siinä uskossa että meidän ukko.
Ei taida kukaan tietää tai ei ole ainakaan paljastanut sitä tänne, jos tietää.En ehtinyt vielä palstaa sen tarkemmin selaamaan, mutta oliko täällä jo tiedossa, että julkaistaanko risteilyllä myös tämä uusi UTJ, vai ainoastaan osasto Jasu, Mäkiaho, Knot & Vesalainen?
Salassa ja salassa, aika hyvin on ollut tiedossa mediaa myöden, että ainakin Bergenheim ja Kautonen ovat listalla mukana ja nyt esiin noussut myös Sirenin nimi. Toki mediaan poimittiin suoraan tältä palstalta myös Nybarin ja Abbottin nimet, joka oli huumoriosaston journalismia.Mielenkiintoista nähdä kuka se uusi UTJ on, koska hyvin on osattu pitää se salassa tai vaihtoehtoisesti sellaista ei ole vielä signattu. Se on oikeastaan ainoa asia mikä kiinnostaa.
Pelaajien suhteen ei ole mitään ennakko-odotuksia niin kauan kuin Peltonen jatkaa.
Tämä on mielenkiintoista, koska tähän ei kumpikaan lähteistäni ottanut kantaa, kun kysyin. Molempien vastaus oli luokkaa "julkaistaan kun julkaistaan". Hämmentävää siinä mielessä, että uusi UTJ on jo valittu, niin mistä tällainen hiljaisuus kumpuaa?Ei taida kukaan tietää tai ei ole ainakaan paljastanut sitä tänne, jos tietää.
Epäilen, että tietoa ei yksinkeratisesti ole, koska kuten toisessa viestissä kirjoitinkin, niin kumpikaan lähteistänikään ei antanut julkaisusta mitään tietoa, vaikka toivat esiin nimiä ja sen, että päätös on tehty perjantaina. Järkiperusteista olen täysin samaa mieltä kanssasi, olisi niin sanotusti sulaa hulluutta jättää julkaisematta UTJ nyt.@Hokipedia: Kiitokset tästä - Siren kelpaisi. UTJ:n julkistamisajankohdasta ei taida olla palstalaisia varmaa tietoa tai sitten eivät saa julkistaa tietoa. Järkevästi ajatellen HIFK ei voi olla julkistamatta UTJta tilaisuudessa, kun risteily on samalla yksi vuoden tärkeimmistä sidosryhmätapaamista. Mikäli paikalla ei ole tai vähintään tiedossa tulevaa UTJta videon välityksellä olisi siitä merkittävä mainehaitta firmalle. Näin järkiperustein ajatellen. Toki kyseessä HIFK niin kaikki mahdollsta.
En tiedä kuinka moni odottaa mitään rusakoita hatusta.
Minulla ei ole MITÄÄN tietoa, mutta ehkä kyseinen henkilö on vielä kiireinen toisessa pestissä. Kröhöm.. kuten Kölli?Epäilen, että tietoa ei yksinkeratisesti ole, koska kuten toisessa viestissä kirjoitinkin, niin kumpikaan lähteistänikään ei antanut julkaisusta mitään tietoa, vaikka toivat esiin nimiä ja sen, että päätös on tehty perjantaina. Järkiperusteista olen täysin samaa mieltä kanssasi, olisi niin sanotusti sulaa hulluutta jättää julkaisematta UTJ nyt.
Jos tämä on uuden UTJ:n toive, että ensin julkaistaan rosteri ja vasta myöhemmin UTJ-nimitys? On varmaan nähnyt jengin nimilistan, eikä halua syntyvän mitään riskiä siitä, että hänet kytketään nyt julkaistaviin pelaajakiinnityksiin. Näin minä toimisin, jos siellä on jotain Jasua tulossa.Epäilen, että tietoa ei yksinkeratisesti ole, koska kuten toisessa viestissä kirjoitinkin, niin kumpikaan lähteistänikään ei antanut julkaisusta mitään tietoa, vaikka toivat esiin nimiä ja sen, että päätös on tehty perjantaina. Järkiperusteista olen täysin samaa mieltä kanssasi, olisi niin sanotusti sulaa hulluutta jättää julkaisematta UTJ nyt.