HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 201 849
  • 30 534

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tuota, eikös Keränen olekin juuri sellainen pelaaja joka on ns. "liian hyvä liigaan" eli mikäli soppari on tehty ja julkistetaan (risteilyllä) niin taitaa tämäkin olla sellainen tyyliin Raanta ohimarssi. Tietenkin hienoa jos tällainen on saatu sainattua, mutta epätodennäköistä että jatkaisi liigassa.

Eniten odotan nyt kuitenkin sitä veskaria ja niitä puolustajia.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuota, eikös Keränen olekin juuri sellainen pelaaja joka on ns. "liian hyvä liigaan" eli mikäli soppari on tehty ja julkistetaan (risteilyllä) niin taitaa tämäkin olla sellainen tyyliin Raanta ohimarssi. Tietenkin hienoa jos tällainen on saatu sainattua, mutta epätodennäköistä että jatkaisi liigassa.

Eniten odotan nyt kuitenkin sitä veskaria ja niitä puolustajia.

Minä olen vähän samoilla kannoilla kuin sinäkin ja tällöin Nybarin track record näiden ''sopimus on tehty vaikkei pelaakaan meillä otteluakaan ulkomaanpykälän takia''-pelaajia olisi tämän kevään osalta Eronen, Rendulic ja Keränen.

Milloin noita julkistuksia sopii odottaa? Ei kai sinne väsyneelle laivareissulle asti ainakaan?

E. Toki jos Keräselle on tosiaan tehty sopimus ja hän jostain kumman syystä päätyisikin pelaamaan HIFK:ssa, niin siinä olisi kenties kauden paras hankinta kaikki liigajoukkueet mukaan lukien = upporikas tai rutiköyhä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Niin noihin ylempiin vielä... onhan se hieman eriasia luukuttaa Kerästä risteilyn päähankintana, kuin että Nybari sanoisi vaikka kotisivuilla haastattelussa risteilyn jälkeen, että "sitten on vielä Keränen, Petrell ja Eronen, joiden kohdalla on mahdollisuus että pelaavat meillä", mutta ulkomaanpykälät ovat olemassa.

Jäisi faneille vähän erilainen maku. Tilanne on ilmoitettu, mutta ei missään nimessä luvattu, että 100-varmasti ko. pelaajat pelaavat meillä. Se Raannan tilanne oli hölmösti hoidettu viime vuonna, ja sellaista ei pidä toistaa enää.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Onko Mäkelän tilanteesta kuulunut mitään uutta.

Ei. Mieshän lopetti jo aikoja sitten, ja viettelee nyt ansaittuja eläkepäiviä jossain länsi-Suomessa.

Onko Erkki-Merkillä kyselyikä, vai oletko vain muuten malttamaton?

e. Sen verran tietty on kuulunut, että julkaisi taannoin singlen: Referee All Stars Presents Seppo Mäkelä feat. Pentti Lindegren: Turpa kii tai tulee penalty
 
Viimeksi muokattu:

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Jos nyt käy, että Keräsen sopimus julkistetaan ja äijä häipyy silti muualle pelaamaan, niin kausikortti jää ostamatta ensi kaudelle.

Ja jossei Keräsen tasoista sopparia julkaista, niin mäkään en osta kausaria!

Hei valoja nyt päälle. Kyllä minä haluan tietää jos Keräsen kanssa on soppari onnistuttu sorvaamaan, toki olisi mukavaa, että julkaisun yhteydessä ilmoitettaisiin KHL-pykälästä, joka mahdollistaa miehen siirtymisen KHL:ään jos korvaus ja miehen oma halu täsmää.

Kaikkia soppareita ei vaan saada pidettyä syksyyn asti, toinen vaihtoehto on hommata keskikastin pelaajia, jotka ei varmasti lähde mihinkään. Kyllä minä olen enemmän McLean & Keränen kannalla. Lähtee jos niin haluaa.
 

Time-out

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja jossei Keräsen tasoista sopparia julkaista, niin mäkään en osta kausaria!

Hei valoja nyt päälle. Kyllä minä haluan tietää jos Keräsen kanssa on soppari onnistuttu sorvaamaan, toki olisi mukavaa, että julkaisun yhteydessä ilmoitettaisiin KHL-pykälästä, joka mahdollistaa miehen siirtymisen KHL:ään jos korvaus ja miehen oma halu täsmää.

Kaikkia soppareita ei vaan saada pidettyä syksyyn asti, toinen vaihtoehto on hommata keskikastin pelaajia, jotka ei varmasti lähde mihinkään. Kyllä minä olen enemmän McLean & Keränen kannalla. Lähtee jos niin haluaa.

Ihan samaa mieltä kanssasi. Sille ei vain voi yksinkertaisesti yhtään mitään, jos ja kun pelaaja päättää siirtyä rahakkaamman diilin perään mutta ainakin toimistolla on tehty hommia, jos tuon tasosia miehiä ollaan sainattu.

Jere tehny diilin khl-narreihin, joten ei tarvi hänestä spekuloida sen enempää. Muistaakseni oli jotain puhetta tässä ketjussa...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Sille ei vain voi yksinkertaisesti yhtään mitään, jos ja kun pelaaja päättää siirtyä rahakkaamman diilin perään mutta ainakin toimistolla on tehty hommia, jos tuon tasosia miehiä ollaan sainattu.

Kyllä mä lähtisin siitä, että Nybari on epäonnistunut työssään silloin. Samallalailla, niinkuin on epäonnistunut viimevuosina systemaattisesti. Kannua saadaan nostella seuraavan kerran vasta silloin, kun oma junnutuotanto alkaa Villen johdolla tuottamaan tulosta ja Nybari on poistettu organisaatiosta. Siihen asti nämä stiga-ukkoleikit on lähinnä huvittavaa ajankulua.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Kyllä mä lähtisin siitä, että Nybari on epäonnistunut työssään silloin. Samallalailla, niinkuin on epäonnistunut viimevuosina systemaattisesti. Kannua saadaan nostella seuraavan kerran vasta silloin, kun oma junnutuotanto alkaa Villen johdolla tuottamaan tulosta ja Nybari on poistettu organisaatiosta. Siihen asti nämä stiga-ukkoleikit on lähinnä huvittavaa ajankulua.

Miten voi olla Nybondas epäonnistunut jos pelaaja haluaa katsoa ulkomaan kortin? Pitää muistaa, että kotimainen liiga on tippunut Euroopan hierarkiassa helvetisti ja sitovaa sopimusta ei näiden Keräsien kanssa saada kuin mottipäisillä ja sitten on vielä NHL pykälät mitä ei voi kiertää edes rahalla. Pitäisikö sitten Nybondaksen jättää tarjoamatta näille herroille sopimusta ollenkaan?

Sitten tämä juniori asia. Mikä sen sanoo vaikka siellä olisi Gretzky ja Lemieux valmentajina, että sieltä massasta löytyy ne huiput? Vielä tälläkin puolella Villelä, Lydellä ja Kibellä on pelkästään todistettavaa. Sitten kun niitä nuoria löytyy niin silti tarvitaan ympärille näitä "Keräsiä". Voi olla, että se oikea kaveri joukkuetta kasaamaan ei ole Nybondas, mutta tässä vaiheessa uudella valmennuksella on näpit myös joukkueen rakennuksessa jollain tavalla. Itse teen johtopäätökset vasta syksyllä.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Kyllä mä lähtisin siitä, että Nybari on epäonnistunut työssään silloin.

Mikäli michaelkeräselle tarjoaa sopimusta ilman NHL-/KHL-pykälää, niin hän hakee sellaisen muualta. Tämä lienee ainut tapa saada tämän tason pelaajille sopimuksia. Toinen tilanne on mcleanit, jotka myydään pois ilman pykälää. Toivottavasti saatu rahasumma menee tällä kaudella hyvään tarkoitukseen.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Miten voi olla Nybondas epäonnistunut jos pelaaja haluaa katsoa ulkomaan kortin?

Ymmärrän pointin, mutta kolikolla on myös kääntöpuoli. Miksi moni muu joukkue onnistuu kokoamaan kunnon rosterin ( ok. mm. JMA:n jääminen oli lottovoitto Kärpille ) ja Nybarin pelaajaruletti muistuttaa lähinnä karusellia, jossa laitetaan vahinkoja kiertämään. Kyllä tuolla tasolla pitäisi saada kunnollinen runko kasatuksi ilman KHL/ NHL-kortin pelkoa ja sitten ne muutamat täsmäaseet venäläisellä ruletilla...
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Ei. Mieshän lopetti jo aikoja sitten, ja viettelee nyt ansaittuja eläkepäiviä jossain länsi-Suomessa.

Onko Erkki-Merkillä kyselyikä, vai oletko vain muuten malttamaton?

e. Sen verran tietty on kuulunut, että julkaisi taannoin singlen: Referee All Stars Presents Seppo Mäkelä feat. Pentti Lindegren: Turpa kii tai tulee penalty

Ajattelin, että kaikki osaisivat yhdistää tämän viestissäni mainitseman Mäkelän Tuukka Mäkelään, mutta löytyihän täältä yksi nimimerkki, joka ei sitä älynnyt.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Ajattelin, että kaikki osaisivat yhdistää tämän viestissäni mainitseman Mäkelän Tuukka Mäkelään, mutta löytyihän täältä yksi nimimerkki, joka ei sitä älynnyt.

Ai sori, luulin oikeasti, että tarkoitit Seppo Mäkelää. Oon ihan sikapahoillani. Yo!
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Siirtohuhut ketjussa pamahti liikkeelle huhu, jonka mukaan Ville Nieminen olisi ifk:n mies.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Siirtohuhut ketjussa pamahti liikkeelle huhu, jonka mukaan Ville Nieminen olisi ifk:n mies.
Kuulin samaisen huhun alkuviikosta ja nyt siis varmistui jo että ei ainakaan Tapparassa jatka. En tiedä.. Ville Nieminen HIFK:ssa kuulostaa kyllä melko oksettavalta. Tosin tällä hetkellä fiilis on aikalailla se että ihan sama ketä tuossa raiskatussa seurassa läpsyttelee.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulin samaisen huhun alkuviikosta ja nyt siis varmistui jo että ei ainakaan Tapparassa jatka. En tiedä.. Ville Nieminen HIFK:ssa kuulostaa kyllä melko oksettavalta. Tosin tällä hetkellä fiilis on aikalailla se että ihan sama ketä tuossa raiskatussa seurassa läpsyttelee.

Olisihan Nieminen IFK-paidassa ihan saatanan outo näky, mutta kyllä mulle kelpaisi, jos on vielä paukkuja pelata ja on kunnossa. Helvetin sympaattinen kaveri, joka antaa kentällä kyllä ihan kaikkensa jenginsä puolesta. 2-3 ketjun laituria tässä haetaan ja Nieminen sopisi siihen muottiin hyvin.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Olisihan Nieminen IFK-paidassa ihan saatanan outo näky, mutta kyllä mulle kelpaisi, jos on vielä paukkuja pelata ja on kunnossa. Helvetin sympaattinen kaveri, joka antaa kentällä kyllä ihan kaikkensa jenginsä puolesta. 2-3 ketjun laituria tässä haetaan ja Nieminen sopisi siihen muottiin hyvin.

Jotenkin se koko miehen olemus ärsyttää, puhuukin ihan vammasesti. Kentällä onkin sitten helpommin tykättävä, varsinkin omien puolella. Mutta jos minä saisin valita niin sanoisin "ei kiitos", jostain kertoo kait sekin että Rautatukka hyllytti miehen kesken pudotuspelejä. Saattaa olla myös melkoinen ilmapiirin myrkyttäjä ja jotenkin se olemus on sellainen ettei vaan istu IFKhon, ainakaan minun.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Jotenkin se koko miehen olemus ärsyttää, puhuukin ihan vammasesti. Kentällä onkin sitten helpommin tykättävä, varsinkin omien puolella. Mutta jos minä saisin valita niin sanoisin "ei kiitos", jostain kertoo kait sekin että Rautatukka hyllytti miehen kesken pudotuspelejä. Saattaa olla myös melkoinen ilmapiirin myrkyttäjä ja jotenkin se olemus on sellainen ettei vaan istu IFKhon, ainakaan minun.

