HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

• 8 018 248
  • 34 985

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voihan nenä, jengi huutaa veskaria ja täällä halutaan Jesse Puljujärvi . Taidan lähteä ryyppäämään

Oletpas herkkä. Täällä ei taida kukaan tosissaan haluta Jesse Puljujärveä tai joku voi halutakin, mutta kaikki ymmärtävät, että Suomessa hänelle on yksi seura. Lähinnähän tuossa oli kyse hassuttelusta, että jokainen vapaa pelaaja tänne. Ei väliä onko pelaajaa hyvä vai huono. Sitäpaitsi meillähän on ollut viimeisen 10 pelin otannalla Liigan toiseksi paras veskari. Eli nyt korkki kiinni.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä mä Puljujärven meille ottaisin. Viihdyttävä kaveri ja veikkaan, että hänestä olisi paljonkin iloa meille, vaikka Änärissä ei tulosta ole tullutkaan. Asenteesta se ei ainakaan ole jäänyt kiinni. Jos osaa tehdä yhtä asiaa riittävän hyvin eikä asennevammaa ole havaittavissa, kyllä mä olisin tuon tason kaverille valmis sopimusta tarjoamaan. Joko natsaa tai ei natsaa, mutta tarinaa olisi varmasti mielenkiintoista seurata. Lisäksi mulla on aina soft spot ihmisille, jotka eivät ota itseään turhan vakavasti, osaavat nauraa itselleen eivätkä kuvittele olevansa muiden yläpuolella.

Puljujärvi kaipaisi nyt jatkuvuutta, turvallisuutta ja sellaisen ympäristön, että paineet ei koko ajan ole tapissa. Voisiko HIFK olla se paikka? Musta voisi. Uskonko Puljujärven meille tulevan? Enpä juuri. Eiköhän hän Kärppiin mene, jos Liigaan tulee. Mutta jollakin tavalla se taas olisi vähän kunnianhimoton vaihtoehto, kun hän on siellä kerran käynyt kertaalleen itseään kasaamassa. Ei löytynyt viisasten kiveä silloin Oulusta, mutta ehkä se voisi löytyä Stadista?

Mutta eihän Pulju oikeasti ole edes huhutasolla meille tulossa, joten turhaa lätinää. Ajattelin, että teidän on kuitenkin ehdottoman tärkeää saada tietää mun näkemykseni tästä asiasta ja siksi kirjoitin tämän viestin :D.

Huhuna sellainen tämän kauden jengiin liittyvä välikauden kautta saatu tieto, että vahvistuksia saattaa tulla tai olla tulematta. Tämäkin oli tärkeää saada kirjoittaa.

Viimeksi muokattu:

UJkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö tää Puljujärvi ole itse sanonut, että Suomessa pelaa vain Kärpissä? Monta sivua siitä pitää jauhaa.
Näköjään aika monta ja vielä jatkuu.
26 v kaveri, jonka pitäisi saada pelillisesti seuraava askel ennekuin on liian myöhäistä, on liiga vääräpaikka. Lisäksi palkkalappu vaatimuskin on varmastikin suurehko, joten ura jatkunee kovemmassa sarjassa.

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Siirrytäänkö seuraavaksi vaikkapa Patrik Laineeseen? Vähän näyttää nihkeältä meno tällä hetkellä änärissä. Voisi olla Liigassa ihan kova tekijä esim. ”Koivistoisen” vierellä ensi kaudella kakkosessa ja ykkösylivoimassa nauttimassa Lehterän tarjoiluista. Ottaisin itse heti varsinkin jos Marleau on liukenemassa SHL-jäille.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Siirrytäänkö seuraavaksi vaikkapa Patrik Laineeseen? Vähän näyttää nihkeältä meno tällä hetkellä änärissä. Voisi olla Liigassa ihan kova tekijä esim. ”Koivistoisen” vierellä ensi kaudella kakkosessa ja ykkösylivoimassa nauttimassa Lehterän tarjoiluista. Ottaisin itse heti varsinkin jos Marleau on liukenemassa SHL-jäille.

Monella urheilutoimittajilla näyttäisi olevan sen verran pakonomainen tapa pitää P.Laine otsikoissa, että ei tarvinne enää meidän enää nostella :)

Hallihuhujen mukaan vahvistusta on kartoitettu vielä jo tovi.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö tää Puljujärvi ole itse sanonut, että Suomessa pelaa vain Kärpissä? Monta sivua siitä pitää jauhaa.

Mun puolesta ei tarvitse jauhaa enää yhtään, mutta sanonpa vain, että aika moni pelaaja on sanonut jotain vastaavaa ja sitten kuitenkin pelannut muissa jengeissä. Meillä moni "Suomessa vain IFK:ssa" mies on pelannut jopa Jokereissa.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy