Ketäs huoritellaan?Taas on tehnyt paluun ”huorat” huuto osalla chanttiin. Eikö noita idiootteja saada pois?
Samassa kohdassa, kuin aina. ”Ei narrit tai HJK (HUORA)”Ketäs huoritellaan?
Omaan makuun tunnelma oli todella todella vaisu. Siihen päälle ”huorat” ja ”SM-liiga haistakaa vittu” huudot. Hiljaista ja lapsellista.Tänään pirun kova meno nordiksella. Dinot huudelkoot, mutta erittäin hyvää kannatusta. Tätä lisää!
Mun mielest meidän fanikatsomon isoin ongelma on se, että se on hyvin organisoimatonta, vaikka siitä vastaakin Fan Club. Chantit hyytyy tosi usein nopeasti ja jos ei peli pyöri hyökkäyspäädyssä, ei sillon juurikaan chantata. Jos saataisiin siihen vähän rakennetta, kyl saataisiin enemmän fanikatsomon porukkaa menoon mukaan. Tää siis omakohtanen kokemus ja toki siellä porukkaa, joita ei kiinnosta osallistua chantteihin yms.Omaan makuun tunnelma oli todella todella vaisu. Siihen päälle ”huorat” ja ”SM-liiga haistakaa vittu” huudot. Hiljaista ja lapsellista.
Mun mielest meidän fanikatsomon isoin ongelma on se, että se on hyvin organisoimatonta, vaikka siitä vastaakin Fan Club. Chantit hyytyy tosi usein nopeasti ja jos ei peli pyöri hyökkäyspäädyssä, ei sillon juurikaan chantata. Jos saataisiin siihen vähän rakennetta, kyl saataisiin enemmän fanikatsomon porukkaa menoon mukaan. Tää siis omakohtanen kokemus ja toki siellä porukkaa, joita ei kiinnosta osallistua chantteihin yms.
Kyllä totuuden saa sanoa ääneen. Yksi suurimmista huorista seisoo IFK:n penkin takana ja se hävettää suunnattomasti.Taas on tehnyt paluun ”huorat” huuto osalla chanttiin. Eikö noita idiootteja saada pois?
Mielestäsi on fiksua porukalla chantata IFK:n ottelussa a) jalkapallojengistä ja b) huoritella? Noista Stadin Kingeistä / Klackenista pesiytyneistä tyypeistä iso osa saisi kadota tuosta porukasta.Kyllä totuuden saa sanoa ääneen. Yksi suurimmista huorista seisoo IFK:n penkin takana ja se hävettää suunnattomasti.
Klacken/Stadin Kingit on ainoat joka tekee tuosta porukasta edes hieman varteenotettavan ja pitää fanikulttuuria yllä. Klacken/stadin kingit mikä tahansa päivä istuvien dinojen tilalle.Mielestäsi on fiksua porukalla chantata IFK:n ottelussa a) jalkapallojengistä ja b) huoritella? Noista Stadin Kingeistä / Klackenista pesiytyneistä tyypeistä iso osa saisi kadota tuosta porukasta.
Eivät osaa käyttäytyä, ei asiaa hallille. Tämä porukka on sitä, joka huorittelee, paskoo paikkoja vierashalleissa jne. Tehkööt mitä huvittaa, mutta pitäkää se erillään IFK:sta ja IFK:n otteluista.Klacken/Stadin Kingit on ainoat joka tekee tuosta porukasta edes hieman varteenotettavan ja pitää fanikulttuuria yllä. Klacken/stadin kingit mikä tahansa päivä istuvien dinojen tilalle.
Mielipiteensä kullakin. Sääli jos IFK:n fanikulttuuri jää halpojen kausikorttien perässä olevien eläkeläisten varaan.Eivät osaa käyttäytyä, ei asiaa hallille. Tämä porukka on sitä, joka huorittelee, paskoo paikkoja vierashalleissa jne. Tehkööt mitä huvittaa, mutta pitäkää se erillään IFK:sta ja IFK:n otteluista.
Olisi toimistolta erittäin komea peliliike siirtää fanikatsomo päätykatsomoon. En ymmärrä miksi tätä ei ole tehty, vai meneekö kaikki ihan oikeasti noiden päätykatsomon muinaisten kausikorttilaisten ehdoilla.Mun mielest meidän fanikatsomon isoin ongelma on se, että se on hyvin organisoimatonta, vaikka siitä vastaakin Fan Club. Chantit hyytyy tosi usein nopeasti ja jos ei peli pyöri hyökkäyspäädyssä, ei sillon juurikaan chantata. Jos saataisiin siihen vähän rakennetta, kyl saataisiin enemmän fanikatsomon porukkaa menoon mukaan. Tää siis omakohtanen kokemus ja toki siellä porukkaa, joita ei kiinnosta osallistua chantteihin yms.
