Mainos

HIFK:n fanikulttuuri

• 47 160
  • 140

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Meidän halliin uudenlaista fanikulttuuria - väriä katsomoon!
Mulla olisi parempi ehdotus.
Tehkää iso tifo jossa on päivämäärä 11.9.2007.
Jokainen voi sitten itse päätellä mitä se tarkoittaa.
Sen verran voin vihjata että siinä on sanat "koti" ja "3 pistettä".

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Tähän varmaan kuuluisi heittää jotain provosoivaa kommenttia apinoinnista, mutten viitsi alentua samalle tasolle, joten sen sijaan esitän vilpittömät pahoitteluni ettei minulla ole mahdollisuutta olla paikalla tätä todistamassa ja toivotan onnea ja onnistumista yrityksellenne viedä katsomokulttuuria eteenpäin Suomessa.

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuota... henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että 24.11.2007 juhlitaan seuraa, joka täyttää 110 vuotta. Se, mitä tällä kaudella on tapahtunut, ei minusta kuulu tähän juhlaan - tästä kaudesta voidaan osoittaa mieltä vaikka kaikissa muissa kotimatseissa.

IFK on tarjonnut minulle kymmenien vuosien varrella upeita elämyksiä ja ainakin itse aion kunnioittaa sitä lauantaina. Seura on yhä rakas vaikka tämä kausi onkin hanurista.

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuota... henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että 24.11.2007 juhlitaan seuraa, joka täyttää 110 vuotta. Se, mitä tällä kaudella on tapahtunut, ei minusta kuulu tähän juhlaan - tästä kaudesta voidaan osoittaa mieltä vaikka kaikissa muissa kotimatseissa.
Juu jätetään mielenosoitukset väliin, mutta porukalla voitaisiin kantaa kutsumattomat vieraat ulos Nordikselta ja laittaa ikuinen porttikielto tuleviin bileisiin. Pahimmalla häiriköllä on viikset ja takatukka. Lisäksi hänen "posseensa" kuuluu yksi ääliö (tunnistaa typeristä puheista), kaksi eläkeläistä (tutisevat ja tötisevät), hymyilevä suolapatsas sekä saarnamieheltä kuulostava kanukki.

Suosikkijoukkue
HIFK
Tähän varmaan kuuluisi heittää jotain provosoivaa kommenttia apinoinnista, mutten viitsi alentua samalle tasolle, joten sen sijaan esitän vilpittömät pahoitteluni ettei minulla ole mahdollisuutta olla paikalla tätä todistamassa ja toivotan onnea ja onnistumista yrityksellenne viedä katsomokulttuuria eteenpäin Suomessa.

Toivottavasti et kuvittele että Jokerit keksivät tifot.

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Toivottavasti et kuvittele että Jokerit keksivät tifot.

Ehei... Etelä-Euroopan jalkapallokentiltähän ne on apinoitu, kuten monasti on osattu muistuttaa. Keneltä tämä tuleva tifo on sitten on apinoitu vai onko keltään, niin on ihan sivuseikka. Minusta hieno ja tyylikäs kannustamisen muoto joka tapauksessa, varsinkin jos siihen on käytetty aikaa ja vaivaa.

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
110v-juhlat ovat HIFK:n, eivät HIFK-Hockey Oy:n. Ei näihin juhliin kuulu protestit, olen samaa mieltä.

Baxterille toki kenkää ja hänet palkanneelle Pentille.

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Jep, samaa mieltä tantin & co:n kanssa. Huomenna unohdetaan protestit ja muut mielenosoitukset sekä sarjataulukot!

Hallissa raikukoon mm.
Stadin ylpeys (ääninäyte)
Shaalalalaa, laalaalalaalaa /
Me ollaan Stadin ylpeys, Helsingin IFK /
Shaalalalaa, laalaalalaalaa /
On meillä perinteitä,Helsingin IFK!

Nyt kukaan jatkislainen ei voi ainakaan kirjoitella, ettei osaa sanoja tai säveltä... ; ) Eli huomenna sellainen breno, että äitini kuulolaitekin lentää tv:n välityksellä korvasta! (Lupaan korvata sen äidilleni, jos menee rikki...)

Itsellä on oikeastaan pitkästä aikaa olo kuin pikkulapsella, joulupukkia odottaessa... Aion huutaa ääneni käheäksi ja lääkitä kurkkuani sitten matsin jälkeen hyvien ystävien seurassa, nam! =) Lopputuloksellakin on toki merkitystä, mutta ensisijaisesti olen huomenna paikalla HIFK:n takia.

