Itsekkin näin näkemäni perusteellaEi mun silmään. Musta 1.yv pelaa reilusti yli minuutin ja menee usein kentälle ylivoimaan vaikka olis just ollu kentällä hankkimassa sen jäähyn. Eikös peliaikatilastot tue tätä mun havaintoa?
Itsekkin näin näkemäni perusteellaEi mun silmään. Musta 1.yv pelaa reilusti yli minuutin ja menee usein kentälle ylivoimaan vaikka olis just ollu kentällä hankkimassa sen jäähyn. Eikös peliaikatilastot tue tätä mun havaintoa?
1.10-1.20 min ja 0.40-0.50 miin noin suunnilleen. Silmällä katottuna.Kyllä ne aikalailla puoliksi ne pelaa. Seurannut sitä hieman tarkemmin viime aikoina.
Ihan Liigan peliaikatilastoista näkee, että 1. yv on pelannut sen 2/3 ajasta.Ei mun silmään. Musta 1.yv pelaa reilusti yli minuutin ja menee usein kentälle ylivoimaan vaikka olis just ollu kentällä hankkimassa sen jäähyn. Eikös peliaikatilastot tue tätä mun havaintoa?
Väittäisin, että noin viimeisessä kolmessa ottelussa kakkos-yv on saanut enemmän aikaa, jopa aloittanut jonkun ylivoiman. Joissain kaisemmissa peleissä aika jäi joillain kerroilla noin 30 sekuntiin ja sekin alkoi yleensä vastustajan purun jälkeen. Ehkä tässä on haettu jotain tasaisempaa peluutusta, eilenhän Lehterä ja Vesalainen pelasivat vain vajaan 16 minuuttia.
Ei meillä oo kyllä varaa laittaa ketään kiertoon, loppuu muuten pelaajat.Hartikainen on mielestäni sellainen pelaaja, että voisi laittaa kiertoon. Ei vain tuo mitään tuohon joukkueeseen. Ei pysty YV:täkään pyörittämään yhtään.
Tämähän on Salmelainen-reverse menoa, kun hyökkäys kirkuu kädellisiä pelaajia niin hankitaan pakki.Jos HTT-lähteeni pitävät paikkansa, pakkiosastolle olisi tulossa laadukasta tavaraa. Jäädään odottelemaan.
Meinaatko että saataisiin jotain karpaloa makeampaa? Mansikkaa tai vadelmaa?Jos HTT-lähteeni pitävät paikkansa, pakkiosastolle olisi tulossa laadukasta tavaraa. Jäädään odottelemaan.
Samoja ajatuksia. En sinänsä vastusta ajatusta laatupuolustajasta, koska Sund on vielä pitkään saikulla, mutta alakerrassa on ilman Sundiakin leveyttä ihan hyvin ja Nykyri on ottanut kasvaneen roolin vastaan hienosti. Fakta on kuitenkin se, että hyökkäysarsenaali on lähes ennätyksellisen kapea ja pahoin pelkään, että jos ykkösestä yksikin pelaaja tippuisi sivuun, niin joukkueen tuloksentekokyky romahtaisi katastrofaalisesti.Tämähän on Salmelainen-reverse menoa, kun hyökkäys kirkuu kädellisiä pelaajia niin hankitaan pakki.
Jos toteutuu, on kyllä profiilipelaaja ja ykköskorin sarjasta. Anteeksi tästä hähmäisyydestä, paluu vanhaan kunnon aikaan.Meinaatko että saataisiin jotain karpaloa makeampaa? Mansikkaa tai vadelmaa?
Toivottavasti lähteesi ei ole Rindell, joka kommentoi Granbergistäkin, että "kyllä sieltä laatua pitäisi olla tulossa".Jos HTT-lähteeni pitävät paikkansa, pakkiosastolle olisi tulossa laadukasta tavaraa. Jäädään odottelemaan.
Toivottavasti tämä tarkoittaa, että Manninen jatkaa matkaansa muualle.Jos toteutuu, on kyllä profiilipelaaja ja ykköskorin sarjasta. Anteeksi tästä hähmäisyydestä, paluu vanhaan kunnon aikaan.
No on taas ihmeellistä menoa. Nykyri paikannut tosin hyvin Sundia, niin hommataan puolustaja. Hyökkääjä tarvitaan ihan ehdottomasti ekana.
Kunhan ei ole kumpikaan tuolta Astanasta tippuneista puolustajista.
Tämän poissuljen jo tässä vaiheessa, älkää peljätkö.Ei kai nyt mistään ryssäliigasta oteta pelaajia, eihän?
Meinaatko että saataisiin jotain karpaloa makeampaa? Mansikkaa tai vadelmaa?
Ketäs sieltä on tippunut?Kunhan ei ole kumpikaan tuolta Astanasta tippuneista puolustajista.
Tätä on ootettu. Toki hyökkääjä pitäis nyt ehdottomasti ekaks hankkia mut ei tuolla pakkiosastollakaan liikaa oo leveyttä. Onpahan jotain mitä vähän jännittää!Jos HTT-lähteeni pitävät paikkansa, pakkiosastolle olisi tulossa laadukasta tavaraa. Jäädään odottelemaan.
Will Butcher ja Nathan Beaulieu.Ketäs sieltä on tippunut?