Kåsastul palaamassa liigaan, olisikohan meille tulossa?
Itse olen ollut Rafkinin suurimpia puolustajia ja saanut jopa kohtuuttomasti kuraa kauden aikana tuolla meidän puolella. Mutta juurikin ylivoimalle Rafkinia ei kannata laittaa, lähes koko kausi siitä yritettiin ylivoima pakkia tehdä. Lopulta Lindroth ja Salin veivät Rafkinin ylivoima minuutit ja ylivoimakin parani. Asennetta, luistelu voimaa ja aggressiivisuutta( joka näkyy välillä tyhminä jäähyinä) Rafkinilta saa. Hyvä pelaaja kunhan rooli ei ole joukkueen ykköspuolustaja. Pudotuspeleissä oikeastaan aina ollut hyvä ja pudotuspelien sallivampi linja sopii hyvin Rafkinille. Ja onhan tuo sen verran nuori että vielä on varaa kehittyä paljon.Lähinnä hain juuri tuota roolitusta. Viime kaudella oli kyllä tosi terävä ihan pisteidenkin kautta, että sinällään hyvä hankinta tuonne sapluunaan.
Voisi juuri hyvinkin yv:lle heittää hyvällä omallatunnolla.
Onko tämä tieto, vai perustuuko Huttusen twiittiin? Siinähän mainittiin, että toinen norjalaisista siirtyy runkosarjan TOP6-joukkueeseen. Toki loogisinta olisi Jukurit.Pikkuseuraan, mutta voidaanhan me olla jo siellä luokassa.
Sisältö: 0. Kiitos siitä!No voi vittu
Onko tämä tieto, vai perustuuko Huttusen twiittiin? Siinähän mainittiin, että toinen norjalaisista siirtyy runkosarjan TOP6-joukkueeseen. Toki loogisinta olisi Jukurit.
No ei kyllä aukea? Tossa puhuttiin Valtteri Kemiläisestä ja Markus Nurmesta (jonka toinen nimi on kyllä Petteri).
Saamieni tietojen pohjalta: Koivistoinen ei jatka IFK:ssa. Onhan tätä jo mutuiltu pitkään, mutta käsittääkseni homma on nyt saletti.
IFK ei ole saanut mestaruutta miesmuistiin. Jos sentteristö on tosiaan tuollainen niin silloin sitä pikavoittoa haetaan tosissaan ensi kaudeksi. Jatkosta voidaan murehtia sen jälkeen, kun kannua on nosteltu. IFK:n onni on se, että rahalla saa jatkossakin laadukkaita pelaajia eikä tarvitse rakentaa pikkuhiljaa itse kasvattamalla, kuten pienten köyhien maalaisseurojen täytyy tehdä menestyäkseen.
Just näin, vois antaa vaikka Coloradon ukot ja pelattais sääliplayoffeissa.Se on täyttä hulluutta jos samalla valmentajalla lähetään hakemaan mestaruutta polttamalla rosteriin vielä enemmän rahaa.
Nick Blankenburg Clevelandista / Columbuksesta.Kukas se oli se amerikan ihme, jota odotettiin siirtorajan tietämillä tulevan (AHL:sta?) puolustukseen, muttei koskaan konkretisoitunut? Oliko huhut ihan ankkoja, vai voisiko vielä olla mahdollinen?
Tämä olisi huomattavan paljon helpompaa hyväksyä kuin siirto toiseen liigaseuraan.
Koivistoinen Luulajaan.
Kyllä mä väitän että Ville saisi Coloradon rosterilla pelaavan IFK:n kuuden sakkiin. Peli olisi täyttä paskaa koko kauden kehittymättä mihinkään. Pleiareissa otettaisiin sama taktiikka kuin pelsuja vastaan.Just näin, vois antaa vaikka Coloradon ukot ja pelattais sääliplayoffeissa.
Nick Blankenburg Clevelandista / Columbuksesta.
IG-scouttauksen perusteella voisi hyvin olla tulossa, koska seuraa lätkäjoukkueista vain USAn jääkiekkomaajoukkuetta ja nykyisiä AHL & NHL joukkueitaan ja uusimpana HIFK:ta.Nick Blankenburg Clevelandista / Columbuksesta.
Huvittavaa jos toteutuu. Tämä IG on kyllä nykyään varmin tietolähde ennen virallista tiedotetta.IG-scouttauksen perusteella voisi hyvin olla tulossa, koska seuraa lätkäjoukkueista vain USAn jääkiekkomaajoukkuetta ja nykyisiä AHL & NHL joukkueitaan ja uusimpana HIFK:ta.
IG-scouttauksen perusteella voisi hyvin olla tulossa, koska seuraa lätkäjoukkueista vain USAn jääkiekkomaajoukkuetta ja nykyisiä AHL & NHL joukkueitaan ja uusimpana HIFK:ta.
Muutama tuttu sponsori löytyy minultakin ja näiltä on lähtenyt hyvinkin suoraa palautetta aina kun suoritukset ovat olleet tätä luokkaa. Mukava nähdä, etteivät ole olleet pelkästään klubeilla viihtymässä omien asiakkaidensa kanssa, vaan olemalla kunnolla hengessä mukana.Mielenkiinnolla odotan tuleeko niitä muutoksia valmennukseen/ urheilujohtoon. Olen ollut aikoinaan tekemisissä duunieni johdosta useamman IFK: ta sponsoroivan yrityksen kanssa. Duunini näille yrityksille on ollut monivuotista ja on johtanut myös frendisuhteisiin. Nykyään olen ollut jo useamman vuoden eläkkeellä, mutta ystävyydet ja yhteydet ovat säilyneet. Kevään aikana olen kuullut parin pitkäaikaisen sponsorin päättäjän hyvin kriittisiä kommentteja IFK:sta. Heidän tyytymättömyytensä on johtunut seuran urheilullisesta tilasta ja menestyksettömyydestä. Kun lisäksi kannattajien tyytymättömyys on korkeammalla tasolla kuin ehkäpä koskaan on paineet tehdä radikaaleja muutoksia suuri. Kassa ei välttämättä kilahda entiseen tapaan, kun ” tuote” ei ole kunnossa. Elämme mielenkiintoisia aikoja.
Niin no, jos lause on ”Nurmen vaihtoehdot ovat TPS, Sveitsi ja Ruotsi, jos Markuksesta puhuttiin. Petterillä on jo diili Kerhoon” niin en vain pysty ymmärtämään, miten tuosta ei suomen kieltä ymmärtävä osaa tulkita, että Petterillä viitataan sukunimeen Nurmi.