Huh, huh. Nyt lähetään puhumaan niin rajua potaskaa. Niemisen Ville ilmapiirin myrkyttäjä on jo niin törkeätä edes puhua tämän miehen kohdalla. Viimeisen päälle joukkuepelaaja ja arvostettu joka saatanan joukkueessa ja kiekkopiireissä muutenkin. Rautakorpi ei löytänyt Nimolle paikkaa ensi kauden jengissä ja siinä olennainen. Villelläkin on vielä enemmän annettavaa kuin neloskentän paikka ja satunnaiset vaihdot. Miehen uloslaittaminen on tosi kova paikka kaikille varmasti Tapparaan suunnalla. Puhetyyli on se mansen murre mikä siinä ainoastaan on. Tässä on liideriä ensi kauden jengin koppiin toisen Villen paikalle. En viillä ranteita, jos ei tule meille mutta en myöskään laita hanttiin.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Huh, huh. Nyt lähetään puhumaan niin rajua potaskaa. Niemisen Ville ilmapiirin myrkyttäjä on jo niin törkeätä edes puhua tämän miehen kohdalla. Viimeisen päälle joukkuepelaaja ja arvostettu joka saatanan joukkueessa ja kiekkopiireissä muutenkin. Rautakorpi ei löytänyt Nimolle paikkaa ensi kauden jengissä ja siinä olennainen. Villelläkin on vielä enemmän annettavaa kuin neloskentän paikka. Miehen uloslaittaminen on tosi kova paikka kaikille varmasti Tapparaan suunnalla. Puhetyyli on se mansen murre mikä siinä ainoastaan on. Tässä on liideriä ensi kauden jengin koppiin toisen Villen paikalle. En viillä ranteita, jos ei tule meille mutta en myöskään laita hanttiin.

Heittoni mahdollisesta myrkyttäjästä pohjautui pohdintaani jos sinne koppiin tulee uran ehtoopuolella oleva tyyppi joka on tottunut olemaan valokeilassa ja äänessä. Saattaa vaikutus olla negatiivinen.
Tapparalle miehen arvo onkin varmaan ollut todella suuri, enkä siitä mitään muuta väitäkkään. Joku miehessä haraa itselläni pahasti vastaan.
Kuten sanoin kentällä miehestä saattaisi ollakin jotain iloa.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Törmänen tarvitsee Niemisen kaltaista kokenutta joukkuepelaajaa ensi kaudella. Ilmeisesti Nemon ja Tapparan välillä on tullut sen verran kitkaa, ettei jatko ole mahdollista. Villellä riittää kuitenkin nälkää pelata Liigassa ja hän näkee Törmäsen ifkssa mahdollisuuden pelata mestaruudesta. Ei ne kyllä vuosi sitten paskaa puhuneet, kun sanoivat Summasen karkoittavan pelaajat ifkn ympäriltä. Nyt täysin erilainen ja arvostettu ihmisjohtaja puikoissa ja imu aivan eri.

Törmäsen saaminen oli nybarille lottovoitto.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Kyllä mä Niemisen Villen ottaisiin jengiin anytime. Kokenut kettu ja suht nuoressa jengissä olisi hyvä johtaja Peltosen lopetettua.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Kyllä mä Niemisen Villen ottaisiin jengiin anytime. Kokenut kettu ja suht nuoressa jengissä olisi hyvä johtaja Peltosen lopetettua.

Tähän erittäin vahva sama. Niemisen Villen kokemukselle on aina käyttöä tosiaan varsinkin nyt kun Ville on lyönyt hokkarit naulaan lopullisesti.
 

Lalli68

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelimies ja johtaja, sitä Ville Nieminen on ja olisi. Muuten olisi kyllä aika paljon sulattelemista asian kanssa, niin on assosioitunut mielessäni Tapparan ja tampereen mieheksi. Tämä jos mikä on makuasia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös