HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

• 8 057 745
  • 35 176

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en ihan ymmärrä miksi HIFK ei tarvitsisi vahvistusta bottom six osastolle, kun tällä hetkellä siellä vetää Hartikaisen ja Karjalaisen kaltaisia vapaamatkustajia keillä ei vain taso riitä. Roine on ainakin ihan solidi liigatason ukko. Tuo varmasti myös av pelaamiseen lisää tarvittavaa osaamista.

Fränä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en ihan ymmärrä miksi HIFK ei tarvitsisi vahvistusta bottom six osastolle.

Juuri näin. Olen sikäli eri mieltä, että en jaa sitä yleistä konsensusta, joka täällä on Hartikaisesta, mutta juuri alakertaan tarvitaan potentiaalia. Uskon, että Hartikaisesta voisi kasvaa ihan kelvollinen syvyyspelaaja alaketjuihin, jos rinnalla olisi laatua.

Mutta yhtä kaikki alaketjut kaipaavat laatua, jota Roine voisi tuoda.

Edit: typo

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Just sitä mitä tarvitaan! Eiku...
Kokenut alaketjujen hyökkääjä ja hyvä alivoimapelaaja. Kyllä mä ottaisin mieluusti. Ohittaisi tämän päivän hyökkääjistä Mannisen, Luhangan, Åstenin, Hartikaisen ja Karjalaisen kevyesti.

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikesta huolimatta HIFK, eilen, tänään ja aina
Kokenut alaketjujen hyökkääjä ja hyvä alivoimapelaaja. Kyllä mä ottaisin mieluusti. Ohittaisi tämän päivän hyökkääjistä Mannisen, Luhangan, Åstenin, Hartikaisen ja Karjalaisen kevyesti.

Joo käytetään vaan lisää rahaa hitaisiin ala kenttien pelaajiin ja samalla Taponen maalissa ja Ville valmentamassa. Luuletko tosiaan että tälläiset hankinnat muuttavat voimasuhteita oikeastaan yhtään mihinkään? Ja Roine ei ole halpa.

UJkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samaa mieltä, lisäksi Roine on johtava pelaaja jonka voi iskeä kentälle pelin tärkeinä aikoina.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Joo käytetään vaan lisää rahaa hitaisiin ala kenttien pelaajiin ja samalla Taponen maalissa ja Ville valmentamassa. Luuletko tosiaan että tälläiset hankinnat muuttavat voimasuhteita oikeastaan yhtään mihinkään? Ja Roine ei ole halpa.
Eli parempi siis olla hankkimatta ketään ja vetää Luhanka, Manninen, Karjalainen ja Hartikainen alaketjujen hyökkääjänä. Selvä.

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eli parempi siis olla hankkimatta ketään ja vetää Luhanka, Manninen, Karjalainen ja Hartikainen alaketjujen hyökkääjänä. Selvä.

Kyllä niin kauan kun niitä oikeasti tärkeimpiä ruutuja ei ole täytetty.

Lisäksi sairastuvalta on tulossa vielä omasta takaa näitä takasin.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Kyllä niin kauan kun niitä oikeasti tärkeimpiä ruutuja ei ole täytetty.

Lisäksi sairastuvalta on tulossa vielä omasta takaa näitä takasin.
Kyllä, maalivahti on tärkeämpi ruutu. Mutta siihen ei ainakaan toistaiseksi ole löytynyt sopivaa palasta. Möyhöä mitä möyhöät, mä otan Roineen ihan mieluusti, jos on tullakseen.

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä, maalivahti on tärkeämpi ruutu. Mutta siihen ei ainakaan toistaiseksi ole löytynyt sopivaa palasta. Möyhöä mitä möyhöät, mä otan Roineen ihan mieluusti, jos on tullakseen.

Möyhöä... On kyllä niin vitun lyhyt näköistä tämä touhu jopa meidän fanien keskuudessa. Ajatellaan et jengillä on rahaa kun roskaa ja tälläsiä hankintoja voidaan tehdä vaan hankkimisen ilosta. Kun kaikki tietää, että me ei tulla voittamaan mitään Villen kanssa.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Möyhöä... On kyllä niin vitun lyhyt näköistä tämä touhu jopa meidän fanien keskuudessa. Ajatellaan et jengillä on rahaa kun roskaa ja tälläsiä hankintoja voidaan tehdä vaan hankkimisen ilosta. Kun kaikki tietää, että me ei tulla voittamaan mitään Villen kanssa.
Möyhöämistähän tuo sun kirjoittaminen on. Selvästi olet sitä mieltä, että hankintoja ei kannata tehdä. Mun mielestä kannattaa. Let’s agree to disagree.

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Supervahvistus Miika Roinetta huhuillaan teille loppukaudeksi yleisessä siirtohuhuketjussa.
Ei kiitos.

Pitäkää Roineenne. Hidas kuin mikä nykyään joten sen puoleen Peltosen ihanne pelaaja.

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Jos kello on 23:59 eikä meidän valtavilla kytköksillä ei löydetä maalivahtia. Niin herää kysymys mitä helvettiä tuolla toimistolla tehdään? Steve Wonder näkisi jo kilometrin päähän että tällä joukkueelle on KAKSI erittäin isoa heikkoutta.
MAALIVAHDIT
VALMENNUS
Toiseen voisi vielä vaikuttaa kesken kauden. Villen potkujen mahdollisuus kesken kauden on luokkaa 0,5%

Suosikkijoukkue
IFK
Uskon, että Hartikaisesta voisi kasvaa ihan kelvollinen syvyyspelaaja alaketjuihin, jos rinnalla olisi laatua.
Tähän pakko tarttua ja tämä ei ole nimimerkille @Fränä osoitettu. Santeri Hartikaisesta voi kasvaa ihan kelvollinen syvyyspelaaja alaketjuihin, mutta sen kasvutarinan ei pitäisi tapahtua Helsingin IFK:n kokoopanossa. Hartikainen saanut kaudella myös kohtuullisestk yv-aikaa ja päässyt myös näyttämään kykynsä ylemmissä ketjuissa, mutta kuitenkaan mitään historiankirjoihin jäävää ei ole syntynyt. Hartikainen ei vain pysty tuoda peliään Mestiksestä liigaan, liiga on yksinkertaisesti aivn liian kova sarja Hartikaiselle tällä hetkellä. Hartikaisella ollut tällä kaudella osittain loukkaantumistilanteen vuoksi kausikortti pelaavaan kokoonpanoon ja kasvua ei ole toistaiseksi ollut näköpiirissä. Valitettavasti sopimus on myös ensi kaudeksi, joten pääsemme seuraamaan kasvutarinaa noin ensi kauden ajan.

Viimeisempänä, Hartikainen heitti haastattelussa ratkaistun rankkarikisan jälkeen, että taikuri ei ole vielä kirjoittanut kikkakirjaamsa valmiiksi. Toivon todella, että Hartikainen ottaa kynän kauniiseen käteen kesällä ja rustaa ne puuttuvat sivut valmiiksi mahdollisimman pian.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy