HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 134 492
  • 30 245

Kendofutari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja Chicago Blackhawks
Se on mukava kuitenkin, että siinä missä me spekuloidaan UTJ:llä niin muut joukkueet julkistelevat sopimuksia ja uusia hankintoja.
Suolapatsas penkin takana on sellainen perustavanlaatuinen ongelma, että sinällään ymmärrettävää ettei täällä mehustella millään Luhangan jatkopahveilla ja tsekkailla milloin Knot saapuu Helsinkiin.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Se on mukava kuitenkin, että siinä missä me spekuloidaan UTJ:llä niin muut joukkueet julkistelevat sopimuksia ja uusia hankintoja.
Huomenna räjähtää, kun uusia sopimuksia julkaistaan. Veikkaan ainakin tämän palstan olevan suorastaan ilmiliekeissä...
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Huomenna räjähtää, kun uusia sopimuksia julkaistaan. Veikkaan ainakin tämän palstan olevan suorastaan ilmiliekeissä...
Jatkoajan palvelimet tulee tilttaamaan heti kun keskustelu alkaa. Samoin IFK:n kannattajien sisäiset
Facebook-ryhmät tulee olemaan melkoisen vilskeen alla heti kun tietoa alkaa tulemaan.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Jatkoajan palvelimet tulee tilttaamaan heti kun keskustelu alkaa. Samoin IFK:n kannattajien sisäiset
Facebook-ryhmät tulee olemaan melkoisen vilskeen alla heti kun tietoa alkaa tulemaan.
En tiedä muista, mutta itse odottelen aika kauhunsekaisin tuntein huomista. Toisaalta odotuksia tästä ei voi enää oikein alittaakaan (tässä vaiheessa joku toteaa varmaan toimistolla, että hold my beer).
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
En tiedä muista, mutta itse odottelen aika kauhunsekaisin tuntein huomista. Toisaalta odotuksia tästä ei voi enää oikein alittaakaan (tässä vaiheessa joku toteaa varmaan toimistolla, että hold my beer).
Minäkin odotan , en mene laivalle mutta illan aikana vietetään taatusti "kisastudioa"
aiheen tiimoilta.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomenna räjähtää, kun uusia sopimuksia julkaistaan. Veikkaan ainakin tämän palstan olevan suorastaan ilmiliekeissä...
Ai huomennako on D-day? Siellä on säätutkaa zoomailtu ja havaittu, että on paras mediasää sopimusten julkaisuun. Sellainen tunne on, että meidän sopimukset jäävät silti muiden joukkueiden julkistusten varjoon. Jos uusina tulee vain Mäkiaho, Kodytek, Jasu ja Knot, niin olen pettynyt. Odotan jatkoa Sundille ja Vesalaiselle.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mestaruusristeily

Otetaan pienet. Missä Buli?
Kiitetään osallistujia runsaasta osanotosta. (Taputusta)
Kiitetään kaikkia faneja ja joukkuetta sinnikyydestä. Pahoitellaan tippumista, vaikka se tulikin kovan taistelun jälkeen. (IFK, IFK, IFK!!)
Otetaan pienet. Missä Buli?
Kertaillaan Pomon viestiä organisatiomuutoksista malliin: Ollaan sitkeitä ja edetään huolelliseesti (...ja katsotaan mihin se riittää).
Otetaan pienet. Missä Buli?
Kerrotaan, että uusista pelaajasopimuksista ilmoitetaan kesäkuun toisella viikolla.
Arvasin!
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Joko toimisto on osannut salata hemmetin hyvin ne Nättisen ja Jääskän tasoiset tai paremmat pelaajien diilit, tai on tulossa yks suurimpia suutareita miesmuistiin.
Mä veikkaan suutaria(en Jukka Suutaria UTJ:ksi)ja toivon olevani väärässä.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
En tiedä muista, mutta itse odottelen aika kauhunsekaisin tuntein huomista. Toisaalta odotuksia tästä ei voi enää oikein alittaakaan (tässä vaiheessa joku toteaa varmaan toimistolla, että hold my beer).
Niin, vähintään 12-13 uutta sopparia/ jatkosopparia on löydyttävä listoilta ja laadukkaita sellaisia suurin osa, jotta jonkinlainen uskottavuus (ja pieni toivonkipinä paremmasta) säilyisi. Jatkosoppareita ei voi olla monta, sillä laadukkaita ei ole jäljellä siihen. Ryhmään saa mahtua korkeintaan 2 todella hyvää junioria, ei enää mitään +35:sia tai Åsteneja, Komaroveja... Ja silti menestyminen edellyttää heti syksystä todella kovaa menoa = maaleja, vauhtia, taklauksia ja varsinkin järjestelmällistä peliä tai sitten nopeat bye-byet VP:lle.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Näen sieluni silmissä Maken juoksemassa karkuun faneja ja vastaamassa katatonisessa tilassa kaikille ”markkina määrää” (@douppi registered trademark), kun vaaditaan selitystä sille, miksi meidän rosteri on täysi keräilyerä kontra Kärpät ja tamperelaiset. Pahoin pelkään tämän olevan täysin deja vu vuodelta 2022.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Itse jätän suosiolla tulevan kellunnan väliin, vaikka kutsu sinne saapuikin. Ei pysty, ei vaan millään pysty. Oma intuitioni hälyttää sen verran itsesuojeluvaiston puolelle, että parempi säästää mahdollista pettymyksen vastaanottamista himaan. Oma veikkaukseni palstatoveri @Neely n tapaan on suutarissa.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Näen sieluni silmissä Maken juoksemassa karkuun faneja ja vastaamassa katatonisessa tilassa kaikille ”markkina määrää” (@douppi registered trademark), kun vaaditaan selitystä sille, miksi meidän rosteri on täysi keräilyerä kontra Kärpät ja tamperelaiset. Pahoin pelkään tämän olevan täysin deja vu vuodelta 2022.
Tuohon voi huoletta lisätä ainakin Kalpan, jolla on oikeasti kova jengi tulevaksikin kaudeksi ja sitä ei ainakaan voi selittää millään taloudellisella etulyöntiasemalla, vaan se johtuu siitä kuuluisasta ammattitaidosta. Kuopiossakin jengi on kasattu nykykiekon vaatimusten mukaiseksi, toisin kuin meillä.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laitetaan lotto vetämään

Huomenna tärähtää:
Knot
Kodytek
Jasu
Mäkiaho
Rafkin
Vesalainen
Sund

Ja pettymys on järkyttävä tällaisen jälkeen.

Näistäkin taitaa vielä ainakin pari nimeä jäädä pois, kun Kodytekia viedäänkin nyt Ruotsiin ja Rafkinia Tapparaan.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Näistäkin taitaa vielä ainakin pari nimeä jäädä pois, kun Kodytekia viedäänkin nyt Ruotsiin ja Rafkinia Tapparaan.

Kodytek Ruotsiin oli hetken EP:n huhulistalla lähteenä "inside information". Huhu kuitenkin postettiin sieltä melko nopeasti.
 
Viimeksi muokattu:

samsuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Näistäkin taitaa vielä ainakin pari nimeä jäädä pois, kun Kodytekia viedäänkin nyt Ruotsiin ja Rafkinia Tapparaan.
Kodytekin "huhu" Ruotsiin siirtymisestä ilmeisesti lähti Eliteprospectista sisäpiirilähteenä mikä sittemmin on sieltä jo poistunut. Rafkin tosiaan ainakin Ylen mukaan siirtymässä Tapparaan.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Laitetaan lotto vetämään

Huomenna tärähtää:
Knot
Kodytek
Jasu
Mäkiaho
Rafkin
Vesalainen
Sund

Ja pettymys on järkyttävä tällaisen jälkeen.
Tämähän olisi varsinkin puolustuksen osalta Jackpot. Nämä, kun tulisivat nykyisten lisäksi niin olisi puolustus Liigan kärkeä. Hyökkäys sitten pysyisi osastona Sport ja muu keskikasti.

Itse taaseen veikkaan, että tulee jatkoja osastoa ketään ei kiinnosta ja junnuja. Vesalainen siihen varmaan till. Sitten uusina julkaistaan täysin tusinaosaston Jasu ja Mäkiaho sekä Knot. Siinä taas ollaan.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kodytek Ruotsiin oli hetken EP:n huhulistalla lähteenä "inside information". Huhu kuitenkin postettiin sieltä melko nopeasti.
Kodytekin "huhu" Ruotsiin siirtymisestä ilmeisesti lähti Eliteprospectista sisäpiirilähteenä mikä sittemmin on sieltä jo poistunut. Rafkin tosiaan ainakin Ylen mukaan siirtymässä Tapparaan.

Ahaa, eli se oli näin päin! Mä olin saanut käsityksen, että huhu IFK:hon tulosta oli sieltä poistunut tuon uudemman huhun tieltä. Meni mulla kuitenkin puolet oikein? Ollaan taas viisaampia...

Sori @Dev väärästä informaatiosta.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laitetaan lotto vetämään

Huomenna tärähtää:
Knot
Kodytek
Jasu
Mäkiaho
Rafkin
Vesalainen
Sund

Ja pettymys on järkyttävä tällaisen jälkeen.

Onko tuolla nyt oikeasti mitään väliä. Eiköhän sellainen jengi saada kasaan, jolla jopa Peltonen saa meidät luotsattua 12 parhaan joukkoon ja kun mestaruudesta ei kuitenkaan pelata niin ihan sama mulle, ketä sieltä tulee. Jos jotain voisi toivoa niin nuoria kundeja, jotka vielä kahden vuoden jälkeen saattaisivat olla meille hyödyllisiä. Toisaalta eiköhän Peltonen jatka vielä 2025-26 kauden jälkeenkin, joten ihan sama. Uusi yritys sitten 2030- luvulla, kun Garden on valmis jne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös