HIFK:n harjoituspelit 2012

  • 144 536
  • 344

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Missähän pelissä olet ollut? Eilinen taisi kuitenkin päätty JYPin voittoon, eli tasoitusta mitä ilmeisemmin ei kyllä tullut.

Kas, hyvin huomattu. Piti totta kai kirjoittaa, että kavennettiin sentään. 3-4 on parempi kuin 2-4 tai jopa 2-5, mikäli Jyp olisi tehnyt tyhjiin.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Siellä on jyvä jemmareilla mennyt pahasti jyvä väärään koloon. Onkohan nyt ihan järkevä jo tässä vaiheessa aloittaa toi itkeminen, tietääkseni ketään ei kuollut?

A-P Siekkisen tilitys

Linkki vie Ilta-Sanomien uutiseen.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Voi kun Alpo olisi vielä liigassa.

Ei tarvita Alpoa, kun Siekkinen & Aho ovat olemassa. "Pahin taklaus mitä olen ikinä nähnyt" - tämähän on puhdasta Alpon kopiointia.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ei tarvita Alpoa, kun Siekkinen & Aho ovat olemassa. "Pahin taklaus mitä olen ikinä nähnyt" - tämähän on puhdasta Alpon kopiointia.

En tiedä tuosta, mutta kyllä mun mielestä tämä Siekkisen komentti: "Ihmisyydellä ei ole enää mitään tekemistä", vie kyllä voiton ehdottomasti. Tänään juuri seiskan uutisissa puhuttiin Syyrian sodasta samaan tyyliin. Että sillä tavalla.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Härifrån tvättas!
 

jarne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC #52
kyllä mun mielestä tämä Siekkisen komentti: "Ihmisyydellä ei ole enää mitään tekemistä", vie kyllä voiton ehdottomasti.

Ei vie, kyllä tämä "Vähän tuli sellainen kuva, että meidän pelaajia alkoi harmittamaan se, että harjoitusottelussa pitää tehdä tällaista" vie kirkkaasti voiton.

Voi hellanlettas sentään ja tuutelintuu A-P Siekkinen!
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Ei vie, kyllä tämä "Vähän tuli sellainen kuva, että meidän pelaajia alkoi harmittamaan se, että harjoitusottelussa pitää tehdä tällaista" vie kirkkaasti voiton.

Todellakin näin ja totta vitussa niitä jypin pelaajia harmittaa!! Tämähän oli kuin suoraan oppikirjasta, otsikon "väärin voitettu peli!" alta. Toki enemmän maaleja, mutta miehekkäällä latino tavalla...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
En tiedä tuosta, mutta kyllä mun mielestä tämä Siekkisen komentti: "Ihmisyydellä ei ole enää mitään tekemistä", vie kyllä voiton ehdottomasti.

Huh! Kyllä tämä voittaa I-palkinnon. Voisi Siekkinen vähän miettiä, niin tulisi vähemmän aivopieruja.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Mun mielestä tästä kauden ensimmäisestä ottelusta ja eri toten tästä jälkimainingista voi antaa puhtaat paperit Sormuselle.

Kun Aho aloitti ryöpytyksen kohti tuomareita niin Sormusen lähellä lakonista oleva kommentti :"Ihan hyvin heillä pysyi homma kasassa oli aivan oikein. Ihan turha lähteä näihin pelleilyhin jossa toiset luulee ettei kauden valmistavissa otteluissa saisi edes taklata?
Aho ja Siekkinen saa syyttää vaan itseään ettei valmistanut Quirkia tähän otteluun kertomalla, että nyt tullaan kovaa päälle, jos Aho ei tätä tiedostanut niin se on kyllä ammattitaidon puutetta. Tuntuu, että Ahon murot on syöty jo ennen kuin kausi alkaa kun taas Sormusesta huokuu tietty rauhallisuus.

Tästä Valtran itkupotku raivarista ei itsellä enää lisättävää, tehdään parempi analyysi viikonlopun otteluiden jälkeen.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllä itsellä on luotto Sormuseen ja toivottavasti pääsis huomenna katsomaan HIFK:in matsin. Vois vähän nähdä miten porukka pelaa, onhan se ihan eri asia nähdä itse peli kuin kuunnella muiden mielipiteitä. Mielenkiintoisimpia ( kaikki on mielenkiintoisia ;) ) nimiä itselle ovat: Pakarinen, Partanen, Klubertanz, Ortio ja Makke. Näitä seuraan ehkä hieman tarkemmin kuin muita, mutta tottakai Lädää mm. pitää seurata myös tarkoin onko kehittynyt pelillisesti yhtään.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
No jos huomenna menet matsia katsomaan (itse olen menossa), niin toivottavasti puolustajat pelaavat paremmin kuin JYP-ottelussa. Tiistaisessa matsissa meinaan lähestulkoon kaikki puolustajat olivat kassalla puolustajan tärkeimmässä tehtävässä, eli puolustamisessa. Klubitanssilta räikeä merkkausvirhe, jonka lopputuloksena Abid teki maalin. Kurvinen lämää alimpana miehenä Wärnin polvisuojuksiin, josta Wärn yksinläpi ja maali. Yleisesti ottaen, puolustaminen oli aika vaikeaa, mutta avauspelaaminen onnistui yllättävänkin hyvin, ei tehty palautuksia ja mikä parasta, ei jääty hautomaan kiekkoa maalin taakse.

Huomisessa pelissä ei taida junnuja olla enää niin paljon mukana hyökkäyksessä (Nykopp ja kump.)? Tämä olisi ainakin toivottavaa. Vastassa on kuitenkin aikas kova porukka ja saattaahan siellä olla tolppien välissä tuttu mies -> Dennis Endras.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No jaa, eihän se HIFK:ssa mitään voittanut ja ei ollut joukkueen takana tärkeimpinä hetkinä mikään muuri, mutta pienet läpsytykset sille voi laittaa. Tai tarkemmin ajateltuna, en taputa.

