Heikohkosta vastustajasta huolimatta Jengin kokonaisuus jätti kyllä hyvät fibat!
Kyllä, ja vaikka vastassa olis ollu Lohjan Kisaveikot, niin Ortion 0-peli 30:llä torjunnalla on nappisuoritus. Hyvä alku :)
Heikohkosta vastustajasta huolimatta Jengin kokonaisuus jätti kyllä hyvät fibat!
Melartin saldo muutamassa sekunnissa: kova, aiheellinen (ja puhdas) kostotaklaus, TKO voitto nyrkkeilyssä ja IPPON (selätys) judossa. Me likes! Mielestäni ottelu kääntyi tähän tapahtumaan.Oon mehuissani siitä mitä olen lukenut ja kun näin tuon Melartin tappelun. Tuo oli tyylikkäästi hoidettu! Pakarinenko siellä kolattiin hieman selästä niin ensin mukava pommi sakemanniin ja sen jälkeen muutaman nyrkin iskut vielä. Tappelu ohi eikä kukaan lehdistössä kitise mistään inhimillisyydestä jne. Loistavaa toimintaa! Jos huomenna sitten itse pääsisi peliin ja Partanen kehiin!
No sanoinko minä, että Melart toimi väärin tilanteessa?
Tyhmä kysymys, mutta kun on 5-vuotias mukana, niin pakko kysyy: Kuinka kylmä tuolla Valtti-arenassa on? Pärjääkö t-paidalla vai kaivetaanko hupparia mukaan?
StevieY
Tyhmä kysymys, mutta kun on 5-vuotias mukana, niin pakko kysyy: Kuinka kylmä tuolla Valtti-arenassa on? Pärjääkö t-paidalla vai kaivetaanko hupparia mukaan?
StevieY
Ei ole tyhmä vaan aiheellinen kysymys. Lapsi tarvitsee pitkähihaisen mukaansa, eivätkä villasormikkaatkaan ole huono juttu. Itse palelen helposti enkä voisi kuvitellakaan istuvani tuolla ilman takkia ja hanskoja.Tyhmä kysymys, mutta kun on 5-vuotias mukana, niin pakko kysyy: Kuinka kylmä tuolla Valtti-arenassa on? Pärjääkö t-paidalla vai kaivetaanko hupparia mukaan?
Melart paini tuosta voiton,mutta olisi kiva nähdä se kunnon mylly kaverilta.
Lukon Generousia vastaan oli ihan mukava mylly viime kaudella vai toissakaudella? Ja sitten Pelicansia vastaan onkin ihan parikin kpl noita hyviä matseja jotka eivät ole menneet painiksi. Paljon riippuu myös vastustajasta meneekö painiksi vai ei.
Hienoa nähdä Partanen vauhdissa vaikka niin paljon on Åstenia täällä kehuttu, että olisin hänetkin halunnut nähdä, mutta valitettavasti kaikki ei voi pukea paitaa tänään päälle.
Mielenkiintoinen kokeilu myös tuo Talajan ja Luttisen vaihto, nyt on kolmosessa todella vauhtia ja maalintekotaitoa.
Jaahas, Kuhdalla taitaapi olla sitten oikeasti jotain häikkää, kun ei edelleenkään suostu tulemaan mukaan kokoonpanoon?
Positiivista myös nuo kommentit, että tulos ei kerro mitään, vaan on nähtävä niiden taakse.
StevieY
Pärde: meniköhän sulla nyt ketjut sekaisin? Kolmosessa ei kyllä maalintekotaitoa ole juuri nimeksikään, kakkosesta sitä löytyy nyt hiukan paremmin. Kolmosesta löytyy nyt sitä vääntövoimaa entistä enemmän ja miksei myös vauhtia, kyseessä ei ole mikään samettikäsien ketju kuitenkaan.