Johtunee siitä, että Nordiksen jää tehdään vasta Liiga-kauden kynnyksellä. Todennäköisesti kustannuskysymys, monellakin tasolla.HIFK pelaa nyt aniharvoin harkkamatseja Nordiksella, koskahan viimeksi? CHL:ää lukuunottamatta.
Kyllä voi olettaa. Harjoituskauden otteluohjelman julkaisussa jo todettiin, että 10.8. ja 11.8. pelattavat ottelut HIFK TV tulee näyttämään suorina lähetyksinä.Voikohan olettaa, että IFK tarjoaa striimin näihin matseihin?
Eikö viime harjoituskaudella IFK tuottanut livelähetyksen Elisalla pelattuihin harjoitusotteluihin?
Tämä oli joo tiedossa.Johtunee siitä, että Nordiksen jää tehdään vasta Liiga-kauden kynnyksellä. Todennäköisesti kustannuskysymys, monellakin tasolla.
Ja oliko toissa kausi, kun yrittivät pelata niitä 3 vs. 3- matseja, kun joku porasi putkeen, eikä Nordiksella pelattu lopulta yhtään HIFK:n peliä. Putkeen meni, kirjaimellisesti.
Tämä oli joo tiedossa.
Lähinnä vastauksena edelliselle kirjoittajalle, kun "että näin" -kommenttinsa sai sellaisen kuvan että harkkapelit harjoitushallissa tulivat jotenkin yllätyksenä.
Siis Vantaalla oleva toisen jengin kotihalli olisi parempi kuin oma nostalginen Ellu? Jos mennään maakuntiin, mennään sitten edes kehän ulkopuolelle.Lähinnä ottaa päähän tuo että pelit pelataan taas harkkahallissa. Esim Vantaalla oleva Trio Areena olisi paljon parempi paikka fanien kannalta. Mahtuisi enemmän katsojia ja muutenkin paremmat palvelut. No ei voi mitään, katsotaan HIFK tv:n kautta sitten nämä pari matsia.
Jos mennään maakuntiin, mennään sitten edes kehän ulkopuolelle.
Trio on käyttökiellossa syyskuun puoliväliin asti. Kattorakenteissa jotain ongelmaa. On Vantaan jäänjako ihan pikkuisen sekaisin tällä hetkellä.Lähinnä ottaa päähän tuo että pelit pelataan taas harkkahallissa. Esim Vantaalla oleva Trio Areena olisi paljon parempi paikka fanien kannalta. Mahtuisi enemmän katsojia ja muutenkin paremmat palvelut. No ei voi mitään, katsotaan HIFK tv:n kautta sitten nämä pari matsia.
Minkähän kokoinen yleisökapasiteetiltaan on tulossa siitä Gardenin harjoitushallista? Toivottavasti edes 2500.Trio on käyttökiellossa syyskuun puoliväliin asti. Kattorakenteissa jotain ongelmaa. On Vantaan jäänjako ihan pikkuisen sekaisin tällä hetkellä.
Siitä minäkin olen samaa mieltä että normi harkkahöntsälle 2400 vetävä halli olisi parempi kuin joku aina tyhjyyttään kumiseva Metro jossa oheispalveluita ei tuotettu edes vitsiksi yltävällä tasolle esim Mestiksen finaaleissa. Jos siis halutaan Elisaa enemmän saada yleisöä mahtumaan.
Ymmärtääkseni itse Gardeniin ei ole tulossa jääkiekon harjoitushallia.Minkähän kokoinen yleisökapasiteetiltaan on tulossa siitä Gardenin harjoitushallista? Toivottavasti edes 2500.
Eikä varmaan edes jäähallia.Ymmärtääkseni itse Gardeniin ei ole tulossa jääkiekon harjoitushallia.
Ymmärtääkseni itse Gardeniin ei ole tulossa jääkiekon harjoitushallia.
Toivottavasti selostajana olisi taas Ilmari Pitkänen. Mulle jäi oikein hyvä vaikutelma viime kerrasta, sekä selostuksen että erätaukohaastatteluiden osalta.
Selostajana on some-päivityksen mukaan Toni Saukkola, joka on aiemminkin muistaakseni selostanut IFK:n treenipelejä ja tietenkin Liigaa C Morella.
Lisäksi matseissa luvataan olevan studiot ja "yllätysvieraita".
Yhden asian IFK:n mediatiimi on osannut viimeiset vuodet hoitaa erinomaisesti ja se on nämä harjoituskauden kotipelien streamaukset. Nuo ovat olleet oikeasti melko laadukkaita settejä vielä, vaikka yhtään mitään ei tarvitsekaan maksaa.10 pistettä ja papukaijamerkki tästä jo etukäteen IFK! Todella positiivinen yllätys, itse odottelin jo ilmoitusta, että 8€ Solidsport stream fanikameralla, mutta mitä vielä.
Yhden asian IFK:n mediatiimi on osannut viimeiset vuodet hoitaa erinomaisesti ja se on nämä harjoituskauden kotipelien streamaukset.
Niin vanhaan jäähalliin rakennetaan koriskenttä ( Seaguls) ja tatami voimistelijoille. Jääkone puretaan.Eikö piirustuksissa ollut areenan lisäksi 1,5 jäätä? Sellaiset olen kahdesti ainakin nähnyt. Toinen kokonainen kenttä ja toinen puolikas.
Kyllä. Mutta uuteen halliin oli tulossa areenan jään/kentän lisäksi 1,5 kenttää ja toivottavasti sen kokonaisen kentän yleisökapasiteetti on vähintään 2400 katsojaa. Siellä varmaan Kollit ja Gimmat pelaa jatkossa.Niin vanhaan jäähalliin rakennetaan koriskenttä ( Seaguls) ja tatami voimistelijoille. Jääkone puretaan.
Itselleni vastaten, Suomen C More ei ole näyttämässä näitä pelejä.Ruotsin peleistä sikäläinen C More lähettää Rögle- ja Växjö-matsit, mutta tiedä sitten näkyvätkö täällä.
Itselleni vastaten, Suomen C More ei ole näyttämässä näitä pelejä.