Koska vaihtoehdot ovatkin huoritteleva ja paikkoja paskova porukka sekä halpoja kausikorttilaisia jahtaavat eläkeläiset. Mitään välimuotoa ei ole, kuten asiallisesti käyttäytyvät ja intohimoisesti kannattavat nuoret aikuiset.Mielipiteensä kullakin. Sääli jos IFK:n fanikulttuuri jää halpojen kausikorttien perässä olevien eläkeläisten varaan.
Missäs nää nuoret asialliset aikuiset sitten on?Koska vaihtoehdot ovatkin huoritteleva ja paikkoja paskova porukka sekä halpoja kausikorttilaisia jahtaavat eläkeläiset. Mitään välimuotoa ei ole, kuten asiallisesti käyttäytyvät ja intohimoisesti kannattavat nuoret aikuiset.
Sitähän tässä olen pitkään sanonut, että heitä IFK:n pitäisi pyrkiä tavoittamaan.Missäs nää nuoret asialliset aikuiset sitten on?
Ei tietenkään ole. Huorittelun puolustaminen vain alkoi vähän haisemaan, samoin palstahistoria.Jokainen eriävä mielipide ei nyt vaan satu olee trollausta.
Palstahistoria nyt johtuu siitä että lähtökohtaisesti kannattajakulttuuri kiinnostaa kotimaisessa urheilussa. IFK:lla tähän kannattajakulttuurissa loistamiseen on todella hyvä potentiaali, mutta se nyt vaan ei realisoidu tietyistä asioista johtuen. En mä mikään Klackenin agentti (:D) ole, ihan tavallinen irtolippuja ostava katsoja, joka arvostaa eurooppalaisessa urheilussa nimenomaan kulttuuria.Ei tietenkään ole. Huorittelun puolustaminen vain alkoi vähän haisemaan, samoin palstahistoria.
Itse olen toiminut suht pitkään mukana jääkiekko- ja jalkapalloseurojen fanitoiminnassa ja todellakin arvostan urheilu- ja kannattajakulttuuria. Mutta tuollaiselle huorittelulle ja paikkojen paskomiselle ei ole minkäänlaista sijaa missään lajissa. Menee samaan kategoriaan rasismin kanssa.Palstahistoria nyt johtuu siitä että lähtökohtaisesti kannattajakulttuuri kiinnostaa kotimaisessa urheilussa. IFK:lla tähän kannattajakulttuurissa loistamiseen on todella hyvä potentiaali, mutta se nyt vaan ei realisoidu tietyistä asioista johtuen. En mä mikään Klackenin agentti (:D) ole, ihan tavallinen irtolippuja ostava katsoja, joka arvostaa eurooppalaisessa urheilussa nimenomaan kulttuuria.
Rispekt from SerbiaPalstahistoria nyt johtuu siitä että lähtökohtaisesti kannattajakulttuuri kiinnostaa kotimaisessa urheilussa. IFK:lla tähän kannattajakulttuurissa loistamiseen on todella hyvä potentiaali, mutta se nyt vaan ei realisoidu tietyistä asioista johtuen. En mä mikään Klackenin agentti (:D) ole, ihan tavallinen irtolippuja ostava katsoja, joka arvostaa eurooppalaisessa urheilussa nimenomaan kulttuuria.
No joo, ehkä näin. En kuitenkaan heitä katsomosta kokonaan sulkisi pois, mutta ehkä paremmalla organisoinnilla tuonkin porukan voisi "valjastaa" paremmin. Tiedä sitten miten tämä onnistuu.Itse olen toiminut suht pitkään mukana jääkiekko- ja jalkapalloseurojen fanitoiminnassa ja todellakin arvostan urheilu- ja kannattajakulttuuria. Mutta tuollaiselle huorittelulle ja paikkojen paskomiselle ei ole minkäänlaista sijaa missään lajissa. Menee samaan kategoriaan rasismin kanssa.
Asiallisella käytöksellä ovat tervetulleita, nykyisellä käytöksellä eivät.No joo, ehkä näin. En kuitenkaan heitä katsomosta kokonaan sulkisi pois, mutta ehkä paremmalla organisoinnilla tuonkin porukan voisi "valjastaa" paremmin. Tiedä sitten miten tämä onnistuu.
Pitäisi ehkä organisoida paremmin koko IFK:n fanitoimintaa. Tällä hetkellä en itse ainakaan löytänyt tietoa oikeastaan mistään. Feisbuukinkin aktiivisuus pientä, eikä omia foorumeita mun mielestä ole.Asiallisella käytöksellä ovat tervetulleita, nykyisellä käytöksellä eivät.