HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

• 8 098 071
  • 35 482

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen syvästi pettynyt, jos näin käy. Voidaanko muuten näin yhdessä sopia, että jos pelaajat ovat leftejä, niin kuvassa oleva pelaaja on myös left jne? Näin saadaan selvitettyä tämän piskuisen pulman voittajat.
Vaikka tuota varjokuvaa kääntelisi miten päin tahansa, niin en nyt edelleenkään ymmärrä kuinka kännissä pitää olla, että siinä pystyy jotenkin näkemään leftin pelaajan.

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Olisi se enemmän IFKn näköistä, että julkaistaan Marleaun jatkosopimus ja sen jälkeen videokuutiolle tulee zoomattua kuvaa jostain ylätasanteelta, jossa Marleau istuu rullatuolissa niskatuen kera. Videokuvan alakulmassa vielä Pihlajalinnan mainos ja Heleniuksen suora puhelinnumero.
Nyt on kuulkaas semmoinen homma, että meikäläinen on just kotiutunut pienestä sisätautioperaatiosta ja kylki ei kestä yhtään, ei siis yhtään nauramista. Että lopetetaan nämä hassuttelut ja vaivutaan takaisin masennukseen.

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on kuulkaas semmoinen homma, että meikäläinen on just kotiutunut pienestä sisätautioperaatiosta ja kylki ei kestä yhtään, ei siis yhtään nauramista. Että lopetetaan nämä hassuttelut ja vaivutaan takaisin masennukseen.

Ai nyt se kirous osuu jo kannattajiin kevään kynnyksellä?

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Että lopetetaan nämä hassuttelut ja vaivutaan takaisin masennukseen.
Ilman muuta.

Luvassa siis Mannisen ja Jasun monivuotiset jatkot.

Jasun vanha soppari korvataan tuntuvasti rahakkaammalla sopimuksella.

Vinnie poimitaan kyllä taululle kuvatulla tavalla.

Tsemppiä. Toivottavasti ei ole Seppälän ”kaksi viikkoa” sulla kyseessä.

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Onnistunut veto IFK:n mediatiimiltä joka tapauksessa tämä varjojen mailla hiihtelevä pahviukko-siluetti, jonka henkilöyttä täällä edelleen arvuutellaan. Onpahan edes toviksi sellaista vähän positiivisempaa pohdiskeltavaa, jolloin ei ihan koko aikaa vituta valmennus.

Kyllä mua vähän vituttaa jos julkaistaan right ja left pelaaja.
Jää selvittämättä kumpi kuvassa.
Tosin valmennus ei vituta mutta silti.

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Saatko kuitenkin syödä jo nakkeja? Sehän on se olennaisin asia kevättä ajatellen. Vai onko sekin day-to-day?

Huhuista sen verran, että itse veikkaan kuvan esittävän Marleauta. Katselin kuvassa olevia jalkoja ja luistimia ja jotenkin ne minusta muistuttavat Marleaun tapaa pitää pelisukkia ja polvisuojia.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Vaikka tuota varjokuvaa kääntelisi miten päin tahansa, niin en nyt edelleenkään ymmärrä kuinka kännissä pitää olla, että siinä pystyy jotenkin näkemään leftin pelaajan.

No kun mä ensin tuijotin kuvaa pitkään, että se on Leftin pelaaja seuraavan kerran, kun avasin sen, niin se oli musta Rightin pelaaja.

Magee optinen illuusio.

soitellaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SuKiKa
Kun vertaa tuota eilistä kuvaa Pinnalla- juttusarjaan Marleusta ja viimeiseen kuvaan jutussa, ei kyseessä voi olla kukaan muu.

Ja luultavasti tällä toteamuksella se on Manninen.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mutta toi optinen illuusio voi olla tarkoituksella, koska julkaistaan yksi Right ja yksi Left.

Kallistun myös itse Marleaun ja Kiviharjun jatkoon. Marleau 2v ja Kiviharju 1v.

Puhdas veikkaus.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Mutta toi optinen illuusio voi olla tarkoituksella, koska julkaistaan yksi Right ja yksi Left.

Kallistun myös itse Marleaun ja Kiviharjun jatkoon. Marleau 2v ja Kiviharju 1v.

Puhdas veikkaus.
Olisi erittäin suotuisat jatkot! Jos kolmikosta Marleau, Martin & Kiviharju julkaistaan tänään jatko, niin yhden heistä paita lähtee hankintaan ensi kaudeksi. Martiniin en usko, mutta toivossa on hyvä elää.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Jesse Seppälä toinen jatkaja.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
No sehän meni sitten hieman väärin. Hyvä jatko, jos vaan valmennus osaisi peluuttaa enemmän ratkaisuhetkillä.
Tosin jatkopäätelmä osui täysin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy