Kiistän olevani traumatisoitunut.
Olen siis erittäin tyytyväinen, jos meillä pelaa Suomela, Tyrväinen, Santala ja Nykopp ensi kaudella senttereinä. Laituriosastolle haluaisin maalintekijän ykkösketjuun, jonka sitten Nordgren voi syrjäyttää, jos onnistuu. Loppu tekstistäsi on ihan kuraa. Taitovaje oli valtava ja se näkyi juuri tuossa, että niitä maalipaikkoja ei saatu aikaiseksi ja jos saatiin, ihan hirveän vaivalloista oli vähänkään tiukemmissa matseissa maalien teko. Katsoitko itse esimerkiksi seiskapeliä, joka ihan faktisesti päätti kauden. Siinä kyllä maalipaikkoja saatiin luotua, mutta ei byyrejä. Esim. jo ensimmäisessä erässä varmaan huomasitkin, kuinka monta kertaa pelaajamme olivat yksin maalin edessä ja ainoa maali joka tuli oli tsägämaali nollakulmasta. Kyllä jäi maalintekotaidosta kiinni, sillä maalivahtityöskentely ja puolustaminen olivat erinomaisella tasolla, samoin intensiteetti.
Jos sun mielestä meidän hyökkäys oli viime pudotuspeleissä Liigan parasta, niin hyvä!
Mutta mun mielestä ei todellakaan, ja väittäisin, että aika moni on mun kanssa samaa mieltä.
Se mihin täällä moni vaatii parannusta, minä mukaan lukien on se, että ei joka ikinen kausi jätetätäisi jotain täysin keskeistä osa-aluetta heikoksi. Kärjistetysti, kuten täällä joku viisaampi joskus kirjoitti, jos hankit sarjan parhaan/toiseksi parhaan maalivahdin, keskushyökkääjän, ykkösketjun hyökkääjän, nelosketjun sentterin, kiekollisen pakin ja puolustavan pakin, kaikki elementit pelissä on kunnossa. Loput voi olla sitten kärjistetysti näitä tulevaisuuden lupauksia ja nolla-nollaa pelaavia veteraaneja.
Mutta ihan kiva, että jengeille kelpaa näinkin.