Mä en osaa olla tippaakaan huolissani ensi kauden jengin osalta. Imua on, rahaa on, näkemystä on, jatkuvuutta on. Voisin lisäksi kuvitella, että officella on tullut tieto Auvitun, Zabon ja Ramun lähtöhaluista jo jonkun aikaa sitten, kuitenkin niin, että korvaajat on jo ehditty kartoittaa. Puustiset, Taipalukset & co:t korvataan vakaiden liigapelaajien ämpäristä, ja sillä ämpärillä me todennäköisesti päästään valitsemaan ensimmäisenä tällä hetkellä. Itse toivoisin ensi kaudelle hyökkäykseen enemmän tasaisuutta ja puolustukseen heti alusta alkaen kolmea jääkaappipakastinta. Järvisen jatko ratkaisisi tältä osin todella paljon, Generousille pitää rustata jatko oli mikä oli. Ostakaa vittu vaikka sen sopimus ulos, jos se on jonnekin tyritty, Genematin on jatkettava punaisissa. Aulie oli loistava, toivottavasti jatkaa meillä. Jotenkin kuitenkin pystyn hyväksymään muutoksen Yonkmaniin, olettaen että Järvinen ja Generous kumpikin jatkavat meillä.
Aaltonen korvaa ainakin tehojen ja ratkaisupotentiaalin osalta Zabon. Ramun korvaajan pyrkisin löytämään joukosta Hodgman, Gagnon, Vesce ja Maxwell. Voi olla, että joku potentiaalinen ja vapaa pelaaja unohtuikin. Pointtina lähinnä se, että korvaajan soisi olevan Liigassa jo tasonsa aiemmin osoittanut pelimies. Auvitu ja Järvinen ovatkin sitten vaikeampia tapauksia korvattaviksi. Tai no, jos Bono tulee Stadiin, niin sitten on kyllä Auvitulle löydetty kovan luokan stuntti. On siellä tietysti myös muuan Salmela vailla sopimusta, mutta itse en tätä leijaa IFK:hon kyllä haluaisi. Eipä sillä, tuskin olisi muutenkaan tulossa. Järvisen korvaaminen on meikäläisen lapuissa se kaikkein vaikein homma, mistä löytää yhtä kiekkovarman ja vaikeasti kierrettävän isännän. Euroopasta ei suoraan tule kyllä mieleen yhtään ukkoa, mutta varmasti heitäkin on olemassa. Sitä varten meillä on Kiva-Harri, Nyba ja kumppanit, että tällaisen kaverin jostain meille taikovat.
Maalivahtien osalta huolestuttaa ainoastaan Bäckströmin kasassapysyminen, miten lie miehen lonkka(?) kestää. Taso kyllä tulee riittämään.
Kaikkinensa uskon IFK:n tulevan pikapuoliin julkisuuteen melko vakuuttavan nimilistan kanssa. Muutamat jatkot ryyditettyinä tähtihankinnoilla ja fanien suosikeilla, sitä minä odotan.