HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 001 892
  • 29 608

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Santala kolmoseen? Eiköhän tässä varauduta jo Suomelan lähtöön ja Santala ottaa sitten ykkössentterin tontin haltuunsa.
Metsään menee jos tämä on se plan B, ja varsinkin tilanteessa jossa vielä Malisesta luovuttiin. Olisi melkoinen alku uudelle UTJ:lle aloittaa touhu karavaanarihengessä.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
huhhuh jos Santalan lisäksi tulis vielä Perrin :DD kokemusta ainakin olisi. Miten ois Jagr siihen laitaan? Jalat oliskin sitten ihan eri juttu
Ikävä kyllä eilen olin lukevinani uutisen, jossa Jagrin uus osoite varmistui ja se on hänen kotimaassa pelaava Kladno.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Metsään menee jos tämä on se plan B, ja varsinkin tilanteessa jossa vielä Malisesta luovuttiin. Olisi melkoinen alku uudelle UTJ:lle aloittaa touhu karavaanarihengessä.

Itse uskon, että Santala tulee joka tapauksessa pelaamaan kärkikenttiin, ainakin omassa mielessään. Ison profiilin hankinta ja ei varmasti mikään halpa, todennäköisesti jopa massi-Malistakin kalliimpi. Tottunut Sveitsissä isoon tilipussiin niin rahaa pitää saada Liigassakin
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Santala pesee mennen tullen Malisen ensi kaudella. Saa ottaa talteen.

Santalan plussat:
-erinomainen aloittaja
-vahva kuin härkä
-hyvä rytmittämään peliä ja loistava syöttämään
-kova laukaus niin ranne kuin lämäri

Miinuksena en keksi kuin jalkanopeuden.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kovia tehoja on Santala Sveitissä tehnyt. Jopa parempia kuin Jarkko Immonen.Kokemusta on joukkueesta häipynyt niin tuo sitäkin mukanaan.Itse olen hankintaan tyytyväinen jos tulee.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse uskon, että Santala tulee joka tapauksessa pelaamaan kärkikenttiin, ainakin omassa mielessään. Ison profiilin hankinta ja ei varmasti mikään halpa, todennäköisesti jopa massi-Malistakin kalliimpi. Tottunut Sveitsissä isoon tilipussiin niin rahaa pitää saada Liigassakin
Niin tai näin santalan pussien kanssa, niin olisi jokatapauksessa katastrofialku, joa ainoa julkistettava ja varma sentteri olisi plan b santala.
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Kovia tehoja on Santala Sveitissä tehnyt. Jopa parempia kuin Jarkko Immonen.Kokemusta on joukkueesta häipynyt niin tuo sitäkin mukanaan.Itse olen hankintaan tyytyväinen jos tulee.
Santala siis oli tämä kenestä postasin jo viikko sitten, joten nyt se on julkista ja pahoittelut kaikille kyselijöille, että vastasin teille ympäripyöreitä.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihme valitusta, IFK:n viime kauden iso ongelma oli juurikin laadun ja leveyden puuttuminen sentteriosastolla. Santala on kookas, kokenut profiilisentteri, joka on tehnyt viime kausina pisteitä tasaisen vahvalla keskiarvolla. Joku Tomi Kallio tuli, toki kovemmasta sarjasta, about samanikäisenä jo laskevalla pka-käyrällä ja on sen jälkeen tehnyt tehokasta jälkeä Liigassa. Jos/kun on terve, niin loistava hankinta IFK:lle. Laadukas kokonaisuus rakentuu sopivasta suhteesta kokeneita veteraanipelaajia, parhaita pelivuosiaan eläviä pelaajia ja eteenpäin meneviä kehittyviä nuoria. Oletan Santalan olevan persoonaltaan korkean työmoraalin ammattilainen, joka varmasti soveltuu IFK:n menestykseen pyrkivään ensi kauden pakettiin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mistä tämän tilaisuuden näkee? Hifk.fi ei kerro taas mitään. Pitääkö osata väijyä somessa?
Ei ole ainakaan mikään media ilmoittanut lähettävänsä kuvaa tästä tapahtumasta? Eiköhän sinne hifk.fi ilmesty klo 13 tiennoilla tiedote?
 

lego

Jäsen
Jos Nybari olisi hankkinut Santalan niin luultavasti fanit olisivat repineet pelihousunsa vanhan kehäraakin sopimuksesta, puheet mottipäisistä yms. eivät olisi hellittäneet juhannuksenakaan. No nyt kun Salmelainen hankki Santalan niin ollaan pirun innoissaan hienosta hankinnasta. Niin se vaan muuttuu. :-)

Eiköhän Santalan tasoinen jamppa lähtökohtaisesti pelaa kahdessa ekassa kentässä -> Suomelan varaudutaan selvästi. Sveitsissä Santala on varmaan tekaissut aika kivasti massia, joten tuskinpa tuo alle 200k€ pelaa. Itse asiassa luulen palkan olevan lähempänä kolmosta kuin kakkosta.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Itse uskon, että Santala tulee joka tapauksessa pelaamaan kärkikenttiin, ainakin omassa mielessään. Ison profiilin hankinta ja ei varmasti mikään halpa, todennäköisesti jopa massi-Malistakin kalliimpi. Tottunut Sveitsissä isoon tilipussiin niin rahaa pitää saada Liigassakin
Ei ole ilmainen mutta tässä ei nyt ole raha määrävimpänä asiana taustalla. Kuten jo aiemmin sanoin Liigan sisältäkin oli pöydällä rahallisesti parempi lappu. Ei ole ilmainen mutta ei mikään massi-malinenkaan.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Lähettävät faksilla kaikille faneille tiedon uusista pelaajista :D
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Luulisi, että HIFK striimaisi esim. Youtubeen tai Facebookiin. Futiksen suurseurat striimaavat kaikki lehdistötilaisuudet.
Samaa mieltä, ja itse näen tässä pestin Karavaanarille eli Linnavallin rinnalle tuottamaan sisältöä SoMeen. Veikkaisin, että pomppaisivat katseluluvut ihan uudelle tasolle, kun joka vikko Karavaanari darraisessa olemuksessaan analysoisi erinäisiä asioita pettämättömällä tyylillään.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Santala pesee mennen tullen Malisen ensi kaudella. Saa ottaa talteen.

Miinuksena en keksi kuin jalkanopeuden.
Itse myös diggaan Santalan hankinnasta, jos/kun toteutuu. Siinä on peliälyä ja kokemusta vaikka muille jakaa ja laidalle Nordgren kasvamaan miesten peleihin. Jos jollain pelipaikalla saa jalkanopeudessa anteeksi, niin nimenomaan keskikaistalla, kunhan vaan pää ja kädet käy riittävän nopeasti. Ja ei Santala nyt mikään Peter White ole, vaikka jalka olisikin vähän hidastunut vuosien varrella.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Kyllähän näitä isompia julkistuksia on striimattu viime vuosina, joten kummallista olisi jos nyt ei niin tehtäisi.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Onko muuten edes varmuutta onko tilaisuus klo 13? Jos siirtääkin julkistuksen klo 15 vasta Näätien tilaisuuden jälkeen. Itselläkään ei muuta lähdettä ole kuin Kiekkoareenan uutinen, mutta kyllä nämä yleensä on striimattu.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Facebookissakin vaan vapputervehdys IFK-Helsinki sivulla. Voihan loundge.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Puolustusmateriaali ei nykyisellään kestä inhorealistista tarkastelua.

Näinhän se toistaiseksi on, vaikka hyökkäys vaikuttaa jo harvinaisen hyvältä kun ottaa myös junnut huomioon (Lundell, Nordgren, Engberg ja Hämäläinen). En usko, että Suomela pelaa HIFK:ssä, veri vetää isoille jäille vaikka toisaalta siihen ei ole mielestäni vielä pelillisiä ja fyysisiä valmiuksia, mutta kenties myöhemmin jos totuttua ankarampi treeni maistuu.

Jos HIFK haluaa nopeuttaa peliään, niin kaikki lähtee oikeastaan alakerrasta. Täytyy olla vähintään 2-3 erinomaisesti luistelevaa, kiekkoa hyvin käsittelevää ja alakerran kiekollista peliä liidaavaa pakkia, joista Kärpillä esimerkkinä erinomainen Shaun Heska ja Miika Koivisto sekä osittain myös Teemu Kivihalme että yllättäjänä Jani Hakanpää.

HIFKn:n pakkikalusto huutaa edelleen kiekollista liidaajaa ja pelin rytmittäjää tyyliin Heiskanen. En valitettavasti usko Erosen ja O'Connorin yltävän samalle tasolle Kärppien vastaavien kanssa. Ulander on kokematon, vaikkakin lahjakas ja Varakas on nyt mitä on. Laakso on täysin kirjoittamaton kortti ja Motin enemmän peruspakki. Finley roikkuu mukana kerta on sopimus ja hänestä ei ole juuri apua missään mielessä, sillä pelitavallinen aika on ajanut hänestä ohi, vaikka brändin uskottavuuden kannalta yksi mörkö kaiketi pitää olla pakistossa. Tosin Finleyn tilalla näkisin kyllä mieluummin Hakanpään tyyppisen ison ja kovan pelaajan, joka pystyy myös hyvin pelaamaan kiekollisena.

Mutta eiköhän siellä ole vielä hankintalistalla vähintään kaksi kovan luokan kiekollista pakkia, joista ainakin toinen pystyy kovempaan peliin (se ei voi olla Järvinen, sillä hän ei ole mielestäni tarpeeksi kiekollinen).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös