Nicky Nichols
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Eiköhän ensi viikolla julkaista jatkot + ehkä pari uutta. Mutta ei tapparalaisia vielä.
HIFK vain jotenkin liikaa laskeskelee näitä julkistamisajankohtia ja sitten ne venyy liikaa. Niitä odotellessa porukka ehtii joko vittuuntumaan tai sitten odotukset ehtivät nousemaan liian korkealle.
Maka ja Marre kun miettivät yritys Ja kausikorttimyyntiä…Itselleni ei ainakaan ole mitään merkitystä julkistetaanko pelaajasopimuksia nyt vai elokuussa. Harvempi jaksaa liigakiekkoa seurata kauden ulkopuolella.
Minä taas kärsimättömänä haluaisin kaikki tiedot heti. Voi sitten kesän makailla rentona riippukeinussa ja virnuilla, että vastustajat ei vielä tiedä mikä niiden yli syksyllä ajaa. Tai no, toivon että voisi tuolla fiiliksellä loikoilla.Itselleni ei ainakaan ole mitään merkitystä julkistetaanko pelaajasopimuksia nyt vai elokuussa. Harvempi jaksaa liigakiekkoa seurata kauden ulkopuolella.
Kunhan ei mennä siltä osin samalla sabluunalla kuin viime kaudella, että jätetään olennaisia sopimuksia kokonaan julkaisematta.Vuosi sitten IFK julkaisi ison nipun uusia sopimuksia juuri MM-kisojen alla. Ihan hyvin ajateltua mun mielestä. Lätkä on esillä ja ihmisten mielessä jo valmiiksi, mutta itse MM-pelit eivät vielä vie huomiota. Olisiko tänä vuonna sama sapluuna?
Vuosi sitten IFK julkaisi ison nipun uusia sopimuksia juuri MM-kisojen alla. Ihan hyvin ajateltua mun mielestä. Lätkä on esillä ja ihmisten mielessä jo valmiiksi, mutta itse MM-pelit eivät vielä vie huomiota. Olisiko tänä vuonna sama sapluuna?
Elävästi jäi viime vuoden pelaajien julkaisuseurannasta mieleen seuraavaa. Vietettiin vaimon kanssa 10v-hääpäivää ja istuttiin drinkeillä hämeenlinnalaisessa ravintolassa. Jostain mielenhäiriöstä kysyin vaimolta lupaa seurata hetken jatkista ja selvittää, että keitä sieltä sitten lopulta julkistetaan. Joku toukohousu sitten päätti läpällä heittää tänne, että Markus Granlund ja (silloin vielä)maajoukkuetason Frans Tuohimaa liittyvät joukkueeseen monivuotisilla sopimuksilla. Siinä julkaisussa taisi olla joku typo, mikä vei viestin hassuttelulta pohjan. Jumalauta sitä ilon ja riemun määrää, mikä vaihtui sitten suureen humalaiseen pettymykseen. Olin valmis kierittämään viestin lähettäjän tervassa ja höyhenissä, sekä laittamaan häpeäpaaluun Nordiksen pihalle Jokeripaidassa ja narrin hattu päässä. Onneksi vaimokin on sen verran lätkään kallellaan ja pienessä sievässä myös ymmärsi harmituksen. Illan mittaan keksittiin onneks muutakin tekemistä lopulta ja harmitus laantui.Joo, mut tuliko viimekään vuonna yhtään yllätystä?
Silloin julkaistiin ne jo kaikkien tiedossa olevat ja oliko joku junnu se yllätys?.
En oikein jaksa muistaa ylivuotisia huhuja. Melart taisi olla hyvin tiedossa ennalta, mutta mahdollisista huhuista koskien Nättistä, Halttusta ja Teissalaa mulla ei enää ole muistijälkeä.Joo, mut tuliko viimekään vuonna yhtään yllätystä?
Silloin julkaistiin ne jo kaikkien tiedossa olevat ja oliko joku junnu se yllätys?.
Minä taas kärsimättömänä haluaisin kaikki tiedot heti. Voi sitten kesän makailla rentona riippukeinussa ja virnuilla, että vastustajat ei vielä tiedä mikä niiden yli syksyllä ajaa. Tai no, toivon että voisi tuolla fiiliksellä loikoilla.