IFK, kanssas oon
(sävel: John Denver- Take Me Home, Country Roads)
IFK, IFK /
Vuoksesi täällä oon /
Laulamassa katsomossa /
IFK, kanssas oon!

Niih, ettäs tiedätte! =)

PS. Kuinka moni jo lauloi? Käsi ylös rohkeasti vaan, tiedän että teitä löytyy! Huomenna myös! ; ))

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
juntit ja perinteet

Matti Hagman kommentoi tänään Nelosen aamuohjelmassa, että hänen peliurallaan juntteja ei ollut paljon ja Matti Murto on paras juntti, mitä jengiin on tullut......

Ja sitten HIFK:n kotisivulta Penan kommentit: "Olemme ja meidän pitää olla ylpeitä perinteistämme ja historiastamme, sillä HIFK:lla on pitkät, vahvat ja kunniakkaat perinteet suomalaisessa jääkiekkokulttuurissa, johon lukuisat pelaajamme ovat päässeet vaikuttamaan", HIFK:n toimitusjohtaja Pentti Matikainen sanoo. (Lähde: HIFK kotisivut).

Niinpä niin - mutta mistähän löytyisi sellainen stadin kingi, juntti tai ulkkari, joka auttaisi merkittävästi urheilullisen ja perinteitä kunnioittavan menestyksen saavuttamisessa? Historiaa ei kirjoiteta juuri nyt!

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Matti Hagman kommentoi tänään Nelosen aamuohjelmassa, että hänen peliurallaan juntteja ei ollut paljon ja Matti Murto on paras juntti, mitä jengiin on tullut......
Hän sanoi että Matti FORSS on paras juntti mitä jengiin on tullut.
Göran Stubb oikaisi että parhaimmistoon pitäsi laskea myös porilainen Juha Rantasila ja raumalainen Esa Isaksson.

Igor#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tifon sanoma?

Onko mahdollista saada tietää mitä tifossa lukee?
En haluaisi kyseisessä katsomossa olevana osallistua "sokeana" mihinkään.
Jos tietoa, laita vaikka privana.

scholl

Jäsen
Olettaa sopii, että tifot onnittelevat IFK:ta, mutta olisi myös tavallaan mukavaa, jos joskus ottelussa olisi Kari Jaloselle kuittaileva tifo. Hänhän ei ollut hyvä juntti alkuunsa. Voisi pelästyä ja kipittää taas pakoon aika pikaiseen.

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC

Näin ajattelee varmasti moni muukin. Mutta samalla unohtuu se, että nythän olisi mahdollisimman hyvä hetki esittää protesti ja mielenilmaus nykyisestä menosta.

- Lauantai-matsi, väkeä paikalla ja tunnelmaa katsomoissa
- Vastustajana taloudellisesti ja urheilullisesti esimerkillisesti hoidettu seura, joka menestyy erinomaisesti. Lisäksi joukkueella on fanit, joita ainakin henkilökohtaisesti arvostan erittäin paljon.
- Ottelu televisioidaan valtakunnan verkkoon ja aika moni on varmasti kiinnostunut illan ottelusta.
- HIFK:n juhlaottelu, mikä olisikaan parempi paikka näyttää kaikille, kuinka perseellään asiat tällä hetkellä ovat.

IFK on tarjonnut minulle kymmenien vuosien varrella upeita elämyksiä ja ainakin itse aion kunnioittaa sitä lauantaina. Seura on yhä rakas vaikka tämä kausi onkin hanurista.

Samoin. Silti nyt olisi herkullinen paikka näpäyttää nimenomaan niitä, jotka ovat homman tähän tilaan saattaneet. Tällä hetkellä HIFK:n tarjoamat elämykset ovat hieman vähemmän upeita.

Viimeksi muokattu:

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Siitä viis, kunhan muovipipot (vai huput?) eivät kiristä

Onko mahdollista saada tietää mitä tifossa lukee?
En haluaisi kyseisessä katsomossa olevana osallistua "sokeana" mihinkään.
Jos tietoa, laita vaikka privana.
Eilisessä harrashenkisessä juhlaillassa ihmetyttivät myös valkoiset (ilmeisesti design Ku-Klux-Klan) muovihuput tai pipot, joita päätykatsomo ahkerasti heilutti, jonkinlainen kukkuminen ja ilmeisesti "piestään IFK" -kannustushuuto, joista ainakin viimeksi mainittu jäi minulle hämäräksi, ellei kysymylsessä ollut Kärpille osoitettu kannustushuuto (jonka kaltaisia olisi kuvitellut kuulevansa F-yläkatsomoista, ei D2:sta)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy