Montrealilaisen kiekkotoimittajan mukaan Beaudinin vapauttaminen ei yllättänyt: vaikeuksia mahtua Lavalin kokoonpanoon ja aiemmin oli lainattu kesken kauden Team Canadalle Spengler Cupiin. Tviitin mukaan saattaa pelata loppukauden Euroopassa.
Montrealilaisen kiekkotoimittajan mukaan Beaudinin vapauttaminen ei yllättänyt: vaikeuksia mahtua Lavalin kokoonpanoon ja aiemmin oli lainattu kesken kauden Team Canadalle Spengler Cupiin. Tviitin mukaan saattaa pelata loppukauden Euroopassa.
Kelpaisi. Kyllähän tässä tobbarinkin melkein kannattaa satsata lisää pelastaakseen Villen ja samalla itsensä, ettei jatkosoppari näyttäisi aivan niin hölmöltä. Salinin tiedotteesta jäi itselle Salmelaisen puheista fiilis, että olisi vielä jotain tulossa ja tämä sopisi ajoitukseltaan aika mukavaisesti siihen.Eurooppaa pidän itsekin todennäköisempänä, mutta ennemminkin Ruotsia tai Sveitsiä. Mutta pelaajaprofiililtaan olisi tasan sitä, mitä IFK kaipaa juuri nyt.
Beaudinin viimeisin IG seuraus on Sparta Praha. Eiköhän mene sinne.Mielenkiintoinen nimi vapautui juuri Pohjois-Amerikassa, nimittäin puolustaja Nicolas Beaudin. 2018 1. kierroksella varattu pakki, joka on todella nopea luistelija ja ns. hyökkäävä pakki. Montrealin kanssa sopimus purettu "yhteisymmärryksessä". En siis sano, että minkäänlaista huhua olisi ilmoilla. Kunhan nostin esiin, että meidän tarpeeseen sopiva kaveri olisi vapautunut. Tämänkaltainen kaveri kiinni loppukausi + ensi kausi diilillä, kiitos.
Mä olen näissä asioissa "hieman" pudonnut kärryiltä, mutta onko tuo Ig-seuraaminen nykyään jotenkin luotettava merkki jostain mahdollisesti tulevasta siirrosta? Itsellä ei näistä kokemusta ole, koska muistaakseni olen kaksi kertaa käynyt koko Instagrammissa, eka kerralla oli jotain kuvia kaverin kultaisesta noutajasta ja toisella kerralla eksyin jonkun linkin kautta Viivi Lehikoisen sivulle, enkä kiinnittänyt ainakaan mitään huomiota, jos seuraavat jotain muuta.Beaudinin viimeisin IG seuraus on Sparta Praha. Eiköhän mene sinne.
Sami Nikun tapauksessa vaimon sukulaisten seuraukset paljastivat siirron IlvekseenMä olen näissä asioissa "hieman" pudonnut kärryiltä, mutta onko tuo Ig-seuraaminen nykyään jotenkin luotettava merkki jostain mahdollisesti tulevasta siirrosta? Itsellä ei näistä kokemusta ole, koska muistaakseni olen kaksi kertaa käynyt koko Instagrammissa, eka kerralla oli jotain kuvia kaverin kultaisesta noutajasta ja toisella kerralla eksyin jonkun linkin kautta Viivi Lehikoisen sivulle, enkä kiinnittänyt ainakaan mitään huomiota, jos seuraavat jotain muuta.
Jep, eiköhän tuo ole oikea vastaus. Harmi, olis sopinut meille täydellisesti ainakin paperilla.Beaudinin viimeisin IG seuraus on Sparta Praha. Eiköhän mene sinne.
No, kyllä on maailma mallillaan. Mä odottelen The Tiedotetta.Sami Nikun tapauksessa vaimon sukulaisten seuraukset paljastivat siirron Ilvekseen
Myös Salin oli alkanut IG:ssa seuraamaan TPS:ää, ennen kuin The Tiedote julkaistiin, joten kyllä niistä usein voi tehdä oikeita johtopäätöksiä. Sama Teissalan profiilikuvan vaihtaminen mustaan paitaan jo useampia päiviä aiemmin..Mä olen näissä asioissa "hieman" pudonnut kärryiltä, mutta onko tuo Ig-seuraaminen nykyään jotenkin luotettava merkki jostain mahdollisesti tulevasta siirrosta? Itsellä ei näistä kokemusta ole, koska muistaakseni olen kaksi kertaa käynyt koko Instagrammissa, eka kerralla oli jotain kuvia kaverin kultaisesta noutajasta ja toisella kerralla eksyin jonkun linkin kautta Viivi Lehikoisen sivulle, enkä kiinnittänyt ainakaan mitään huomiota, jos seuraavat jotain muuta.
Usein pelaaja itse tai joku sukulainen paljastaa siirron tuota kautta.Mä olen näissä asioissa "hieman" pudonnut kärryiltä, mutta onko tuo Ig-seuraaminen nykyään jotenkin luotettava merkki jostain mahdollisesti tulevasta siirrosta? Itsellä ei näistä kokemusta ole, koska muistaakseni olen kaksi kertaa käynyt koko Instagrammissa, eka kerralla oli jotain kuvia kaverin kultaisesta noutajasta ja toisella kerralla eksyin jonkun linkin kautta Viivi Lehikoisen sivulle, enkä kiinnittänyt ainakaan mitään huomiota, jos seuraavat jotain muuta.
Tai jos vaikka joku kaveri pelaa kyseisessä joukkueessa ja haluaa seurata sitä joukkuetta sen takia, tai jos kaikki menee kuten HIFK:illä niin on enemmän tietoa minne mennä? Itse en tajua näistä IG ym jutuista yhtään mitään. Pelkkää spekulaatio.Usein pelaaja itse tai joku sukulainen paljastaa siirron tuota kautta.
Ajankohta on myös osuva. Huhuiltu Eurooppaan ja yhtäkkiä seuraa Sparta Prahaa, vaikka kyseessä aina rapakon takana pelannut pelaaja. Todennäköisyys sattumalle on aika pieni mielestäni.
Mut eihän nää oo kiveen hakattuja, tuppaa vaan osumaan.
Lyhyesti vaikka Beaudinin keissi.Tai jos vaikka joku kaveri pelaa kyseisessä joukkueessa ja haluaa seurata sitä joukkuetta sen takia, tai jos kaikki menee kuten HIFK:illä niin on enemmän tietoa minne mennä? Itse en tajua näistä IG ym jutuista yhtään mitään. Pelkkää spekulaatio.
Eiköhän tuo Saksaan mene.Entäs Burt Lancaster, onko tulossa meille?
Muutenkin olisi todella outoa antaa tuon tasoinen pelaaja suoralle kilpailijalle.Eiköhän tuo Saksaan mene.
Aika selväksi Koskela on tiettävästi tehnyt, että Lancaster on vapaa lähtemään, mutta ei Suomeen. Joten eiköhän suuntana ole se DEL, johon olisi joka tapauksessa lähtenyt ensi kaudeksi.Entäs Burt Lancaster, onko tulossa meille?
Jep, veikkaan että on siinä seuralla iso sanansa sanottavana, kun miettivät että yhteisymmärryksessä saat lähteä, että ihan vaan tiedoksi niin yhteisymmärryksessä et ole menossa Tapparaan, Ilvekseen, Brändiin tai vaikka Ouluun vaan kuviot on katsottu ulos Liigan muista kärkijengeistä.Muutenkin olisi todella outoa antaa tuon tasoinen pelaaja suoralle kilpailijalle.
Itseäni kiinnostaa myös, että minne Ed Winchester on menossa?Entäs Burt Lancaster, onko tulossa meille?
Eiköhän sekin selviä siitä ketä alkaa seuraamaan IGssä :D.Itseäni kiinnostaa myös, että minne Ed Winchester on menossa?
Miten niitä seuraamisia ja seuraajien seuraamisia, seurataan??? Mä oon kyl iigees, mut en mä sitä käyttää oikein osaa. Just kuvan sinne saan, joskus, joskus en.Eiköhän sekin selviä siitä ketä alkaa seuraamaan IGssä :D.
Mutta te IG stalkkaajat nyt sitten vaan seuraamaan IFKn Instaa, kaikki uudet seuraajat syyniin. Vai eikö se toimi niin päin?
Taidan minäkin jäädä odottamaan sitä tiedotetta. Ei ole aikaa seurailla eri somekanavia niin tarkkaan. Mutta jokuhan sieltä tulee, puolustaja ilmeisesti, pettymystä odotellessa.
Peltonen ei seuraa IFKta Instassa. Tarkoittaa siis, että kenkää tullut! Hallelujaa!Mutta te IG stalkkaajat nyt sitten vaan seuraamaan IFKn Instaa, kaikki uudet seuraajat syyniin. Vai eikö se toimi niin päin?