HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 022 180
  • 29 660

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Mielenkiintoinen nimi vapautui juuri Pohjois-Amerikassa, nimittäin puolustaja Nicolas Beaudin. 2018 1. kierroksella varattu pakki, joka on todella nopea luistelija ja ns. hyökkäävä pakki. Montrealin kanssa sopimus purettu "yhteisymmärryksessä". En siis sano, että minkäänlaista huhua olisi ilmoilla. Kunhan nostin esiin, että meidän tarpeeseen sopiva kaveri olisi vapautunut. Tämänkaltainen kaveri kiinni loppukausi + ensi kausi diilillä, kiitos.
 

Skib71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielenkiintoinen nimi vapautui juuri Pohjois-Amerikassa, nimittäin puolustaja Nicolas Beaudin. 2018 1. kierroksella varattu pakki, joka on todella nopea luistelija ja ns. hyökkäävä pakki. Montrealin kanssa sopimus purettu "yhteisymmärryksessä". En siis sano, että minkäänlaista huhua olisi ilmoilla. Kunhan nostin esiin, että meidän tarpeeseen sopiva kaveri olisi vapautunut. Tämänkaltainen kaveri kiinni loppukausi + ensi kausi diilillä, kiitos.
Kelpaa, tai oikeastaan tässä vaiheessa kelpaa kuka tahansa. Mutta kelpo pinnat ja +- tilastot!. Taitaa muut sarjat kyllä viedä tai muu NHL joukkue.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Kelpaa, tai oikeastaan tässä vaiheessa kelpaa kuka tahansa. Mutta kelpo pinnat ja +- tilastot!. Taitaa muut sarjat kyllä viedä tai muu NHL joukkue.
NHL-jengiin en välttämättä enää tässä vaiheessa usko, on kahdessa paikassa "flopannut" varausnumeroon nähden ja nyt lähti Lavalista, koska ei ollut peliaikaansa tyytyväinen. Silti tosin huomattavasti Stadia todennäköisempiä vaihtoehtoja ovat SHL, NL tai loppukauden suora AHL-sopimus isommalla rahalla.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Mielenkiintoinen nimi vapautui juuri Pohjois-Amerikassa, nimittäin puolustaja Nicolas Beaudin. 2018 1. kierroksella varattu pakki, joka on todella nopea luistelija ja ns. hyökkäävä pakki. Montrealin kanssa sopimus purettu "yhteisymmärryksessä". En siis sano, että minkäänlaista huhua olisi ilmoilla. Kunhan nostin esiin, että meidän tarpeeseen sopiva kaveri olisi vapautunut. Tämänkaltainen kaveri kiinni loppukausi + ensi kausi diilillä, kiitos.

Olisi muuten kova. Kun katsoo tehoja Pohjois-Amerikassa sekä ammattilaisena että junnuvuosina, kiekolliset taidot olisivat Liigaan varmasti ihan poikkeuksellista tasoa puolustajalle.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog




Montrealilaisen kiekkotoimittajan mukaan Beaudinin vapauttaminen ei yllättänyt: vaikeuksia mahtua Lavalin kokoonpanoon ja aiemmin oli lainattu kesken kauden Team Canadalle Spengler Cupiin. Tviitin mukaan saattaa pelata loppukauden Euroopassa.

Eurooppaa pidän itsekin todennäköisempänä, mutta ennemminkin Ruotsia tai Sveitsiä. Mutta pelaajaprofiililtaan olisi tasan sitä, mitä IFK kaipaa juuri nyt.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Eurooppaa pidän itsekin todennäköisempänä, mutta ennemminkin Ruotsia tai Sveitsiä. Mutta pelaajaprofiililtaan olisi tasan sitä, mitä IFK kaipaa juuri nyt.
Kelpaisi. Kyllähän tässä tobbarinkin melkein kannattaa satsata lisää pelastaakseen Villen ja samalla itsensä, ettei jatkosoppari näyttäisi aivan niin hölmöltä. Salinin tiedotteesta jäi itselle Salmelaisen puheista fiilis, että olisi vielä jotain tulossa ja tämä sopisi ajoitukseltaan aika mukavaisesti siihen.
 
Suosikkijoukkue
IFK Peltosen jälkeen
Mielenkiintoinen nimi vapautui juuri Pohjois-Amerikassa, nimittäin puolustaja Nicolas Beaudin. 2018 1. kierroksella varattu pakki, joka on todella nopea luistelija ja ns. hyökkäävä pakki. Montrealin kanssa sopimus purettu "yhteisymmärryksessä". En siis sano, että minkäänlaista huhua olisi ilmoilla. Kunhan nostin esiin, että meidän tarpeeseen sopiva kaveri olisi vapautunut. Tämänkaltainen kaveri kiinni loppukausi + ensi kausi diilillä, kiitos.
Beaudinin viimeisin IG seuraus on Sparta Praha. Eiköhän mene sinne.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Beaudinin viimeisin IG seuraus on Sparta Praha. Eiköhän mene sinne.
Mä olen näissä asioissa "hieman" pudonnut kärryiltä, mutta onko tuo Ig-seuraaminen nykyään jotenkin luotettava merkki jostain mahdollisesti tulevasta siirrosta? Itsellä ei näistä kokemusta ole, koska muistaakseni olen kaksi kertaa käynyt koko Instagrammissa, eka kerralla oli jotain kuvia kaverin kultaisesta noutajasta ja toisella kerralla eksyin jonkun linkin kautta Viivi Lehikoisen sivulle, enkä kiinnittänyt ainakaan mitään huomiota, jos seuraavat jotain muuta.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Mä olen näissä asioissa "hieman" pudonnut kärryiltä, mutta onko tuo Ig-seuraaminen nykyään jotenkin luotettava merkki jostain mahdollisesti tulevasta siirrosta? Itsellä ei näistä kokemusta ole, koska muistaakseni olen kaksi kertaa käynyt koko Instagrammissa, eka kerralla oli jotain kuvia kaverin kultaisesta noutajasta ja toisella kerralla eksyin jonkun linkin kautta Viivi Lehikoisen sivulle, enkä kiinnittänyt ainakaan mitään huomiota, jos seuraavat jotain muuta.
Sami Nikun tapauksessa vaimon sukulaisten seuraukset paljastivat siirron Ilvekseen
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Mä olen näissä asioissa "hieman" pudonnut kärryiltä, mutta onko tuo Ig-seuraaminen nykyään jotenkin luotettava merkki jostain mahdollisesti tulevasta siirrosta? Itsellä ei näistä kokemusta ole, koska muistaakseni olen kaksi kertaa käynyt koko Instagrammissa, eka kerralla oli jotain kuvia kaverin kultaisesta noutajasta ja toisella kerralla eksyin jonkun linkin kautta Viivi Lehikoisen sivulle, enkä kiinnittänyt ainakaan mitään huomiota, jos seuraavat jotain muuta.
Myös Salin oli alkanut IG:ssa seuraamaan TPS:ää, ennen kuin The Tiedote julkaistiin, joten kyllä niistä usein voi tehdä oikeita johtopäätöksiä. Sama Teissalan profiilikuvan vaihtaminen mustaan paitaan jo useampia päiviä aiemmin..
 
Suosikkijoukkue
IFK Peltosen jälkeen
Mä olen näissä asioissa "hieman" pudonnut kärryiltä, mutta onko tuo Ig-seuraaminen nykyään jotenkin luotettava merkki jostain mahdollisesti tulevasta siirrosta? Itsellä ei näistä kokemusta ole, koska muistaakseni olen kaksi kertaa käynyt koko Instagrammissa, eka kerralla oli jotain kuvia kaverin kultaisesta noutajasta ja toisella kerralla eksyin jonkun linkin kautta Viivi Lehikoisen sivulle, enkä kiinnittänyt ainakaan mitään huomiota, jos seuraavat jotain muuta.
Usein pelaaja itse tai joku sukulainen paljastaa siirron tuota kautta.

Ajankohta on myös osuva. Huhuiltu Eurooppaan ja yhtäkkiä seuraa Sparta Prahaa, vaikka kyseessä aina rapakon takana pelannut pelaaja. Todennäköisyys sattumalle on aika pieni mielestäni.

Mut eihän nää oo kiveen hakattuja, tuppaa vaan osumaan.
 

Skib71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Usein pelaaja itse tai joku sukulainen paljastaa siirron tuota kautta.

Ajankohta on myös osuva. Huhuiltu Eurooppaan ja yhtäkkiä seuraa Sparta Prahaa, vaikka kyseessä aina rapakon takana pelannut pelaaja. Todennäköisyys sattumalle on aika pieni mielestäni.

Mut eihän nää oo kiveen hakattuja, tuppaa vaan osumaan.
Tai jos vaikka joku kaveri pelaa kyseisessä joukkueessa ja haluaa seurata sitä joukkuetta sen takia, tai jos kaikki menee kuten HIFK:illä niin on enemmän tietoa minne mennä? Itse en tajua näistä IG ym jutuista yhtään mitään. Pelkkää spekulaatio.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tai jos vaikka joku kaveri pelaa kyseisessä joukkueessa ja haluaa seurata sitä joukkuetta sen takia, tai jos kaikki menee kuten HIFK:illä niin on enemmän tietoa minne mennä? Itse en tajua näistä IG ym jutuista yhtään mitään. Pelkkää spekulaatio.
Lyhyesti vaikka Beaudinin keissi.
--> Kaveri pelaa meren takana
--> Tulee huhu jonka mukaan tiet erkanevat ja tie vie mahdollisesti eurooppaan
--> Kaveri aloittaa seuraamaan Sparta Prahaa

Todennäköisyydet Sparta Prahan seuraamiselle sattumalta on aika pienet.

Tämä on nykypäivää. Onhan näitä esimerkkejä HIFK palstallakin pyörinyt aina missä IG tai joku muu some antaa mahdollisesti vinkkiä siirrosta.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Entäs Burt Lancaster, onko tulossa meille?
Aika selväksi Koskela on tiettävästi tehnyt, että Lancaster on vapaa lähtemään, mutta ei Suomeen. Joten eiköhän suuntana ole se DEL, johon olisi joka tapauksessa lähtenyt ensi kaudeksi.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Lancaster alkanut juuri seuraamaan Instagramissa DEL:n uutissivua. Lienee tuntien kysymys, milloin tulee julkiseksi siirto.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutenkin olisi todella outoa antaa tuon tasoinen pelaaja suoralle kilpailijalle.
Jep, veikkaan että on siinä seuralla iso sanansa sanottavana, kun miettivät että yhteisymmärryksessä saat lähteä, että ihan vaan tiedoksi niin yhteisymmärryksessä et ole menossa Tapparaan, Ilvekseen, Brändiin tai vaikka Ouluun vaan kuviot on katsottu ulos Liigan muista kärkijengeistä.

Toki hankala noin muuten sanoa, miten tuollaiset kuviot etenevät ja mitä jos vaikka nyt Lancaster olisi ehdottomasti tuloss avaikka nyt IFK:hon eikä muihin maihin, että olisiko ok vai pitäisikö Ilves miehen vaikka sitten popparireservinä mieluummin loppukevään. Tuskin välttämättä kun rahahommatkin jo painaa siinä tilanteessa että kevennetään mies palkkalistoilta.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Eli Ilves ottaa isoimman kalan markkinoilta ja vieläpä sellaisen, jonka tyylinen pelaaja oli juuri sellainen, mitä IFK kaipasi. Sen lisäksi Ilves pystyy pelaamaan poistuvat palikat muualle. Kiva, että liigassa on myös suurseurojen elkein toimivia seuroja
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös