Mites Zeta? Ei ole sopparia tällä hetkellä?
Edellisen Lockoutin pelasi HC Kladnossa mistä aikanaan nuorempana IFK:hon tuli. Josko tuo sitten kertoo myös suunnan NHL-uran jälkeen.
Eliteprospects.com - Marek Zidlicky
_
Mites Zeta? Ei ole sopparia tällä hetkellä?
Mielenkiintoinen kuvio. Liikkuuko tuossa edustusoikeusten siirtämisessä jotain rahaa, vai onko kyseessä ihan pelkkä muodollisuus?
Ja oheinen olettaen että Tuomo Ruutu menee sinne mistä saa parhaan kokonaispaketin.
Viime kaudella 0+1 ja sekin syöttöpiste tsägäpompusta viimeisessä pelissä. Jokaikisen devils-raportin mukaan aivan varjo entisestään. Ei mitään käyttöä ylemmissä ketjuissa, pelin ulkopuolella hapuileva kehäraakki alemmissakin.
Miten te voittekaan kuvitella, että Tuomo olisi ratkaisu meidän ykkössentteriongelmaan?
Pari viestiä taaksepäin joku jo ostelee kokonaispaketteja mistä saa maksaa varmaan 600-700 tonnia ohimennen. Realiteetit on pahasti kadoksissa.
Tarvitaan: Sentteri, joka on ykköskorinmies ja play maker.
2 puolustajaa. Toinen jääkaappipakastin ja toinen playmaker.
Tuomo Ruutu.
Saadaanko nämä? Ei saada, kun ei ole edes haku päällä. Kaikki energia (lue:rahat) menee siihen uuteen Helsinki Gardeniin, joka on valmis vuonna 2134.
Mitä itse olen käsittänyt on IFK pistänyt tuohon projektin suunnitteluvaiheeseen merkittäviä summia fyrkkaa. Onko sinulla faktaa tästä, että tuo Gardenin ikuisuusprojekti ei vaikuta IFKn muihin budjetteihin? Jos ei niin minkä helvetin takia täksi kaudeksi laskettiin pelaajabudjettia?Helsinki Garden ei ole missään vaiheessa vaikuttanut mitenkään IFK:n pelaajabudjettiin eikä tule missään vaiheessa vaikuttamaan. Kaksi täysin eri asiaa varsinkin, kun Gardenin rakennuksesta ja päärahoittamisesta vastaa ihan muut tahot kuin HIFK
Kuinka moni jengi tuohon Gardeniin budjetoi? Aika moni nimittäin laski IFK:n tavoin pelaajabudjettiaan tälle kaudelle.Mitä itse olen käsittänyt on IFK pistänyt tuohon projektin suunnitteluvaiheeseen merkittäviä summia fyrkkaa. Onko sinulla faktaa tästä, että tuo Gardenin ikuisuusprojekti ei vaikuta IFKn muihin budjetteihin? Jos ei niin minkä helvetin takia täksi kaudeksi laskettiin pelaajabudjettia?
Mitä itse olen käsittänyt on IFK pistänyt tuohon projektin suunnitteluvaiheeseen merkittäviä summia fyrkkaa. Onko sinulla faktaa tästä, että tuo Gardenin ikuisuusprojekti ei vaikuta IFKn muihin budjetteihin? Jos ei niin minkä helvetin takia täksi kaudeksi laskettiin pelaajabudjettia?
Pitäiskö huolestua kun tämäkin ketju ollut hiljaa koko viikon. Eikö mitään ole tapahtumassa, vai onko tyyntä myrskyn edellä.
Mikä on tilanne Generouksen kanssa. Onko mahdollisesti liittymässä joukkueeseen? Toisi juuri sitä tarvittavaa kovuutta puolustukseen jota tarvitsemme.
Nyt Nybari hereillä.
Anssi Salmela jätti KHL-seuransa