Yleisessä huhuketjussa Miika Roinetta huhutaan IFK:hon täksi kaudeksi. Sama huhuilija kertoi Ikonen - Lindberg kaksikon Tappara siirrosta etukäteen...
Just sitä mitä tarvitaan! Eiku...
Yleisessä huhuketjussa Miika Roinetta huhutaan IFK:hon täksi kaudeksi. Sama huhuilija kertoi Ikonen - Lindberg kaksikon Tappara siirrosta etukäteen...
Toivottavasti pystyy tuuraamaan maalivahtina tarpeen tullen.Eikös Roine ole Pelsun kapuna ollut useamman kauden? Toivottavasti on hyvä alivoimalla, sinne tarvitaan vahvistusta.
Mä en ihan ymmärrä miksi HIFK ei tarvitsisi vahvistusta bottom six osastolle.
Kokenut alaketjujen hyökkääjä ja hyvä alivoimapelaaja. Kyllä mä ottaisin mieluusti. Ohittaisi tämän päivän hyökkääjistä Mannisen, Luhangan, Åstenin, Hartikaisen ja Karjalaisen kevyesti.Just sitä mitä tarvitaan! Eiku...
Kokenut alaketjujen hyökkääjä ja hyvä alivoimapelaaja. Kyllä mä ottaisin mieluusti. Ohittaisi tämän päivän hyökkääjistä Mannisen, Luhangan, Åstenin, Hartikaisen ja Karjalaisen kevyesti.
Samaa mieltä, lisäksi Roine on johtava pelaaja jonka voi iskeä kentälle pelin tärkeinä aikoina.Kokenut alaketjujen hyökkääjä ja hyvä alivoimapelaaja. Kyllä mä ottaisin mieluusti. Ohittaisi tämän päivän hyökkääjistä Mannisen, Luhangan, Åstenin, Hartikaisen ja Karjalaisen kevyesti.
Eli parempi siis olla hankkimatta ketään ja vetää Luhanka, Manninen, Karjalainen ja Hartikainen alaketjujen hyökkääjänä. Selvä.Joo käytetään vaan lisää rahaa hitaisiin ala kenttien pelaajiin ja samalla Taponen maalissa ja Ville valmentamassa. Luuletko tosiaan että tälläiset hankinnat muuttavat voimasuhteita oikeastaan yhtään mihinkään? Ja Roine ei ole halpa.
Eli parempi siis olla hankkimatta ketään ja vetää Luhanka, Manninen, Karjalainen ja Hartikainen alaketjujen hyökkääjänä. Selvä.
Kyllä, maalivahti on tärkeämpi ruutu. Mutta siihen ei ainakaan toistaiseksi ole löytynyt sopivaa palasta. Möyhöä mitä möyhöät, mä otan Roineen ihan mieluusti, jos on tullakseen.Kyllä niin kauan kun niitä oikeasti tärkeimpiä ruutuja ei ole täytetty.
Lisäksi sairastuvalta on tulossa vielä omasta takaa näitä takasin.
Kyllä, maalivahti on tärkeämpi ruutu. Mutta siihen ei ainakaan toistaiseksi ole löytynyt sopivaa palasta. Möyhöä mitä möyhöät, mä otan Roineen ihan mieluusti, jos on tullakseen.
Möyhöämistähän tuo sun kirjoittaminen on. Selvästi olet sitä mieltä, että hankintoja ei kannata tehdä. Mun mielestä kannattaa. Let’s agree to disagree.Möyhöä... On kyllä niin vitun lyhyt näköistä tämä touhu jopa meidän fanien keskuudessa. Ajatellaan et jengillä on rahaa kun roskaa ja tälläsiä hankintoja voidaan tehdä vaan hankkimisen ilosta. Kun kaikki tietää, että me ei tulla voittamaan mitään Villen kanssa.
Ei kiitos.Supervahvistus Miika Roinetta huhuillaan teille loppukaudeksi yleisessä siirtohuhuketjussa.
Onhan Roine aivan hirvittävä steppi eteenpäin johonkin Hartikaiseen verrattuna.
Tähän pakko tarttua ja tämä ei ole nimimerkille @Fränä osoitettu. Santeri Hartikaisesta voi kasvaa ihan kelvollinen syvyyspelaaja alaketjuihin, mutta sen kasvutarinan ei pitäisi tapahtua Helsingin IFK:n kokoopanossa. Hartikainen saanut kaudella myös kohtuullisestk yv-aikaa ja päässyt myös näyttämään kykynsä ylemmissä ketjuissa, mutta kuitenkaan mitään historiankirjoihin jäävää ei ole syntynyt. Hartikainen ei vain pysty tuoda peliään Mestiksestä liigaan, liiga on yksinkertaisesti aivn liian kova sarja Hartikaiselle tällä hetkellä. Hartikaisella ollut tällä kaudella osittain loukkaantumistilanteen vuoksi kausikortti pelaavaan kokoonpanoon ja kasvua ei ole toistaiseksi ollut näköpiirissä. Valitettavasti sopimus on myös ensi kaudeksi, joten pääsemme seuraamaan kasvutarinaa noin ensi kauden ajan.Uskon, että Hartikaisesta voisi kasvaa ihan kelvollinen syvyyspelaaja alaketjuihin, jos rinnalla olisi laatua.
Noh, noh.Åstenin,
4+15 näyttäis olevan. Eikä näyttäis pahemmin olevan loukkaantumisiakaan viimekausinaMitä ollaanko hommaamassa yhtä kiikarimiestä lisää?
Se muuttuu kyllä meille tullessa, siis tuo terveenä oleminen.4+15 näyttäis olevan. Eikä näyttäis pahemmin olevan loukkaantumisiakaan viimekausina
4+15 näyttäis olevan. Eikä näyttäis pahemmin olevan loukkaantumisiakaan viimekausina