Mut vaatimustaso on kova!Eli mikään ei ole muuttunut viime kaudesta. Ainakaan minulle ei auennut koko kauden aikana se mitä Peltonen hakee.
Mut vaatimustaso on kova!Eli mikään ei ole muuttunut viime kaudesta. Ainakaan minulle ei auennut koko kauden aikana se mitä Peltonen hakee.
Sekin totta. Jos tehdään jo heti alkukaudesta mitä muut tekee loppukaudesta. Myydään kaikki kalliit pelaajat jo heti alkuunsa pois ja pelataan pelkillä junnuilla. Saadaan sitten voittoja isommaksi. Eikai sillä väliä ole, kun kumminki jengi menee (minä itse mukaanlukien) hallille kattomaan ja juomaan kallista bisseä.
Harjoituskausi on aina harjoituskausi, mutta voi vittu kun tossa touhussa olisi edes joku punainen lanka. Ihan samaa paskaa mihin viime kaudella jäätiin.
On katottu jo aika monta viikkoa.Alkoiko moni muukin kattomaan Elite Prospectista maalivahtiosastolle lisäystä ja maalintekijöitä?
Kyllä on ollut vaisu preseason.
Hirveän vaikea on hakea sitä positiivista kulmaa. Jatkuvuuden etu normaalisti on se, että homman pitäisi olla puolivalmista jo kauden alkaessa. Nyt näkee sokeakin, että hukassa ovat sävelet.
Olen aika lailla samoilla linjoilla: eihän se joukkueen kehitys pitänyt tällä tavalla mennä. Usko on vahva, mutta kyllä tässä vähän odotellen katsellaan, mitähän kentällä tapahtuu. Ei kyllä ole näyttänyt viime peleissä kovin hyvältä. Itse asiassa ihan paskalta.Eihän se joukkueen kehitys pitänyt tälla tavalla mennä. Viimeisessä 4 pelissä kolme kertaa nolla tehtyä... Nyt saa olla uskossaan todella vahva, jos kauden odotus sujuu positiivisissa tunnelmissa. Introvertti päävalmentajamme saa tehdä ihmeitä, että tämä tästä iloksi muuttuu.
Toisaalta olisiko kehdattu lähteä nykyisellä keräilyerällä CHLään?Ehkä ihan hyväkin ettei olla CHL:ssä. Loppuis ennen kun edes kunnolla alkais.
Nättinen pelasi olosuhteet huomioonottaen ihan hyvin ja Kaskimäki myös. Kaskimäki mielestäni kolmosen keskelle ja Nättinen-Koivistoinen-Jääskä on oman näkemykseni mukaan se paras yhdistelmä hyökkäykseen.Miten Nättinen pelasi?
E: ja miten Kaskimäki pelasi keskellä?
Nättinen pelasi olosuhteet huomioonottaen ihan hyvin ja Kaskimäki myös. Kaskimäki mielestäni kolmosen keskelle ja Nättinen-Koivistoinen-Jääskä on oman näkemykseni mukaan se paras yhdistelmä hyökkäykseen.
Muista olla kärsivällinen kun katsot IFK:n pelejä, aikamoista scheissea on meinaa tiedossa -ainakin harkkapelien perusteella!
En nähnyt tän illan peliä, mutta viime kausi juurikin tätä ja mitä muutaman harkkapelin nähnyt tältä kaudelta niin sama teema tuntuu tosiaan jatkuvan. Pahoin pelkään että Ville Peltonen saattaa lopulta olla tämän joukkueen heikoin lenkki. Mutta katsotaan nyt kuitenkin se 10 peliä runkosarjaa ensin. Mutta pelottaa, sen voin sanoa.Eli mikään ei ole muuttunut viime kaudesta. Ainakaan minulle ei auennut koko kauden aikana se mitä Peltonen hakee.
Ainakin yksi…hymiö!En tiedä mistä kertoo, mutta harvinaista että itseltäni jää harjoituspeli välistä, mikäli se on mahdollista katsoa.
Mutta monta vuotta vielä pitäisi jaksaa olla kärsivällien..? hymiö.