HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 210 899
  • 30 544

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Ei tule Jere, Eronen, Keränen, Wärn, samoin jäi tulematta Moses, hardt jne. Huhu ketju se vaan on pinnalla, vaikka yhtään oikeaa huhua ei taida olla liikkeellä. Nyt veikkauksia, kuinka monta ulkomaalaista meillä pelaa ensi kauden aikana. Itse veikkaan 18kpl.

Kyllä niitä varmaan saman verran kuin menneellä kaudella. Ihan ookoo jos olisi laatua, mutta niitä ei meille saada / osata hakea näköjään. Elkins on ainoa poikkeus!

Funtsailin eilen sitä millaisia "vonkaleita" risteilyllä ilmoitetaan. Minusta on pääasia että tänä vuonna ei ilmoiteta sellaisia pelaajia ollenkaan joilla on KHL/NHL-pykälät, sillä sellaiset ei tule pelaamaan meillä peliäkään. Näen että se vaan olisi Nybarin epätoivoinen yritys "kiillottaa kilpensä".

Ensi kaudeksi tulee Jokerin lisäksi pari uutta jengiä KHL-liigaan jotka tulevat ostamaan pelaajia myös Liigasta melko varmasti. Tämä täytyy muistaa!
 
Minusta on pääasia että tänä vuonna ei ilmoiteta sellaisia pelaajia ollenkaan joilla on KHL/NHL-pykälät, sillä sellaiset ei tule pelaamaan meillä peliäkään.

Eli pääasia sinulle on, että risteilyllä ei ilmoiteta yhtäkään pelaajaa? NHL:en kun voi vielä risteilyn jälkeen lähteä kuka tahansa meitin pelaajista. Itse kyllä toivoisin kovasti jotain sopimuksia julkistettavan viimeistään risteilyllä NHL-peikosta huolimatta.

Mitä taas tulee Jereen niin ehdoton ei. Äijä on kussut IFK:n päälle niin moneen otteeseen jo täällä pelatessaan, että pelatkoon muualla sen mitä pelaa. Jere Karalahti, niin hyvä pelaaja kuin onkin, ei tätä laivaa pelillisesti upota tai pelasta. Siksi otetaan mielummin pelaajia, jotka eivät ole koskaan kusseet IFK:n ja sen fanien kintuille.

Ja mitä ihmeen puhetta tuossa yllä oli, että tunteilla ei ole tässä hommassa sijaa? Mitä meille faneille jää jos me jätetään tunteet pois tästä hommasta?
 

Nouzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei todellakaan tarvita näitä 40-vuotiaita luopioita jengiin. Sen ymmärrän, jos jotkut haluavat Karalahden nimenomaan pelillisten ansioiden takia, mutta mitä ihmettä IFK jollain Ruudulla tekisi? Jengi kaipaa 1-2 ketjun hyökkääjiä eikä mitään ikäloppuja 3-4 ketjulaisia. Toivottavasti strippari ja piilolinssi eivät pue enää IFK-paitaa päälle.

Auvitu ja Taipalus ovat hyviä hankintoja, Eronenkin olisi ollut mutta ilmeisesti ei tule. Söde, Taipalus, Auvitu, Mäkelälle jatko ja kaksi hyvää puolustajaa siihen vielä niin pakisto on OK. Teppo sitten haastaa seiskapakkina.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Ja mitä ihmeen puhetta tuossa yllä oli, että tunteilla ei ole tässä hommassa sijaa? Mitä meille faneille jää jos me jätetään tunteet pois tästä hommasta?

Puhuin pelaajien suorittamisesta. Totta kai tunteet huippu-urheilussa ovat ehdottomia mitä faneihin tulee.

Pelaajilla tunteet eivät saa olla tiellä.
 
Puhuin pelaajien suorittamisesta. Totta kai tunteet huippu-urheilussa ovat ehdottomia mitä faneihin tulee.

Pelaajilla tunteet eivät saa olla tiellä.

No en minä nyt ihan tätäkään sulata. Toki jääkiekko on pelaajille ammatti, ja sinne mennään mistä eniten rahaa saadaan. Mutta silti se jokin seura merkitsee heille enemmän kuin toinen. Katso miten Iiro Pakarinen selvästi nauttii kun saa pelata rödalle. Vastaavasti voit miettiä miltä se pelaaminen on näyttänyt, kun siihen joukkueeseen ei ole ollut mitään tunnesidettä, esimerkkejähän löytyy IFK:sta runsain mitoin.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
No en minä nyt ihan tätäkään sulata. Toki jääkiekko on pelaajille ammatti, ja sinne mennään mistä eniten rahaa saadaan. Mutta silti se jokin seura merkitsee heille enemmän kuin toinen. Katso miten Iiro Pakarinen selvästi nauttii kun saa pelata rödalle. Vastaavasti voit miettiä miltä se pelaaminen on näyttänyt, kun siihen joukkueeseen ei ole ollut mitään tunnesidettä, esimerkkejähän löytyy IFK:sta runsain mitoin.

Hyvää dialogia kyllä aiheeseen liittyen. Ei toki voi yleistää kaikkiin pelaajiin. Löytyyhän näitä, tuoreena esimerkkinä juuri Pakarinen ja vanhempana Kuhta.

Hain tällä lähinnä sitä, ettei pelaajan historia voi olla absoluuttinen (ja ainut) rajoittava tekijä mikäli pelaaja muuten olisi iso osa (mahdollista) tulevaa menestystä.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Stadin valot

Tottakai haluan että risteilyllä ilmoitetaan pelaajia, mutta MITÄ JÄRKEÄ on ilmoittaa sellaisia jotka eivät minkäänlaisten todennäköisyyksien mukaan tule pelaamaan peliäkään petopaidassa?? Jos Nybondas haluaa nousta kaikkien joulupukkiin uskovien fanien silmissä jumalaksi, voi hän risteilyllä sitten ilmoittaa että HIFK on tehnyt sopparit juurikin Crosbyn, Malkinin jne kanssa. Lopputulos on sama.

Tottakai voidaan ilmoittaa että HIFK on tehnyt sopparit Erosen, Keräsen ja vaikkapa Rendulicin kanssa, mutta jos näillä herroilla on taskussaan KHL/NHL-pykälä, niin millä todennäköisyydellä veikkaat että nämä nähdään syyskuussa petopaidassa??
 

Lalli68

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hain tällä lähinnä sitä, ettei pelaajan historia voi olla absoluuttinen (ja ainut) rajoittava tekijä mikäli pelaaja muuten olisi iso osa (mahdollista) tulevaa menestystä.

Kyllä voi. Joukkueen täytyy tuntua omalta, ja se jos mikä on tunnepohjainen asia.

Sekoitat ehkä jääkiekon tässä osakesijoittamiseen. Siinä lajissa haetaan osakekurssin kehityksen ja osinkojen myötä konkretisoituvaa tulosta. Tavalla ei ole väliä, ja lajia voi seurata teksti-tv:n ja muun median välityksellä oikein hyvin, eikä valitsemiinsa kortteihin tarvitse olla mitään tunnesidettä. Päinvastoin, kylmän rationaalinen ajattelu antaa parhaat edellytykset menestyä sijoittajana.

Karalahdella olisi varmasti pelillistä annettavaa HIFKin puolustuksessa ensi kaudella, en epäile sitä laisinkaan. Hän on kuitenkin saanut mielessäni niin puhtaan palkkasoturin leiman ja antanut nöyryyttää itseään ja HIFK:tä strippaamalla ei-hifk-tatskaa -leikin myötä että no thanks.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tottakai voidaan ilmoittaa että HIFK on tehnyt sopparit Erosen, Keräsen ja vaikkapa Rendulicin kanssa, mutta jos näillä herroilla on taskussaan KHL/NHL-pykälä, niin millä todennäköisyydellä veikkaat että nämä nähdään syyskuussa petopaidassa??

Periaatteessa sama ilmoitetaanko tollaset vai ei, koska yleensä ne tulevat kyllä "odotusaikana" ilmi. Siis ne ketkä pelaavat meillä, jos eivät saa unelmiensa diiliä vaikkapa rapakon takaa.

Enemmän vituttaa se, miksi ei voida soppareita julkistaa sitä mukaa kun niitä tehdään (siis ne mitkään voidaan ilmoittaa, jos ei pelaajalla ole pelit vielä kesken). Sillä tavalla pidettäisiin fanit paremmin ajantasalla missä mennään, ja pidettäisiin myös vähän liekkiä ja parempaa keskustelua päällä koko ajan. Risteilyllä voi sitten muutaman nimen julkistaa, ja pitää taas ne jokavuotiset puheet siitä, kuinka alkkisfaija on nyt oikeesti hei lopettanu dokaamisen, ja aurinko tulee nousemaan kesän jälkeenkin...

Olen laittanut toivetta/kommenttia officelle aiemmin ja laitan taas, vaikka se ei mitään vaikuttaisikaan. Onpahan sanottu sitten taas sekin ajatus ääneen uudemman kerran.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Karalahti on tod. näköisesti jatkamassa KHL narreissa ja Jarkko Ruutu olisi huhujen mukaan tyrkyllä Bluesiin. Kuulopuheita, mutta hyvä niin jos molemmat kiertää Nordiksen.
 
Hain tällä lähinnä sitä, ettei pelaajan historia voi olla absoluuttinen (ja ainut) rajoittava tekijä mikäli pelaaja muuten olisi iso osa (mahdollista) tulevaa menestystä.

Eli kyse ei lopulta ole pelaajien tunnesiteistä, vaan joukkueen kokoajan? Tästä olen ehdottoman samaa mieltä. Tom Nybondaksen pitää IFK:n urheilujohtajana pystyä siirtämään tunteet sivuun hänen valitessaan pelaajia IFK:n ensi kauden joukkueeseen. Pitää valita paras, ei sitä mikä mukavimmalta tuntuu. Tässä kokonaisarviossa toki pelaajien tunteet ovat merkityksellisiä.

Yksittäisen fanin tunteilla ei pidä olla mitään merkitystä. Jos minä mökötän kotona koska Jere on jengiin palkattu, on se minun ongelma, ei IFK:n. IFK:n ongelmaksi se muuttuu vasta sitten kun meitä mököttäjiä on tuhansia ja halli ammottaa tyhjyyttään tämän yhden pelaajan palkkaamisen vuoksi. Karalahtihan ei tämmöinen pelaaja ole, mutta muuan Ruutu voi ollakin.

Tom Nybondaksen tulee yrittää palkata Jere Karalahti joukkueeseen, mikäli kokee sen olevan IFK:n edun mukainen ratkaisu. Siinä ei minun tai sadan kaltaiseni itkut saa painaa paskan vertaa.
 
Stadin valot

Tottakai haluan että risteilyllä ilmoitetaan pelaajia, mutta MITÄ JÄRKEÄ on ilmoittaa sellaisia jotka eivät minkäänlaisten todennäköisyyksien mukaan tule pelaamaan peliäkään petopaidassa?? Jos Nybondas haluaa nousta kaikkien joulupukkiin uskovien fanien silmissä jumalaksi, voi hän risteilyllä sitten ilmoittaa että HIFK on tehnyt sopparit juurikin Crosbyn, Malkinin jne kanssa. Lopputulos on sama.

Tottakai voidaan ilmoittaa että HIFK on tehnyt sopparit Erosen, Keräsen ja vaikkapa Rendulicin kanssa, mutta jos näillä herroilla on taskussaan KHL/NHL-pykälä, niin millä todennäköisyydellä veikkaat että nämä nähdään syyskuussa petopaidassa??

Kyllähän minä toki ymmärsin mitä haet takaa omalla viestilläsi. Pyrin vain osoittamaan sinulle, miten toivottomassa ja ennen kaikkea epäreilussa asemassa Nybondas on esimerkiksi sinun silmissäsi. Jos hän ei julkaise Rendulicin, Erosen ja Keräsen sopimuksia hän on paska, koska me ei saatu muuta kuin Auvitu, Wärn ja Taipalus. Nyt on sitten tultu jo siihen vaiheeseen, että Nybondas on paska kun Rendulic, Eronen ja Keränen eivät kuitenkaan pelaa meillä ja meille ei siksi tullut muuta kuin Auvitu, Wärn ja Taipalus.

Vastauksena kysymykseesi, epäilisin ainakin yhden kolmesta mainitsemastasi nimestä pelaavan IFK:ssa jos heidät kaikki on tässä vaiheessa kiinnitetty. Ei ehkä huikea prosentti, mutta yksi iso osa jengi kuitenkin. Vastaavasti minä haluan kysyä sinulta, konkreettisten nimien kautta, ketkä ovat sellaisia pelaajia, joita Nybondas voi julkaista niin, että a) heistä on hyötyä joukkueelle, b) sinun edustamasi kaikkionpaskaa-siipi on tyytyväinen ja c) ei ole pelkoa, että he siirtyvät isompiin sarjoihin. Pyydän sinua ystävällisesti nimeämään kolme tällaista pelaajaa.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Karalahti on tod. näköisesti jatkamassa KHL narreissa ja Jarkko Ruutu olisi huhujen mukaan tyrkyllä Bluesiin. Kuulopuheita, mutta hyvä niin jos molemmat kiertää Nordiksen.

Näin veikkaan itsekin, eiköhän narrileiriläiset taas saaneet kiimatipan aikaiseksi kun päästiin tänne herättämään keskustelua Karalahdesta tietäen millaisen reaktion aihe täällä herättää. No huvinsa kullakin.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Stadin valot

Lukitsen vastauksen b/ kaikkionpaskaaihansamamitänybaritekee.

Itse olen tyytyväinen jos edes yksi seuraavasta kolmikosta pelaa HIFK;ssa ensi kaudella: Keränen, Eronen, Rendulic.

Ja koska syyskuussa alkavalla kaudella tullee HIFK;ssa pelaamaan jokunen ulkkis niin toivon että todellakin panostettaisiin laatuun, ei määrään!
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Eli kyse ei lopulta ole pelaajien tunnesiteistä, vaan joukkueen kokoajan? Tästä olen ehdottoman samaa mieltä. Tom Nybondaksen pitää IFK:n urheilujohtajana pystyä siirtämään tunteet sivuun hänen valitessaan pelaajia IFK:n ensi kauden joukkueeseen. Pitää valita paras, ei sitä mikä mukavimmalta tuntuu. Tässä kokonaisarviossa toki pelaajien tunteet ovat merkityksellisiä.

Yksittäisen fanin tunteilla ei pidä olla mitään merkitystä. Jos minä mökötän kotona koska Jere on jengiin palkattu, on se minun ongelma, ei IFK:n. IFK:n ongelmaksi se muuttuu vasta sitten kun meitä mököttäjiä on tuhansia ja halli ammottaa tyhjyyttään tämän yhden pelaajan palkkaamisen vuoksi. Karalahtihan ei tämmöinen pelaaja ole, mutta muuan Ruutu voi ollakin.

Tom Nybondaksen tulee yrittää palkata Jere Karalahti joukkueeseen, mikäli kokee sen olevan IFK:n edun mukainen ratkaisu. Siinä ei minun tai sadan kaltaiseni itkut saa painaa paskan vertaa.


Aivan tätä hain takaa. Mikäli fani X paikassa Y itkee Jeren tuloa. Siinähän itkee. Jere on hankittu meille tekemään sitä duunia mitä mies osaa tehdä. Kauden lopussa oletusarvoisesti fani X ei itke enää.

Nybondaksen on vaan tehtävä ratkaisuja ja kannettava vastuu niistä. Viime kaudella hän teki ratkaisuja. Kaikki meni päin helvettiä.

Silloin fani X oli toiveikas, mutta kauden lopussa itki.

Mielummin niin päin, että kauden alussa fani X itkee ja lopussa on iloinen.

Pelaajakauppa ei nyt vaan ole yksinkertaisesti demokratiaa. Se on hyvin pienen porukan päätöksien tekoa.
 
Ja koska syyskuussa alkavalla kaudella tullee HIFK;ssa pelaamaan jokunen ulkkis niin toivon että todellakin panostettaisiin laatuun, ei määrään!

Tästä ehdottoman samaa mieltä. Blockien, Birchien ja DeSantisten aika pitää olla ohi. Tässä on IFK:lla ison oppimisen paikka ilman muuta.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Tästä ehdottoman samaa mieltä. Blockien, Birchien ja DeSantisten aika pitää olla ohi. Tässä on IFK:lla ison oppimisen paikka ilman muuta.

Kyllä. Joukkuetta ei voi rakentaa scouttaamalla pelaajat NHL 14:sta Xboxia pelatessa.
Mikäli näin toimitaan on DeSantiksen palkkaaminen ymmärrettävää. Onhan kaveri parempi kuin mm. Söderholm tai Eronen.

Luotan kyllä ensi kauteen. Viime kaudella tuli turpaan niin kovaa, että nyt tapahtuu jotain varmasti kesän aikana.
 
Mikäli fani X paikassa Y itkee Jeren tuloa. Siinähän itkee... ...Kauden lopussa oletusarvoisesti fani X ei itke enää.

Pätkin viestiäsi hieman, pahoittelut siitä. Itse en allekirjoita tätä. Jere on koko uransa ollut helvetin hyvä puolustaja, siitä ei kahta sanaa. Herran kohdalla kuitenkin se muu mitä on menneisyydessä tapahtunut, on sellaista mitä ainakaan minä en voi antaa anteeksi, ja siitä syystä itken kyllä, vaikka herra pelaisi miten hyvin. Mutta kuten jo todettu, Nybarin ei pidä antaa minun itkuille mitään painoarvoa. Jos Jeren katsotaan olevan avuksi joukkueelle Jere pitää yrittää hankkia porukkaan.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jarkko Ruutu olisi huhujen mukaan tyrkyllä Bluesiin.
Olisi Bluesilta jotenkin ihan looginen hankinta, jos toteutuu. Jo viime kauden lopussa Blues yritti nostaa "Siniset vastaan Punaiset" -tilannetta esille kun Jokereiden KHL-siirto oli tiedossa, ja kuka muukaan olisi parempi nostamaan tulevan kauden IFK:n ja Bluesin väliset kohtaamiset seuraavalle lämpötilatasolle kuin Jarkko Ruutu?
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Pätkin viestiäsi hieman, pahoittelut siitä. Itse en allekirjoita tätä. Jere on koko uransa ollut helvetin hyvä puolustaja, siitä ei kahta sanaa. Herran kohdalla kuitenkin se muu mitä on menneisyydessä tapahtunut, on sellaista mitä ainakaan minä en voi antaa anteeksi, ja siitä syystä itken kyllä, vaikka herra pelaisi miten hyvin. Mutta kuten jo todettu, Nybarin ei pidä antaa minun itkuille mitään painoarvoa. Jos Jeren katsotaan olevan avuksi joukkueelle Jere pitää yrittää hankkia porukkaan.



Ei tarvitse pahoitella, jokainen voi lukea koko viestin halutessaan ylempää.

Tällä hain sitä tietynlaista vastakkainasettelua, jota fanit vs joukkueen johto (Nybari) harjoittaa.
Kauden alussa fani on jo lähtökohtaisesti kuopannut jonkin pelaajan. Joukkueen johto kuitenkin tietää/näkee/vahvasti olettaa pelaajan nousevan juuri tällä kaudella uudelle tasolle. Riskipeliä.

Näin kuitenkin esim. SaiPa on menestynyt. Jengiin on ajettu pelaajia, joita lähtökohtaisesti ei ole pidetty juuri "minään"
Nämä pelaajat kuitenkin nousevat varjosta yllättämään.

Valtataistelu on kovaa.
Joukkueen johto yrittää miellyttää faneja hankinnoillaan, välillä onnistuen, välillä epäonnistuen.

NHL:stä esimerkkinä nostaisin Detroitin Gustav Nyquistin, joka oletusarvoisesti oli ihan mikä tahansa taustakörmy. Mies kuitenkin nousi ihan uudelle tasolle tällä kaudella ja maalasi maaleja minkä kerkesi.
 

Carlos

Jäsen
Karalahdella olisi varmasti pelillistä annettavaa HIFKin puolustuksessa ensi kaudella, en epäile sitä laisinkaan. Hän on kuitenkin saanut mielessäni niin puhtaan palkkasoturin leiman ja antanut nöyryyttää itseään ja HIFK:tä strippaamalla ei-hifk-tatskaa -leikin myötä että no thanks.

Samaa mieltä, pelillisesti menisi heittämällä sekaan ja olisi varmasti top 2 -puolustaja. Osaan mielestäni ottaa asiat hyvinkin objektiivisesti, mutta tässä tapauksessa en pysty siltikään venymään.

Itselleni isoin ongelma Jorman kohdalla ei ole narrivisiitit, Hjalliksen käskystä tanko-strippaus, kokkaus, keskenkasvuisten housuunpissijöiden mopopoikaleirit, eikä mikään näistä "isoista" jutuista. Itselle tökkii vastaan ne helvetin pronssipelit.

Kertoo tasan 100% kaverin asenteesta joukkueurheilussa, ja panoksestaan joukkueelle, jos pelaaminen liigan 3. sijasta ei kiinnosta sen vertaa että vaivautuisi edes krapuloissa paikalle. Puhumattakaan sitten että näyttäisi muille vaikka ihan esimerkkiä ja haluaisi päättää kauden komeaan esitykseen. Pyssyttäisi päätöspelissä viivalta yläriman kautta hattutempun, jyräisi vastustajan kaukalonrakoihin, ja poistuisi kentältä pronssimitali kaulassa, lievä hymynkare suupielessä, ja helvetisti nälkää mahassa kesäharjoitteluun ja seuraavaa kautta varten. "Ens vuonna sitten mestaruus, vittusaatanaperkelejätkät".

Ei. Hifk ei tarvitse yhtä ainoaa moista luovuttaja-edaria. Jumalauta kaveria ei jätetä missään olosuhteissa, en keksi mitään halpamaisempaa ja helvetti soikoon tyhmempää tapaa kusta kavereiden pakkiin, kuin antaa ymmärtää että "tää jengi ja tää peli ei vaan ansaitse mun läsnäoloa".

Pthyi. Pysyköön vitun leija kaukana Nordikselta. Ihan sama miten hyvä pelaaja on ja miten on siistinyt tapansa. Voi mennä panemaan sitä sen uutta muovidoorista ja kokkailemaan vaikka loppukesäksi, ihan sama. Mielellään tekee sen mahdollisimman kaukana, jossain Vladivostokissa vois olla hyvä. Ja toivotaan ettei kukaan pahoita mieltä, muuten tulee mökötys.
 

Hockey91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Karalahti on tod. näköisesti jatkamassa KHL narreissa ja Jarkko Ruutu olisi huhujen mukaan tyrkyllä Bluesiin. Kuulopuheita, mutta hyvä niin jos molemmat kiertää Nordiksen.

Ruutu Bluesiin? Liivikin ketjukaveriksi? Siinäpä tosiaan "mä-oon-aina-halunnut-pelata-sun-kanssa" -parivaljakko...
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onko jo mainittu Sami Blomqvist? Pitäisi olla varma tapaus.

Hyvä haku mun mielestä, mikäli pitää paikkansa. 23-vuotias ja 57 pointsia Mestiksessä viime kaudella. Blomqvistiahan pidettiin muutama vuosi sitten todella lupaavana, mutta näköjään vasta viime kaudella löytänyt tehoja pelaamiseen. Janosharimainen haku, voi ihan hyvin puhjeta kukkaan myös liigassa Törmäsen alaisuudessa.

Tarkoittaako tämä myös sitä, ettei Hari jatka IFK:ssa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös