Arvon Warrington, Postinjakaja, Dev ja king of the jungle,
Kovin tunnuitte nauravan kesällä vaatimuksille hankkia laatusentteri, osa piti myös pakistoa samantasoisena kuin viime vuonna.
Oletteko vieläkin samaa mieltä?
Kirjoittamani teksti kesältä:
Ei kannata suotta masentua, kesken kauden on täysin mahdollista hankkia laatupelaajia mm. KHL:n alemman kastin joukkueista.
Senttereitä ei ole todennäköisesti tulossa enää ennen kauden alkua, siihen suuntaan Nybari on haastattelussa puhunut. Pakkia haetaan, eli luultavammin odotetaan Järvisen ratkaisua. Sentterin odottamisen voi varmaan lopettaa, jokainen tietänee mikä on suunnitelma ja nykyinen tilanne. Puolustajaa odotetaan vielä. Kai se on mahdollista että sentteristöön joku esim. try-out nuori hommataan.
Moni käyttäjä tuntuu vaativan ehdottomasti viime kauden tasoista joukkuetta, joka on lähtökohtana väärä. Nybarin budjettia on laskettu, myös kilpailijat ovat heikentyneet.
Kyllä vain, olen edelleen täysin samaa mieltä enkä näe mitään virheellistä tekstissäni. Sen verran lisäisin tuohon kesäiseen tekstiini, että Nybarin budjettia on hänen sanojensa mukaan laskettu, mutta tarkkaa tietoa pelaajabudjetin koosta ei taida kenelläkään ulkopuolisella olla. Jos olet yhtään perillä IFK:n tämän hetkisestä tilanteesta niin luulisi sinun tietävän ettei IFK:n suurin ongelma ole 1.sentteri tai sen mahdollinen puuttuminen. Enkä nauranut sinulle vielä kesällä vaan huomautin mikä on nykyinen tilanne, nyt tuon viestisi jälkeen alkaa kyllä väkisinkin jo vähän naurattamaan.
Minä olin negatiivisuuden perikuva, koska vaadin pelintekovoimaisen sentterinä pelaamaan pystyvän tyypin sekä omassa päässä varman, vahvan ja isoja minuutteja pelaamaan pystyvän tyypin hankkimista, enkä luottanut Nybarin keskeneräiseen rakennelmaan.
Et ollut negatiivisuuden perikuva noiden vaatimusten vuoksi, saahan sitä vaatia, vaatiessa olisi kuitenkin hyvä huomioida mm. se joukkueen kokonaistilanne, ja myös se pelaajabudjetin vaikutus joukkueen rakentamiseen.
Niin, ja ne hallit eivät Helsingissä valmistu ja täällä Ruotsissa on vitun paljon parempaa lätkää ja ystävällisempiä, jopa fiksumpia ihmisiä.
Aika näyttää valmistuuko Garden. ''Vitun paljon parempaa lätkää'' on aika löyhä käsite, parempaa lätkää siellä pelataan, mutta ei siellä mitään NHL-tason lätkää pelata eli aivan eri planeetalta se peli ei sielläkään ole Liigaan verrattuna. Jos pelin taso kiehtoo noin paljon niin olisit muuttanut P-Amerikkaan, siellä pelaa maailman parhaat ja keskimäärin se pelin tasokin on vielä kovempi, siellä saa muuten juoda olutta katsomossakin, Suomessa ja käsittääkseni Ruotsissakaan sitä ei saa tehdä.
Nauttikaa 9 euron kaljasta muovituopeissanne, viheltäen tyhjässä hallissa paskalle pelille. Mulle ei tuu ikävä Nordista.
Kiitos kyllä nautin, tai mä tykkään kyllä enemmän juoda lonkeroa maun vuoksi, enkä viheltele pelissä, mitä nyt vähän nenä pihisee jos on flunssaa. Hyvä jos ei tuu ikävä Nordista, jos Nordiksella olis tunteet niin tunne olis varmaan molemminpuolinen. Vai että IFK vaihtui ruotsalaiseen jääkiekkoon. Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää.