HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 288 104
  • 30 801

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Turha odotella enää mitään ihmeellistä ja puutteitakaan ei suuremmin ole. Pesonen on ainakin oppinut nopeasti talon tavoille. Jengissä on vajetta joka saralla ja silti lausunnot ovat tuota luokkaa. Sisäiseen kasvuun luotetaan jne.

Ihan täysi hupiukko ja johdon marionetti.

– Isoja muuveja ei enää varmasti kyllä tehdä. Sitäkin tarkemmalla syynillä olemme yhdessä muun porukan kanssa miettineet, että mitä palasia tuossa vielä on, joita pitäisi vielä miettiä.

– Mitään täsmähankinnan tyyppisiä puutteita meillä ei ole. Luotto runkoon on vahva. Jo viime kaudella joukkueessa oli paljon hyvää. Vahva usko on, että siitä saadaan vielä enemmän irti, Pesonen sanoo.


MTV Urheilu kertoi kesäkuun alussa lähteisiinsä vedoten, että HIFK:n päättyneen tilikauden tappiot saattavat nousta jopa miljoonaluokkaan.

Pesonen ei osannut ottaa kantaa, onko MTV:n uutisoima tieto vaikuttanut hänen pelimerkkeihinsä nykyisen ja tulevien joukkueiden rakentamisessa.

– Hyvin vaikeaa sanoa, kun en tiedä mitään arvioita aikaisemmasta. Olen operoinut sillä budjetilla, minkä olen saanut. Se ilmoitetaan varmasti sitten aikanaan, Pesonen kuittaa kysymyksen.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Että Rask voi jatkaa uraansa jossain muualla.

Mikäli tämä paikkaansa pitää, niin näin se kyllä se vakavan pohdiskelun paikka vähintään on.

Itse en tiedä, että miten #88 on aikaisemmin käyttäytynyt eli onko tämä nyt yksittäinen ylilyönti vai onko tämän tyyppisiä juttuja ollut aikaisemmin. Itse ainakin olen sitä mieltä, että yksi tärkeimmistä kysymyksistä on, että mitä tapahtuu nyt? Opitaanko tästä jotain? Miten asia hoidetaan asianosaisiin?

Jokainen voi mokata kerran. Niin on tehnyt aika monikin ja onneksi siitä yhdestä kerrasta ei vielä ole lopullisia tuomioita annettu.
 
Viimeksi muokattu:

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Turha odotella enää mitään ihmeellistä ja puutteitakaan ei suuremmin ole. Pesonen on ainakin oppinut nopeasti talon tavoille. Jengissä on vajetta joka saralla ja silti lausunnot ovat tuota luokkaa. Sisäiseen kasvuun luotetaan jne.

Ihan täysi hupiukko ja johdon marionetti.

– Isoja muuveja ei enää varmasti kyllä tehdä. Sitäkin tarkemmalla syynillä olemme yhdessä muun porukan kanssa miettineet, että mitä palasia tuossa vielä on, joita pitäisi vielä miettiä.

– Mitään täsmähankinnan tyyppisiä puutteita meillä ei ole. Luotto runkoon on vahva. Jo viime kaudella joukkueessa oli paljon hyvää. Vahva usko on, että siitä saadaan vielä enemmän irti, Pesonen sanoo.


MTV Urheilu kertoi kesäkuun alussa lähteisiinsä vedoten, että HIFK:n päättyneen tilikauden tappiot saattavat nousta jopa miljoonaluokkaan.

Pesonen ei osannut ottaa kantaa, onko MTV:n uutisoima tieto vaikuttanut hänen pelimerkkeihinsä nykyisen ja tulevien joukkueiden rakentamisessa.

– Hyvin vaikeaa sanoa, kun en tiedä mitään arvioita aikaisemmasta. Olen operoinut sillä budjetilla, minkä olen saanut. Se ilmoitetaan varmasti sitten aikanaan, Pesonen kuittaa kysymyksen.
Nyt tajuan. IFK haki jatkuvuutta palkatessaan Pesosen - hän kun tuntuu olevan aivan yhtä pihalla kuin edeltäjänsäkin.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt tajuan. IFK haki jatkuvuutta palkatessaan Pesosen - hän kun tuntuu olevan aivan yhtä pihalla kuin edeltäjänsäkin.

En puolustele Pesosta, mutta eihän Salmelainenkaan totuutta kertonut tuosta koronakauden jälkeisestä rosteristaan, kun vasta kauden päätyttyä. Kyllä minä uskon, että Pesonen ihan hyvin hajulla on siitä, että ihan karvapersejengi hänellä on käsissään, mutta ei hän sitä tässä vaiheessa voi sanoa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
En puolustele Pesosta, mutta eihän Salmelainenkaan totuutta kertonut tuosta koronakauden jälkeisestä rosteristaan, kun vasta kauden päätyttyä. Kyllä minä uskon, että Pesonen ihan hyvin hajulla on siitä, että ihan karvapersejengi hänellä on käsissään, mutta ei hän sitä tässä vaiheessa voi sanoa.
Rehellisyys olisikin jotain aivan poikkeuksellista IFKssa. Täysin tuntematon konsepti tässä seurassa.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen sanon, että erikoista asiassa tekee se, että kaveri kirjoittaa häidensä jälkeisenä päivänä tollasta jonnekkin palstalle. Luulisi olevan vähän muuta tekemistä. Just saying. Just Married.
Ettei vaan olisi feikkiheikki tämä kaveri.
Jos tuo tapahtunut pitää paikkaansa ja tuoreen morsiamen julkinen nöyryytys sekä hääkampauksen pilaaminen suihinottokoneena, niin sen esiintuomisessa ei pitäisi olla mitään vähäteltävää - päinvastoin. Häpeällistä, että HIFK:ssa suhtaudutaan tällä tavalla naisen seksuaaliseen häirintään.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ettei vaan olisi feikkiheikki tämä kaveri.
Jos tuo tapahtunut pitää paikkaansa ja tuoreen morsiamen julkinen nöyryytys sekä hääkampauksen pilaaminen suihinottokoneena, niin sen esiintuomisessa ei pitäisi olla mitään vähäteltävää - päinvastoin. Häpeällistä, että HIFK:ssa suhtaudutaan tällä tavalla naisen seksuaaliseen häirintään.
Täsmälleen. Asiahan itsessään on häpeällinen. Otit kirjoitukseni korotuksena esiin. En ottanut kantaa asiaan, kuten sanoin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen sanon, että erikoista asiassa tekee se, että kaveri kirjoittaa häidensä jälkeisenä päivänä tollasta jonnekkin palstalle. Luulisi olevan vähän muuta tekemistä.
Tämähän kertoo omaa erikoista kieltään vain susta ja vähättelevästä suhtautumisesta känniseen, kusipäiseen ja täysin tuomittavaan käytökseen. Luulisi olevan vähän muuta tekemistä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ei taida olla savua ilman tulta. Tälläkään kertaa.

Kibellä lienee peilit tallessa…
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ottanut kantaa asiaan. Asiana täysin tuomittava ja häpeällinen.
Et ottanut kantaa itse tekoon, mutta lähdit välittömästi sille linjalle, että epäilet voiko tuollaista olla tapahtunut. Siis epäilet siksi, että kirjoittaja on tullut kertomaan asiasta häiden jälkeen seuraavana päivänä.

Hyi helvetti, ei mulla muuta. Tämä on ilmeisesti taas tätä "lätkäjätkä"-meininkiä, mikä valitettavasti vallitsee edelleen voimissaan.

Kukin tyylillään.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Et ottanut kantaa itse tekoon, mutta lähdit välittömästi sille linjalle, että epäilet voiko tuollaista olla tapahtunut. Siis epäilet siksi, että kirjoittaja on tullut kertomaan asiasta häiden jälkeen seuraavana päivänä.

Hyi helvetti, ei mulla muuta. Tämä on ilmeisesti taas tätä "lätkäjätkä"-meininkiä, mikä valitettavasti vallitsee edelleen voimissaan.

Kukin tyylillään.
Niinpä. En hyväksy mitään tuollaista. Tekona törkeä ja häpeällinen.
Siellä pohdittiin onko tarina tosi. Itse suhtaudun varauksella kaikkeen kirjoitettuun lokaan. Siksi heitin kommentin ja erikoisuuden kirjoitettuun ajankohtaan.
Älä koita kääntää asiaa mua vastaan tai paskaa mun niskaan.
Törkeä törkeä. Erottaisin joukkueesta, jos tosi!
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niinpä. En hyväksy mitään tuollaista. Tekona törkeä ja häpeällinen.
Siellä pohdittiin onko tarina tosi. Itse suhtaudun varauksella kaikkeen kirjoitettuun lokaan. Siksi heitin kommentin ja erikoisuuden kirjoitettuun ajankohtaan.
Älä koita kääntää asiaa mua vastaan tai paskaa mun niskaan.
Törkeä törkeä. Erottaisin joukkueesta, jos tosi!
Tietenkään ei ulkopuolisena voi täysin kuvitella mitä toiset tuollaisessa tilanteessa käy läpi ja ajattelee, mutta jos itse kuvittelisi tuollaisen tilanteen osuvan kohdalle, niin eiköhän siinä luultavasti olisi päivä pilalla ja väkisinkin mielessä myös seuraavana päivänä. Oksettava ja nöyryyttävä asia, mikä tuskin ihan noin vaan unohtuu.

Tämän takia en itse lähtisi ajankohdan takia arvuuttelemaan onko totuuspohjaa vai ei näissä tapauksissa.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän outoa olisi kirjoittaa omalla(?) nimellä julkiseen(?) jakoon noin spesifi tarina aika vakavine suoraan Raskiin kohdistettuine syytöksineen (syytös huumeaineiden käytöstä ja jonkin sortin rikoksen mahdollisesti täyttävästä morsiameen kohdistuneesta teosta) ja todeta vielä tapauksen sattuneen useamman todistajan edessä, jos tarina ei olisi tosi (tosi siis kirjoittajan parhaan näkemyksen mukaan).

IFK joutunee asiaa kommentoimaan, jos valtamedia kiinnostuu asiasta ja/tai jos tuosta naiseen koskemisesta tehdään joku rikosilmoitus.
 
Viimeksi muokattu:

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tietenkään ei ulkopuolisena voi täysin kuvitella mitä toiset tuollaisessa tilanteessa käy läpi ja ajattelee, mutta jos itse kuvittelisi tuollaisen tilanteen osuvan kohdalle, niin eiköhän siinä luultavasti olisi päivä pilalla ja väkisinkin mielessä myös seuraavana päivänä. Oksettava ja nöyryyttävä asia, mikä tuskin ihan noin vaan unohtuu.

Tämän takia en itse lähtisi ajankohdan takia arvuuttelemaan onko totuuspohjaa vai ei näissä tapauksissa.
Kyllä ymmärrän pointtisi ja arvostan. Olen samaa mieltä.
itsellä on läheisteni puolesta kokemusta tästä lokaamisesta siksi suhtaudun aina varauksella ja epäillen kirjoitteluun. Mutta asia on vastenmielinen ja tuomittava piti paikkansa tai ei.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Entä jos tyttö onkin itse yrittänyt antaa #88:lle suikkelia ja tästä suivaantuneena nykyinen aviomies hieman pillastuneena avautunut webbiin? Miettikääpä sitä

Että omissa häissään, omien läheistensä läsnäollessa joku käyttäytyisi näin? Onnittelut illan vastenmielisimmästä valkopesusta!

Aina täytyy kriittisesti arvioida näitä väitteitä, mutta jos pitää paikkansa niin on kuvottavaa toimintaa ja toivottavasti ei jää ilman seurauksia.

Hävettävän paljon tulee lätkäpelaajien joukosta esiin tämäntyyppistä alentavaa käytöstä, jossa ei ole mitään puolusteltavaa.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Olikos Raskin poissaoloissa viime kaudella jotain epämääräistä ja täällä oli joltain nimimerkiltä vihjailua Raskin käytöksestä ja olemuksesta mikä vedettiin sitten joukolla läskiksi niillä joillain pukeutumisvitseillä jne.?
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olikos Raskin poissaoloissa viime kaudella jotain epämääräistä ja täällä oli joltain nimimerkiltä vihjailua Raskin käytöksestä ja olemuksesta mikä vedettiin sitten joukolla läskiksi niillä joillain pukeutumisvitseillä jne.?
Unohtunut täysin, mutta Rask ei tosiaan kuulunut Peltosen suosikeihin kokoonpanojen perusteella ja joku siitä jotain sanoi, että sille saattaa olla syynsä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös