HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 020 398
  • 29 660

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika varma että Kärpät, koska siellä nyt on hermo pinnassa johtuen vähän kaikesta (Marjamäen potkut ym.) ja pinkka kunnossa, niin uskon että laittavat niin paljon kun tarvii. Mutta erittäin positiivisesti yllättynyt, jos Niku nähdäänkin IFK:ssa ylivoimaa pyörittämässä.

Olisin itsekin yllättynyt, koska IFK karttaa, kuin ruttoa kaikkia taitelijaluonteisia pelaajia. Eikä tämä edes ole mikään möyrintävitsi.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Aika varma että Kärpät, koska siellä nyt on hermo pinnassa johtuen vähän kaikesta (Marjamäen potkut ym.) ja pinkka kunnossa, niin uskon että laittavat niin paljon kun tarvii. Mutta erittäin positiivisesti yllättynyt, jos Niku nähdäänkin IFK:ssa ylivoimaa pyörittämässä.
Mä taas uskon, että aika varmasti IFK.

Mestaruuden tavoittelussa ollaan käsittääkseni tällä kaudella tosissaan, ja yksi kiekollisen huippupakin paikka on täyttämättä. Tähän saumaan Niku tulisi kuin tilauksesta. Nykyisellä pakistolla kevääseen meneminen olisi vahvasti penailua. Olen pettynyt, jos IFK ei ole mottipäisellä Nikun perässä.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
koska IFK karttaa, kuin ruttoa kaikkia taitelijaluonteisia pelaajia.
No aikanaan oli Marek, Jan, Shawn ja Brett.
Ai että, ku sillon oli kaunista. Nykyään möyritään. Kyllä ennen oli kaikki paremmin. Roman Vopatin unohdin, hänkin edusti omanlaistaan taidetta.
edit. typo
 

otep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Luleå HF, BDN
Mä taas uskon, että aika varmasti IFK.

Mestaruuden tavoittelussa ollaan käsittääkseni tällä kaudella tosissaan, ja yksi kiekollisen huippupakin paikka on täyttämättä. Tähän saumaan Niku tulisi kuin tilauksesta. Nykyisellä pakistolla kevääseen meneminen olisi vahvasti penailua. Olen pettynyt, jos IFK ei ole mottipäisellä Nikun perässä.
Mä uskon, että Kärpät ja IFK ovat molemmat mottipäisillä Nikun perässä.. Kyse on vain siitä, että kumpi pystyy/haluaa loppujen lopuksi maksaa Nikusta enemmän. Lisäksi uskon, että raha ei ole ainoa asia, joka vaikuttaa Nikun joukkuevalintaan. Ja kyllähän se fakta on, että Oulussa on tällä hetkellä enemmän roolia tarjolla, kun Berglund ja Koivisto ovat flopanneet täydellisesti.
 

Bromse

Jäsen
Ja kyllähän se fakta on, että Oulussa on tällä hetkellä enemmän roolia tarjolla, kun Berglund ja Koivisto ovat flopanneet täydellisesti.

Kyllä mä uskon että Niku sitä roolia saisi täällä ihan yhtä paljon kuin Oulussa. Todennäköisesti pelaisi toisessa kärkiparissa Lindbohmin kanssa, Sund ja Martin toisessa. Ylivoimavastuutakin tulisi satavarmana.

Perhanan pettynyt olen jos IFK ei saa Nikua houkuteltua loppukaudeksi kun siihen sauma on.
 

otep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Luleå HF, BDN
Kyllä mä uskon että Niku sitä roolia saisi täällä ihan yhtä paljon kuin Oulussa. Todennäköisesti pelaisi toisessa kärkiparissa Lindbohmin kanssa, Sund ja Martin toisessa. Ylivoimavastuutakin tulisi satavarmana.

Perhanan pettynyt olen jos IFK ei saa Nikua houkuteltua loppukaudeksi kun siihen sauma on.
No siis Oulussahan Niku olisi ehdoton ykköspakki yhdessä Ohtamaan kanssa. Paikka ykkösparissa loppukaudeksi on käytännössä jo varma, jos Niku Ouluun saapuu. Teiltä löytyy kuitenkin jo ennestään esimerkiksi Martin, Lindbohm ja Melart, jotka ovat kaikki aivan ykköskorin miehiä Liigaan.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No siis Oulussahan Niku olisi ehdoton ykköspakki yhdessä Ohtamaan kanssa. Paikka ykkösparissa loppukaudeksi on käytännössä jo varma, jos Niku Ouluun saapuu. Teiltä löytyy kuitenkin jo ennestään esimerkiksi Martin, Lindbohm ja Melart, jotka ovat kaikki aivan ykköskorin miehiä Liigaan.
Kakkos ylivoimaan ja kakkospariin Lindbohmin kaveriksi meillä.

Martin - Sund
Niku - Lindbohm
Melart - Motin
Manninen/Salin/Kotkansalo/Kiviharju/Seppälä/Luhanka

Nikun jälkeen tuo pakisto olisi kyllä todella kova.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Forever#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä uskon myös, että Niku kiinnostaa IFK:ta. Koska sama koskee paria muutakin Liiga-joukkuetta, Nikun loppukauden pelipaikka on ihan hänen omien mielihalujen ja -kuvien varassa. Muutaman kuukauden palkkashekin suuruus ei asiaa lopulta ratkaise, erot tarjouksissa tuskin ovat niin suuria (oikean suuruusluokan hahmottaminen kuuluu UJ:ien ammattitaitoon). Mä tossa pohdin, miten hyvin mahtoivat tulla Krisu Vesalaisen kanssa juttuun kummankin ankeina aikoina Winnipegissä? Hiukan originellejä tyyppejä kumpikin, mikä voi vaikuttaa mihin tahansa suuntaan…
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Dev

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Teiltä löytyy kuitenkin jo ennestään esimerkiksi Martin, Lindbohm ja Melart, jotka ovat kaikki aivan ykköskorin miehiä Liigaan.
Martin on erinomainen puolustaja mutta liikkeeltään melko verkkainen eikä mikään vääntäjä. Lindbohm on erinomainen yleispuolustaja muttei mikään hyökkäyksen ykköspyssy. Melartilla taas on parhaillaan vaikeuksia jopa pysyä Liiga-vauhdissa. Kyllä tuo puolustus huutaa Nikua. Sama tilanne toki Kärpilläkin.

Edit. lisäys: Lisäksi IFK:lla on suuria vaikeuksia saada otteluihin edes täyttä pakistoa lainaamatta pelaajia milloin mistäkin, eikä tilanne luultavasti helpotu kevättä kohti, jos vanhat merkit pitävät paikkansa.
 

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
Lehterän kanssa ylivoiman pyörittäminen saattaa myös olla ihan houkutteleva lisä Vessin ja Nättisen ohella. Jotenkin sellainen fiilis, että Jukurit on tässä kisassa jollain tapaa mukana. En usko, että raha tulee lopulta olemaan ainoa motivaattori.
 
Suosikkijoukkue
IFK Peltosen jälkeen
Jotenkin sellainen fiilis, että Jukurit on tässä kisassa jollain tapaa mukana. En usko, että raha tulee lopulta olemaan ainoa motivaattori.
En usko sekuntiakaan. Raha ei välttämättä ole motivaattori numero uno (muuten menis Sveitsiin/Ruotsiin), mutta Jukurit seurana on kohtalaisissa talousvaikeuksissa, joten ei tämän profiilin hankintoja kyllä ole sinne menossa.

Lisäksi en usko, että sopii OJ:n systeemiin jossa peräänkuulutetaan 110% likoon laittamista illasta toiseen mm. siksi että kilpailullista etua pitää luoda jotenkin muuten kuin taloudellisten resurssien kautta. Maisemanvaihdos varmasti parantanee Nikun draivia, eikä ”kiukuttelua/fleguilua” näy niin paljoa. Jokisen joukkueessa sille ei vaan ole tilaa yhtään.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Martin, Lindbohm ja Melart
Kaksi ensin mainittua enemmän tai vähemmän puolikuntoisia ja kolmannella ei peliesitysten puolesta minkäänlaisia edellytyksiä pelata Liiga-kiekkoa tällä hetkellä.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Uskon, että Nikun vaihtoehdot loppukaudeksi ovat Sveitsi, Kärpät ja IFK. Alan itse jo lämpeämään herran siirrolle Stadiin, eli eiköhän päädy Ouluun.
 
Suosikkijoukkue
IFK Peltosen jälkeen
Uskon, että Nikun vaihtoehdot loppukaudeksi ovat Sveitsi, Kärpät ja IFK. Alan itse jo lämpeämään herran siirrolle Stadiin, eli eiköhän päädy Ouluun.
Luulen että matkaa Sveitsiin vasta ens kaudeksi, muuten samaa mieltä. Jotenkin vaan vahva kutina, että Kärpät heittää meidän ”mottipäisen” päälle reilusti lisää ja valinta on selvä. Oulussa tykätään näyttää taloudellista hauista enemmän kuin meillä täällä.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis joku ihan oikeasti luulee, että Sami Niku haluaa mennä Ouluun pelaamaan?
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Jotenkin vaan vahva kutina, että Kärpät heittää meidän ”mottipäisen” päälle reilusti lisää ja valinta on selvä.
Luulen myös näin. Ja Koiviston ja Berglundin otteiden myötä Kärpillä on huutava tarve, vielä huutavampi kuin meillä.
 

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niku soittaa Vesalle ja Jullelle ja valinta on sitä myöten selvä.

Toki Tobbarin pitää samalla maksaa eniten.

Lisäksi pelaajien silmin IFKssa on paremmat menestymismahdollisuudet tällä kaudella kuin Oulussa, vaikka IFK-fanina sitä on välillä vaikea ymmärtää.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

ball1n

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nikun tilanteessa valitsisin kyllä joukkueen jolla on omasta mielestäni parhaimmat mahdollisuudet mestaruuteen. Jos Tappara/Ilves on poissuljettu niin kyllä mä HIFK:n valitsisin.
Palkka ei ole aina tärkein mutta kyllä se osoittaa pelaajalle seuran arvostusta häntä kohtaan. Jos Niku siirtyy Liigan sisällä ja seura mihin menee ei ole HIFK, niin se on epäonnistuminen Salmelaiselta. Ei tietenkään voi asialle mitään jos Niku ei esim missään nimessä halua pelata samassa joukkueessa kuin Vesalainen. Ja tämä viimeinen lause oli vain esimerkki.
 

Tarantula

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Tässä on Vuoden Penailun mahdollisuudet ilmoilla jos Martinin kausi on paketissa ja Niku matkaa Ouluun.

Ei muutaku Bruce Springsteen - Glory Days soimaan.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä taas uskon, että aika varmasti IFK.
Itsekkin ajattelin että nimenomaan kotiasioiden takia Helsinki on aika validi vaihtoehto Nikulle. Kotona kuitenkin vaimo ja pari lasta, niin Helsinki - Jyväskylä väliä on huomattavasti helpompi sahata menemään kun muita vaihtoehtoja. Tarvittaessa sen taitaa vaikka Finskillä lentää nopeasti.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kakkos ylivoimaan ja kakkospariin Lindbohmin kaveriksi meillä.

Martin - Sund
Niku - Lindbohm
Melart - Motin
Manninen/Salin/Kotkansalo/Kiviharju/Seppälä/Luhanka

Nikun jälkeen tuo pakisto olisi kyllä todella kova.
Rosterissa olis 12 pakkia ja kolmosparina Melart-Motin. Onkohan jotakin mennyt pakiston rekryissä pieleen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös