Tekeekö IFK tällä harjoituskaudella maalin?
Kiviharjusta tulee kova seppä vielä. Luisteluun räjähtävyyttä ja massaa kehoon niin meillä on Heiskanen 2.0Kiviharjulta vahva vaihto. Ylärima pelasti Patrikaisen. Hienosti avaa peliä nuoreksi pojaksi paineen alta.
Tekeekö IFK tällä harjoituskaudella maalin?
Saako sillä rannekkeella ilmaiseksi märkää Siltasesta? Ehkä tuo Linnavallin oppipoika on vetänyt Bob Francisin hengessä pulkalla Kivan Elisalle?Harri on tainnut hakea Flow-rannekkeet ja valunut hallille Siltasen kautta…
Ainakaan mä en saanut.Saako sillä rannekkeella ilmaiseksi märkää Siltasesta? Ehkä tuo Linnavallin oppipoika on vetänyt Bob Francisin hengessä pulkalla Kivan Elisalle?
Saako sillä rannekkeella ilmaiseksi märkää Siltasesta? Ehkä tuo Linnavallin oppipoika on vetänyt Bob Francisin hengessä pulkalla Kivan Elisalle?
Näyttää olevan myös Salinilla ja Pelicansin jollain nuorista. Olet vain boomeri.Tota, onko Teissalalla blondattu tukka? Tulee ihan mieleen joku vuosituhannen vaihteen HPK.
Tom CoolenMikä sen Bob Francisin kuoripojan nimi oli, joka veteli Bobia pulkalla treeneissä?
Voi luoja. Olen ylpeä siitä.Näyttää olevan myös Salinilla ja Pelicansin jollain nuorista. Olet vain boomeri.
Entäs uimashortsit vs. Speedot miehillä?(mainittakoon myös, että pidin blondattua tukkaa miehillä äärimmäisen mauttomana jo tuolloin n. 20 vuoden iässä.)
Olen jäävi arvioimaan, koska mun varustuksella en ikipäivänä kehtaisi sellaisia käyttää.Entäs uimashortsit vs. Speedot miehillä?
Nevö foget:Tom Coolen