Menee kyllä OT:n puolelle, mutta kukaan maalivahti ei olisi kestänyt sitä ilotulista, mitä naapurin pojat tarjosivat Dennikselle. Olihan siellä mukana aivan jäätäviä pelastuksia ja antoi panoksellaan mahdollisuuden voittoon joka iltana. Jos Jokerit sai pelissä 10-15 huippupaikkaa, joista jokunen menee sisään ja IFK 1-5 paikkaa, joista menee max 1 sisään, niin ei se nyt ihme ole jos Kilpeläinen näytti ja olikin se "voittava" maalivahti. Siinä on vaikeaa olla muurina, jos omat antavat vastustajan kävellä huippupaikkoihin jatkuvasti.

Mutta enhän minä ketään pakota taputtamaan. Mielestäni Dennis oli paras maalivahti IFK:ssa aikoihin ja ansaitsee taputukset. Juuso tulee loistavana kakkosena mestaruuden ja varmojen otteidensa ansiosta, mutta Dennis pelasi yksinään niin monesti pisteet IFK:lle. Hän sai Paskansyöjän näyttämään edes vähän paremmalta, mitä PS oikeasti oli.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten muuten netistä voi ostaa sen lipun kausarialennuksella?

Ostanko tuon 7-15v lipun ja sitten huomenna pitää hallilla näyttää kausaria? Vai?
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin kerrottiin kotisivulla:

Liput European Trophy –turnaukseen saatavilla Lippupalvelusta seuraavasti: puhelinmyynnistä, lippukaupoista ja ovelta. Nettilippuja ei voi harjoitusotteluihin ostaa. Puhelinmyynnistä voi varata liput ja lunastaa ne lippukaupoista tai R-kioskilta.

Uutiset - HIFK
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin kerrottiin kotisivulla:

Liput European Trophy –turnaukseen saatavilla Lippupalvelusta seuraavasti: puhelinmyynnistä, lippukaupoista ja ovelta. Nettilippuja ei voi harjoitusotteluihin ostaa. Puhelinmyynnistä voi varata liput ja lunastaa ne lippukaupoista tai R-kioskilta.

Uutiset - HIFK

Miksihän pystyin lippupalvelun sivuilta sitten varata lipun.. Eli nyt en tuolla varausnumerolla voi käydä lunastamassa R-Kioskilta lippuani vaan pitäisi soittaa tai ostaa huomenna ovelta.
 

Mies-Olavi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksihän pystyin lippupalvelun sivuilta sitten varata lipun.. Eli nyt en tuolla varausnumerolla voi käydä lunastamassa R-Kioskilta lippuani vaan pitäisi soittaa tai ostaa huomenna ovelta.

Tilanne eilen: Pystyy varaamaan ja pystyy ostamaan / noutamaan R-kioskilta vaan ei saa millään kausarialennuksia.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Lippuja paikanpäältä?

Niin myydäänkö huomiseen peliin paikanpäältä lippuja jos myydään niin mitä veikkaatte saako vai onko halli täys? Ja mihin aikaan toi paikanpäällä oleva lippumyyntipiste aukeaa?
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin myydäänkö huomiseen peliin paikanpäältä lippuja jos myydään niin mitä veikkaatte saako vai onko halli täys? Ja mihin aikaan toi paikanpäällä oleva lippumyyntipiste aukeaa?

Myydään, muistelisin että tuntia ennen aukeaa ovet/lipunmyynti ja ainakin tänään kun hain omat lippuni, niin oli vielä "ihan hyvin tilaa".
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivotan lipun paikanpäältä ostajille onnea, sillä viime syksynä oli ainakin yhdessä ottelussa niin pitkä jono lippuluukulle, että jäi noin puolet ensimmäisestä erästä näkemättä. Olisikohan siellä yksi tytön tyllerö ollut myymässä lippuja tuolloin, joten saattaahan siellä olla parempi miehitys tällä kertaa liikenteessä.
Täytyy myös muistaa, että viime pre-seasonilla kaikki halusivat nähdä Kulta-Miken ja mestaruus oli pohjilla jnejne., joten nyt kysyntä ei välttämättä ole aivan samaa luokkaa satunnaiskatsojien osalta. Eiköhän sinne kaikki mahdu sisään ja vielä ajoissa kaiken lisäksi.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kaipa sitä täytyy sitten mennä kokeilemaan onnea! Eipä nyt ole ainakaan pitkä matka niin en pakolla aivan itkupotkuraivareita saa jos liput myydään loppuun ennen mua.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yritin netistä etsiä, mutta en Viasatin sivuilta löytänyt otteluista tarkempaa tietoa, mutta olen ollut siinä käistyksessä, että he Hockey-kanavallaan lähettäisivät näitä ET-matseja. Onko kenelläkään tietoa, että onko mukana myös HIFK:n matseja? Sen sain jollain haulla tietää, että Jokereiden joku peli ainakin näkyy, joten oletettavasti meidänkin.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Yritin netistä etsiä, mutta en Viasatin sivuilta löytänyt otteluista tarkempaa tietoa, mutta olen ollut siinä käistyksessä, että he Hockey-kanavallaan lähettäisivät näitä ET-matseja

Niitä lähetetään Ruotsissa Viasatin kautta, mutta täällä nuo matsit on blokattu (tai ainakin viime vuonna oli), koska maikkari omistaa täällä luvat televisiointiin. Viasat ei ole samaa lafkaa, niin pelit ovat säpissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös