Postinjakaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- En gång IFK, alltid IFK.
Ovatko he tehneet jotain sellaista, että ovat luottamuksen menettäneet? Ymmärrän hyvin, koska olen itsekin sitä mieltä, että kaikki ei ole mennyt, kuten toivottiin, mutta eikö tapahtuneet asiat kuitenkin olen kuuluneet osana urheilun lainalaisuuksiin? Ts. mitään räikeitä laiminlyöntejä tms. ei kuitenkaan kaiketi ole tapahtunut, vai onko?
Tämähän on itseltäni jälkiviisautta, koska itse hankintatilanteessa olen ollut hankinnan puolella, mutta musta Jardinen hankinta tilanteessa, jossa Lyytinen oli loukkaantunut ja Teräväinen epäonnistunut meillä on sellainen, jolla voisin kyseenalaistaa Salmelaisen ja valmennuksen näkemyksen.
Tietenkään en tiedä taustoja sille, jos siellä on ollut jollain alivoimaa pelaavalla pakilla isompaa kremppaa ja oli riski, että tämä olisi myös pois peleistä yms.
Se on toki ihme, ettei Auvitu ole tehnyt diiliä muualle ja voi kieliä siitä, että hintalappu on asetettu kovaksi. Mutta jotenkin tuollaisen laatupakin, joka asuu Stadissa ja on sydämeltään IFK, pitäisi vain saada se diili aikaiseksi. Auvitu pelasi ensimmäisen vuoden pähkinöillä, jolloin loukkaantui. Sekin riittäisi perusteeksi maksaa sitten se 50k enemmän kuin pitäisi.