Maka ja Marre kun miettivät yritys Ja kausikorttimyyntiä…
Jos Lepistö tulee niin pitäisi tulla myös mielestäni pakki tasoa "Kaski" tai sitten "Lindbohm", miten vain. Sitten olisi jotain mistä rakentaa ja myös Rantakari voisi jatkaa. Larsson voisi hyvin jatkaa matkaa.
Melart - Kaski
Lepistö - Rantakari
Salin - Motin
Kiviharju
Kotkansalo, Kåsastul, Luhanka
Tosin Kotkis ei varmaan jatka jos joutuu kilpailemaan pelipaikasta mutta tuossa olisi 6 pakkia vikaa kolmea pelipaikkaa kohti ja kerrankin olisi kilpailua ja paikkaajia.
Täysin samaa mieltä. Jaksaisin uskoa, että jatkaa. Instagramissa postaus, jossa kirjoittanut: ”Rokki jatkuu ens kaudella, kiitos”Salin pelasi niin lupaavasti että uskallan odottaa läpimurtoa ensi kaudelle. Kunhan nyt saadaan varmuus että jatkaa.
Tämä Näkyvän siirto DIF:n paitaan ei nyt sitten kaiketi toteudu, kun Modo meni voittamaan seiskapelin ja nousee ensi kaudeksi Elitserieniin. Eli olisikohan Näkyvä vapaana ensi kaudeksi?DIF:sta ollut puhetta, mutta vaatii nousua SHL:ään vielä.
Eli Tobias, ei se ole tämän vaikeampaa:
Berglund -> Näkyvä
Rantakari -> Lepistö
Larsson -> Lindbohm
Jep, ei olisi varmasti ihan halpa puolustus. Mutta vapun kunniaksi totean, että työmiehelle kuuluu työmiehen palkka ja laadusta joutuu maksamaan.Olettaen että monet hyökkääjähuhut toteutuvat niin matti on kukkarossa ennen kuin tommoinen kolmikko on kiinnitetty.
Ellei sitten pelaajabudjettia kasvateta seitsemännumeroisella viime kaudesta?
Ok, kiitos infosta. Ei siellä taida kovin montaa sellasta tosin olla, joiden sopimuksen uusimista vielä odottaa. Kolmikko Salin, Teissala ja Kåssu voisi vielä jatkaa menneen kauden jengistä.Tänään tai viimeistään huomenna pitäisi ilmeisesti olla jotain jatkosopimusuutisia tulossa officelta. Alkaa ensi kauden palapeli täydentyä pikku hiljaa.
Jos tuo kuulemani jatkosopimusten julkaisu ennen torstain Apollo-tilaisuutta pitää paikkaansa, niin ei sieltä tosiaan kovin pitkää listaa pelaajia pitäisi olla julki tulossa. Vähän jälleen omaan korvaan kuulosti erikoiselta, että miksi niitä ei tuolla Apollossa julkaista, joten saa nähdä, että onko totta vai ei.Ok, kiitos infosta. Ei siellä taida kovin montaa sellasta tosin olla, joiden sopimuksen uusimista vielä odottaa. Kolmikko Salin, Teissala ja Kåssu voisi vielä jatkaa menneen kauden jengistä.
Onko tietoa, että olisko Apollon tilaisuudesta tulossa jotain livestreamia?Jos tuo kuulemani jatkosopimusten julkaisu ennen torstain Apollo-tilaisuutta pitää paikkaansa, niin ei sieltä tosiaan kovin pitkää listaa pelaajia pitäisi olla julki tulossa. Vähän jälleen omaan korvaan kuulosti erikoiselta, että miksi niitä ei tuolla Apollossa julkaista, joten saa nähdä, että onko totta vai ei.
Ei ole itselläni ainakaan tietoa. Toivottavasti tulisi, sillä jää tilaisuus väliin itseltänikin työreissun takia, mutta etänä mielellään katselisin.Onko tietoa, että olisko Apollon tilaisuudesta tulossa jotain livestreamia?