Ramstedtin tuleva seura voi löytyä yllättävänkin läheltä. Ja mun lähteiden mukaan Nikke ei ole yhtään niin varma, kuin täällä puhutaan. Lennu sen sijaan on varma. En toki täysin varmuuteen näistä mene, mutta tälläistä omiin korviin juteltu.
Varmasti. En toki tältä lähteeltä ole kuullut kuin muutaman kerran varmoja huhuja, ei toki hutejakaan ole hirveämmin tullut. Mutta hän oli sitä mieltä, ettei Nikke olisi kovinkaan varma, muttei sitä mennyt vannomaan etteikö olisi tulossa.Ei kai mikään ole varmaa ennen kuin kiekko jäähän syksyllä kolahtaa, mutta jos Nikke ei ole tulossa niin hänen sijastaan tulee sitten kova ukko...
Toi Ramun spekulointi Pasilaan kuulostaa utopistiselta. Viikko-pari sitten olisin voinut ehkä uskoakin, mutta mistä niiden rosterista Ramulle paikka edes enää löytyy. Sentterit jo hankittuna kaikki. Eiköhän Ramukin pelaamaan halua ja kärkiketjuihin. Tähän en usko. Vastaavasti jos Nikke ei olisi tulossa niin kovaa tasoa on korvaajan oltava. Edelleen uskon, että kaksi veskariamme ovat Bäcks ja Keke.Ramstedtin tuleva seura voi löytyä yllättävänkin läheltä. Ja mun lähteiden mukaan Nikke ei ole yhtään niin varma, kuin täällä puhutaan. Lennu sen sijaan on varma. En toki täysin varmuuteen näistä mene, mutta tälläistä omiin korviin juteltu.
Juu, eihän ne varmoja ole ennenkuin virallisesti julkaistaan joka tuutista ja faxista. Itse kuulin maalivahtikolmikoksi ensi kaudelle Nikke, Keke ja jokereista nuori Niilo Halonen viimeisimmän huhun mukaan. Melkein kaksi viikkoa saadaan hengitystä pidättää vielä, kun Officelta ei sen vertaa pelisilmää näköjään löydy, että jotain julkaisisi jo ennen jotain helvetin risteilyä.
Pitkästä aikaa on myös jonkinasteinen luottamus siihen, että syksyllä tulee joku Jasse Ikonen, Yohann Auvitu tai Matt Generous, joka istuu kuin nenä päähän IFK-jengiin.
... jos Lennulla on kultakypärä niin kaikki on aikalailla päin helvettiä.
Samalla muistetaan että jos Lennulla on kultakypärä niin kaikki on aikalailla päin helvettiä.
Mun vahva fiilis on että Ramu jatkaa uraansa TSKA Moskovassa.