Jatkan tästä mun suurimmasta pettymyksestäni, joka oli itseasiassa yrittämisen taso. Ei mua ehkä niin paljon haittaa noi loukkaantumisia välttelevät seniorit. Mutta missä oli meidän ”Valtteri Pihjalamäki”?
Helvetti Kollit. Suurin osa teistä oli täysin vätyksiä, joilla ei ole mitään asiaa ensi viikolla liigatreeneihin.
Onko se edelleen HIFKssa niin, että kun Kolli saa ne Edarin verkkarit päälle niin voi vetää geelit hiuksiin ja alkaa pelata sitä 90% näennäissählyä? Tää helvetin Mika Partanen -syndrooma. Sitten puhkeatte landella kukkaan jos puhkeatte tai meette johonkin pankkiin duuniin 24-vuotiaana.
Kuka vastaa tosta Kollien jokavuotisesta muniinpuhaltelusta? Terry And on ollut ainoita kolleja, jotka on tullu sisään liigaan niin, että fanit tykästyy.
Mä ostin sen perkeleen 15 euron pre-season passin nähdäkseni junnujen taistelua ja esiinmarssia ja oikeastaan Janhonen jäi mieleen. Ehkä sen takia, etten odottanut kundilta mitään. Suurimman osan meidän kolleista olisin vaihtanut samantien päittäin Lukon neverhöördien kanssa.
Artikkelissa avataan hieman noita konkareiden ja junnujen suhdetta.
https://www.jatkoaika.com/Kolumni/Näkemys-Pitsiturnaus-on-nuorille-pelaajille-taivas-mutta-seuroille-ja-konkareille-se-voi-olla-helvetti/214302
Edit. Andin lisäksi Åsten tulee mieleen junnuna johon on tullut samantien mancrush. Ja Mickellä oli vähän yritystä tänäänkin.
Edit2. Ja en siis sano, etteikö ollut jotain hyviä hetkiä. mm. Taposesta tulee kyllä liigaveska. Sen näki jo nyt. Mutta se ei voikaan hirveästi mennä taklaamaan niitä vastustajan pakkeja pleksiin ja riistää kiekkoa taklauksen jälkeen ja ajaa maalille survomaan tasoitusmaalia. Mikä olisi ollut toivottavaa esim. Engbergiltä tai Hämäläiseltä, jotka tuolla edarissa on nyt pyörinyt.