Mä en nyt syty kyllä oikein näille pappaosaston kavereille. Liika on liikaa. Sinänsä en harrasta ikäsyrjintää, mutta pitäisi ymmärtää nyt ihan tosissaan katsoa isompaa kuvaa ja eteenpäin. Epätoivoinen pikavoittomestaruus muualta hankituilla pelaajilla ei mun mieltäni ihan hirveästi kiihota, kun mä itse toivoisin, että tässä tehdään nyt pitkäjänteistä työtä sen eteen, että niitä mestaruuksia tulisi jatkossa nykytahtia enemmän. Jos kaikki meneekin vituiksi, kuten HIFK:ssa usein on mennyt, mitä sen jälkeen? Lähdetään taas takamatkalta? Kaikki muistamme, mitä HIFK:ssa tapahtui vain yhden kauden (2011-12) jälkeen. Ja jos Tapparaa pidetään jonain esimerkkinä, niin voin kertoa, että Tapparassa tuskin tuollaiselle linjalle lähdettäisiin.
Joku Komarov istuisi puolet kaudesta jäähyllä ja sen jututkin on sitä tasoa, että melkein aina saa hävetä. Saattaisi jopa vahingossa vahingoittaa jotain nuorta pelaajaa kunnolla, kun Liigassa ei ihan jokainen pelaa osaa enää ottaa takluksiakaan vastaan. Media huutaa otsikoita ja kopissa on varmasti ilo ylimmillään. Käsittääkseni HIFK on halunnut rauhoittaa kaikella tavalla ylimääräistä hälyä, joten Komarov sopisi aivan todella huonosti näihin tavoitteisiin. Turbulenssin on aika tulla takaisin? Silloin nuorempana poikana Komarov olisi ollut just HIFK:n näköinen pelaaja, mutta nyt kiitos ei.