HIFK:n fanitoiminta ja -matkat kaudella 2024–2025

• 10 974
  • 79

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Taas on tehnyt paluun ”huorat” huuto osalla chanttiin. Eikö noita idiootteja saada pois?

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Tänään pirun kova meno nordiksella. Dinot huudelkoot, mutta erittäin hyvää kannatusta. Tätä lisää!
Omaan makuun tunnelma oli todella todella vaisu. Siihen päälle ”huorat” ja ”SM-liiga haistakaa vittu” huudot. Hiljaista ja lapsellista.

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Omaan makuun tunnelma oli todella todella vaisu. Siihen päälle ”huorat” ja ”SM-liiga haistakaa vittu” huudot. Hiljaista ja lapsellista.
Mun mielest meidän fanikatsomon isoin ongelma on se, että se on hyvin organisoimatonta, vaikka siitä vastaakin Fan Club. Chantit hyytyy tosi usein nopeasti ja jos ei peli pyöri hyökkäyspäädyssä, ei sillon juurikaan chantata. Jos saataisiin siihen vähän rakennetta, kyl saataisiin enemmän fanikatsomon porukkaa menoon mukaan. Tää siis omakohtanen kokemus ja toki siellä porukkaa, joita ei kiinnosta osallistua chantteihin yms.

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Mun mielest meidän fanikatsomon isoin ongelma on se, että se on hyvin organisoimatonta, vaikka siitä vastaakin Fan Club. Chantit hyytyy tosi usein nopeasti ja jos ei peli pyöri hyökkäyspäädyssä, ei sillon juurikaan chantata. Jos saataisiin siihen vähän rakennetta, kyl saataisiin enemmän fanikatsomon porukkaa menoon mukaan. Tää siis omakohtanen kokemus ja toki siellä porukkaa, joita ei kiinnosta osallistua chantteihin yms.

Tämä ja se vielä et olisi hienoa, että olisi oikea seisomokatsomo jossa ei ole penkkejä ja joka olisi keskeisellä paikalla hallia. Mut tätä ei Nordikselle ainakaan ikinä tule...

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Kyllä totuuden saa sanoa ääneen. Yksi suurimmista huorista seisoo IFK:n penkin takana ja se hävettää suunnattomasti.
Mielestäsi on fiksua porukalla chantata IFK:n ottelussa a) jalkapallojengistä ja b) huoritella? Noista Stadin Kingeistä / Klackenista pesiytyneistä tyypeistä iso osa saisi kadota tuosta porukasta.

elrööda

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, NYR
Mielestäsi on fiksua porukalla chantata IFK:n ottelussa a) jalkapallojengistä ja b) huoritella? Noista Stadin Kingeistä / Klackenista pesiytyneistä tyypeistä iso osa saisi kadota tuosta porukasta.
Klacken/Stadin Kingit on ainoat joka tekee tuosta porukasta edes hieman varteenotettavan ja pitää fanikulttuuria yllä. Klacken/stadin kingit mikä tahansa päivä istuvien dinojen tilalle.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Klacken/Stadin Kingit on ainoat joka tekee tuosta porukasta edes hieman varteenotettavan ja pitää fanikulttuuria yllä. Klacken/stadin kingit mikä tahansa päivä istuvien dinojen tilalle.
Eivät osaa käyttäytyä, ei asiaa hallille. Tämä porukka on sitä, joka huorittelee, paskoo paikkoja vierashalleissa jne. Tehkööt mitä huvittaa, mutta pitäkää se erillään IFK:sta ja IFK:n otteluista.

elrööda

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, NYR
Olisi toimistolta erittäin komea peliliike siirtää fanikatsomo päätykatsomoon. En ymmärrä miksi tätä ei ole tehty, vai meneekö kaikki ihan oikeasti noiden päätykatsomon muinaisten kausikorttilaisten ehdoilla.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Mielipiteensä kullakin. Sääli jos IFK:n fanikulttuuri jää halpojen kausikorttien perässä olevien eläkeläisten varaan.
Koska vaihtoehdot ovatkin huoritteleva ja paikkoja paskova porukka sekä halpoja kausikorttilaisia jahtaavat eläkeläiset. Mitään välimuotoa ei ole, kuten asiallisesti käyttäytyvät ja intohimoisesti kannattavat nuoret aikuiset.

elrööda

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, NYR
Koska vaihtoehdot ovatkin huoritteleva ja paikkoja paskova porukka sekä halpoja kausikorttilaisia jahtaavat eläkeläiset. Mitään välimuotoa ei ole, kuten asiallisesti käyttäytyvät ja intohimoisesti kannattavat nuoret aikuiset.
Missäs nää nuoret asialliset aikuiset sitten on?

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Ja lisätään vielä: melko läpinäkyvää trollausta / agendakirjoitteluahan tuo on. Lokakuussa tehty tunnari, 16 viestiä joista 13 superfanien ja fanitoiminnan ketjuihin. Tuli siis itse ruokittua niin sanottua Klacken-trollia, mutta näitä sattuu.

(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog

elrööda

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, NYR
Aikamoiset foliohattuilut jos täällä pyörii jo Klacken agendakirjoittelijoita. Entä jos jääkiekkoa joku vaan seuraa kannattajakulttuuri edellä?
Jokainen eriävä mielipide ei nyt vaan satu olee trollausta.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Jokainen eriävä mielipide ei nyt vaan satu olee trollausta.
Ei tietenkään ole. Huorittelun puolustaminen vain alkoi vähän haisemaan, samoin palstahistoria.

elrööda

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, NYR
Ei tietenkään ole. Huorittelun puolustaminen vain alkoi vähän haisemaan, samoin palstahistoria.
Palstahistoria nyt johtuu siitä että lähtökohtaisesti kannattajakulttuuri kiinnostaa kotimaisessa urheilussa. IFK:lla tähän kannattajakulttuurissa loistamiseen on todella hyvä potentiaali, mutta se nyt vaan ei realisoidu tietyistä asioista johtuen. En mä mikään Klackenin agentti (:D) ole, ihan tavallinen irtolippuja ostava katsoja, joka arvostaa eurooppalaisessa urheilussa nimenomaan kulttuuria.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Palstahistoria nyt johtuu siitä että lähtökohtaisesti kannattajakulttuuri kiinnostaa kotimaisessa urheilussa. IFK:lla tähän kannattajakulttuurissa loistamiseen on todella hyvä potentiaali, mutta se nyt vaan ei realisoidu tietyistä asioista johtuen. En mä mikään Klackenin agentti (:D) ole, ihan tavallinen irtolippuja ostava katsoja, joka arvostaa eurooppalaisessa urheilussa nimenomaan kulttuuria.
Itse olen toiminut suht pitkään mukana jääkiekko- ja jalkapalloseurojen fanitoiminnassa ja todellakin arvostan urheilu- ja kannattajakulttuuria. Mutta tuollaiselle huorittelulle ja paikkojen paskomiselle ei ole minkäänlaista sijaa missään lajissa. Menee samaan kategoriaan rasismin kanssa.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Rispekt from Serbia

elrööda

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, NYR
Itse olen toiminut suht pitkään mukana jääkiekko- ja jalkapalloseurojen fanitoiminnassa ja todellakin arvostan urheilu- ja kannattajakulttuuria. Mutta tuollaiselle huorittelulle ja paikkojen paskomiselle ei ole minkäänlaista sijaa missään lajissa. Menee samaan kategoriaan rasismin kanssa.
No joo, ehkä näin. En kuitenkaan heitä katsomosta kokonaan sulkisi pois, mutta ehkä paremmalla organisoinnilla tuonkin porukan voisi "valjastaa" paremmin. Tiedä sitten miten tämä onnistuu.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
No joo, ehkä näin. En kuitenkaan heitä katsomosta kokonaan sulkisi pois, mutta ehkä paremmalla organisoinnilla tuonkin porukan voisi "valjastaa" paremmin. Tiedä sitten miten tämä onnistuu.
Asiallisella käytöksellä ovat tervetulleita, nykyisellä käytöksellä eivät.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy