HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 6 994 259
  • 29 595

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Mistähän puhut?
Totesin asiaan, joka sekin niin negatiivisesti täällä on otettu. Eli miksi myöhäinen joukkueen julkistaminen.
Se nyt vaan on fakta, että Hifk haluaa tällä jakamattoman media huomion!
Ja Suomessa on melkoinen määrä ihmisiä joilta puuttuu täysin tieto huhuista tai uumoiluista Hifk tulevan joukkueen suhteen. Siksi lähinnä kommentoin kyseiseen viestiin, että jatkoajan palstan lukijat ei ole se osoite johon se media huomio on suunnattu. Sekin toki yksi osa sitä.
ymmärtänet mikäli luet viestin jolle kohdensin oman sanomani.
Jolloin ymmärrät käsittäneen väärin sanomani.
En millään muotoa ole opettanut ihmisiä olemaan. Kerron omat näkemykset pohjattuna tietoihini, kun aika lähellä toimijoita olen. En ole mitenkään leveillyt tiedoillani. Olen vaan yrittänyt jo kauden loputtua vakuuttaa teille, että uskokaa siihen, että hyvää on tulossa. Joka nyt vihdoin on laajalti iskenyt tajuntaan.
Mikäli voisin olisin kertonut nimet muidenkin iloksi, mutta sitä en tule tekemään . Ja kohtalaisen viime metreille salassa osa pysyikin.
Kaikenkaikkiaan on mahtava seurata keskusteluja ja paljastuksia ja osallistua niihin.
Ok ei siinä. Ihmetyttää tämä tietäjien tulo yhtäkkiä keskuuteen maaliskuusta eteenpäin. Viestiesi anti siitä lähtien ollut pelkkää "tiedän että hyvää on tulossa mutten paljasta" ja muuta lällälläätä. Totuudesta ei kukaan tiedä mitään ja et ole pystynyt jo vuotaneiden nimien osalta tuomaan mitään muuta pöytään, kuin "tiedän että kaikiiie riitä" Satun olemaan lähellä toimijoita. Erittäin vakuuttavaa. Osaltani tässä
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ok ei siinä. Ihmetyttää tämä tietäjien tulo yhtäkkiä keskuuteen maaliskuusta eteenpäin. Viestiesi anti siitä lähtien ollut pelkkää "tiedän että hyvää on tulossa mutten paljasta" ja muuta lällälläätä. Totuudesta ei kukaan tiedä mitään ja et ole pystynyt jo vuotaneiden nimien osalta tuomaan mitään muuta pöytään, kuin "tiedän että kaikiiie riitä" Satun olemaan lähellä toimijoita. Erittäin vakuuttavaa. Osaltani tässä
Ymmärrän pointtisi toki. En mitenkään tarkoituksella yritä toitottaa, että tiedän lällällää.
Ja tarvetta ei ole vakuutella sinulle tai kenellekkään, koska en minä eikä kukaan voi todistaa millään täällä tietopohjaansa.

Sillehän en mitään voi , jos sinua harmittaa minun tietoni. Osallistun silläpohjalla keskusteluun. Voit jättää lukemattakin. En kirjoita näitä sinua varten. Täällä on monia, jotka ovat ymmärtäneet tarkoitusperäni.

Se mitä olen koittanut vakuutella, että ollaan tällä joukkueella mestarisuosikki Johon siihenkään eivät todellakaan kovin monet uskoneet ennen kun nimiä alkoi tulla julki.
No nyt joukkue on julki ja kaikki varmasti voi todeta, että potentiaalia on.
Edelleen jokainen voi olla mitä mieltä tahansa ja siihen kaikilla on oikeus.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ymmärrän pointtisi toki. En mitenkään tarkoituksella yritä toitottaa, että tiedän lällällää.
Ja tarvetta ei ole vakuutella sinulle tai kenellekkään, koska en minä eikä kukaan voi todistaa millään täällä tietopohjaansa.

Sillehän en mitään voi , jos sinua harmittaa minun tietoni. Osallistun silläpohjalla keskusteluun. Voit jättää lukemattakin. En kirjoita näitä sinua varten. Täällä on monia, jotka ovat ymmärtäneet tarkoitusperäni.

Se mitä olen koittanut vakuutella, että ollaan tällä joukkueella mestarisuosikki Johon siihenkään eivät todellakaan kovin monet uskoneet ennen kun nimiä alkoi tulla julki.
No nyt joukkue on julki ja kaikki varmasti voi todeta, että potentiaalia on.
Edelleen jokainen voi olla mitä mieltä tahansa ja siihen kaikilla on oikeus.
Pakko vielä lisätä , että enhän minäkään niin tyhmä olisi, että vakuuttelisin tässä joukkueen hyvyyttä pari kuukautta ilman tietopohjaa.
Se mitä olen vakuutellut ei suinkaan ole ollut se, että tiedän joukkueen vaan se vakuutteluun pointti on ollut, että tällä joukkueella tiedän olevan potentiaali.
Olen puhunut.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: HJL

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun tietolähteeni olivat väärässä, Karhunenhan sieltä tuli. Pahoitteluni.
Joko nyt voit paljastaa, että kuka kassari sieltä oli sun tietojen mukaan tulossa? Ennakkoon Karhunen oli itselle pettymys, mutta nyt vajaan kuuden tunnin makustelun jälkeen kelpaa toistaiseksi.
 

kypärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun tietolähteeni olivat väärässä, Karhunenhan sieltä tuli. Pahoitteluni.
Ei mitään pahoitteluja. Kahdesta vaihtoehdosta eli oikeassa olemisesta ja väärässä olemisesta tällä kertaa neula jämähti väärän kohdalle. Ei se sen kummempaa ole. Ja minulla on sellainen hatara muistikuva, että näillä sivustoilla olisi joskus joku toinenkin ollut väärässä. Ihan samoinhan oli meidän pelaajiemmekin osalta. Rantakari teki yhden virheen ja Åstenilla kävi virhe lähellä.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Miltä kuulostaa hämmentäjäduo Komarov & Åsten?
Komaroville en oikein enää näe tarvetta. Åsten taas kuulostaa siltä, että ilman loukkaantumissumia paikka pelaavassa kokoonpanossa on kiven alla.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Melko vahva huhu tuo Leksaa teille

Tämä ei ole yllätys, koska halu pelata HIFK:ssa oli Leolla jo kova kesällä 2022. Pelicans tarjosi tuolloin rahakkainta diiliä kotoisista liigaseuroista. HIFK:n tarjous oli sellainen, jota Komarov ei hirveästi arvostanut. Nyt on ilmeisesti Tobiaksen tyynyn alta löytynyt sen verran enemmän riihikuivaa, että nyt ollaan lähempänä siirtoa.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Melko vahva huhu tuo Leksaa teille
Olihan tästä huhua liikkeellä jo aikoja sitten ja ymmärtääkseni ainakin neuvotteluja on käyty. En tosin usko sopimukseen, ellei se ole sitten syntynyt tänään, sillä aivan taatusti oltaisiin julkistettu tiedotustilaisuuden yhteydessä niin kuin muutkin uudet pelaajat.

Henkilökohtaisesti en oikein näe tarvetta Komaroville ellei sitten esim. Tallberg suuntaa muualle.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä ei ole yllätys, koska halu pelata HIFK:ssa oli Leolla jo kova kesällä 2022. Pelicans tarjosi tuolloin rahakkainta diiliä kotoisista liigaseuroista. HIFK:n tarjous oli sellainen, jota Komarov ei hirveästi arvostanut. Nyt on ilmeisesti Tobiaksen tyynyn alta löytynyt sen verran enemmän riihikuivaa, että nyt ollaan lähempänä siirtoa.
Se mitä itse kuulin Leksan tilanteesta viime viikon lopussa, niin Tobias pihtailee edelleen rahan kanssa. Ei ole valmis maksamaan Leksalle sitä mitä pyytää.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Semmonen on pakisto, että nyt vois se rantakarikin jatkaa vähän pienemmällä vastuulla
Tai Kåsastul. Vois Kåssu tuurata Motinia, kun saa taas sen pidemmän kakun viimeistään syyskuussa.

No joo, ihan tyytyväinen ainakin tässä vaiheessa. Kotkansalon rooli maltillisempi, ja luotan nyt että Sund hyvä hankinta, kun kerran on maajoukkue-ympyröihinkin valittu useasti.
 

Forever#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ennenkin olen tän sanonut, ja sanon näemmä uudestaan: Komarov on mun ikisuosikkeja ja takuulla IFK:n näköinen peluri, MUTTA. Liian kallis, liian vanha, liian riski. Ensi kauden rosteri ei missään nimessä tarvitse Komarovia, hän olisi silkkaa ylivarustelua. Jättäisin väliin… paitsi jos tulee halvalla (vitsi, vitsi).
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Se mitä itse kuulin Leksan tilanteesta viime viikon lopussa, niin Tobias pihtailee edelleen rahan kanssa. Ei ole valmis maksamaan Leksalle sitä mitä pyytää.
Vahvasti oli myös huhua siitä, että Leksa ja Leppä tulisivat kimppadiilinä. Toinen tuli, mutta vielähän tässä on aikaa.

Sen jälkeen en kyllä näkisi Talelle ja/tai Åstenille hirveästi peliaikaa olevan tarjolla, ellei tule isompaa loukkaantumissumaa. Tosin sitten kun runkosarjan voitto on varmistunut kymmenen kierrosta ennen loppua, olisi hyvä antaa vähän huilia joillekin, joten sitten aukeaisi paikkaa..
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan hyvät hankinnat. Jengi on kyllä aivan eri tavalla valmis nyt kuin vuosi sitten.

Enkä tuomitse Karhustakaan. Antaa näyttää kykynsä. Mutta jos ei lähde niin toivottavasti sitten reagoidaan eikä ihmetellä. Toivottavasti kuitenkin onnistuu.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Se mitä itse kuulin Leksan tilanteesta viime viikon lopussa, niin Tobias pihtailee edelleen rahan kanssa. Ei ole valmis maksamaan Leksalle sitä mitä pyytää.

Pelicans tosiaan tarjosi viime kesänä Komaroville yli 200k lappua. HIFK:n tarjous oli kuulemma Leon mielestä lähinnä tasoa loukkaus. Nyt ei ole kyllä mitään hajua, että missä summissa liikutaan. Komarov todennäköisesti saa paremman sopimuksen esimerkiksi Ruotsista. Mutta äijä kyllä tuntee arvonsa.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Mäkin toivon, että ensi kauden joukkueessa lähtökohtaisesti neloskentän hämmentäjälle ei makseta mitään 200k liksoja. Itse en mieltäni pahoita, jos Komarovin tapaiset valitsisivat jonkun Lahden.
 

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mäkin toivon, että ensi kauden joukkueessa lähtökohtaisesti neloskentän hämmentäjälle ei makseta mitään 200k liksoja. Itse en mieltäni pahoita, jos Komarovin tapaiset valitsisivat jonkun Lahden.
Jep samaa mieltä Leksa olis kiva nähdä IFK-paidassa, mutta onko oikeasti käyttöä kun on Åsten ja Tallberg, joille varmaan maksetaan vähemmän palkat yhteenlaskettuna.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joko nyt voit paljastaa, että kuka kassari sieltä oli sun tietojen mukaan tulossa? Ennakkoon Karhunen oli itselle pettymys, mutta nyt vajaan kuuden tunnin makustelun jälkeen kelpaa toistaiseksi.

En ikävä kyllä paljasta, koska se saattaisi mahdollisesti jopa vaarantaa mun anonyymiteettini. Jatkossa täytyy olla huhujen suhteen varovaisempi, koska ainakaan mun tarkoitukseni ei todellakaan ollut vedättää ketään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös