Onnea Lukolle!
Kävin siinä heti pelin jälkeen jo siellä D-päädyssä onnittelemassa Lukkofaneja. Kerrassaan hienoa kannustusta.
Itse pelistä hieman plussia ja miinuksia:
- Levonen: Vittu mikä idiootti. Nämä kaksi playoff peliä, jotka hän tuomitsi, käänsivät omat ajatukseni täysin päinvastaiseksi siitä, mitä olin hänestä aiemmin kuvitellut. Saatanan puusilmä.
- Vokoun: Ei jumalauta. Taisi olla koti-ikävä kaverilla ja piti päästä äkkiä vittuun. No kiitos ja näkemiin. Tai mistä vitusta mä sua oikeestaan kiitän? Noo antaa nyt tämän kerran mennä.
- Timo Pärssinen: Oli jokaisessa näkemässäni playoff- ottelussa aivan sysipaska. Ei ilmeisesti pää kestä isoja pelejä. Tyhmä jäähy tiistaina ja tyhmä jäähy tänään ja molemmissa vielä ratkaisuhetkillä.
- Ylivoima: Tänään jo hieman paremman näköistä, mutta silti vielä yleensä kauheaa katsottavaa.
- Omista lähteminen: Oli hemmetin vaikeaa päästä omalta alueelta hyökkäysalueelle.
- Laukausten laatu: Ensin veivataan puoli minuuttia ja sitten vedetään sellainen "hälläväliä"kiekko.
- O.J: Olisi pitänyt vaan suunsa kiinni.
+ Puolustuspeli: Tänään puolustuspeli toimi erinomaisesti. Tasakentällisin ei tullut yhtään maalintekopaikkaa ja silti peli päättyi 5-2, mistä kertoo? (okei ensimmäinen maali oli Karalahden pieni virhearviointi, mutta silti olisi pitänyt torjua. Stathoskin olisi pelannut paremmin, kuin Vokoun!)
+ Zidlicky: Hieno syöttö ja muutenkin hienoa peliä. Kiitos Marek hienosta kaudesta, oot kingi!
Itse tappio ei vituttanut loppujen lopuksi niin paljoa, kuin odotin. Suurin pettymys tuli toisen pelin jälkee, kun tilanne oli 0-2, siinä vaiheessa tiesin, että se on menoa. Kyyneleitä ei tullut silmään, silloin oli lähellä, kun näin Kiben luistelevan pois kaukalosta. Sillä hetkellä tajusin, että yksi HIFK:n viimeisen kolmen kauden tukipilareista lähtisi viimeistä kertaa pitkään aikaan pois Helsingin jäähallin kaukalosta. Ikävä tulee. Autossa matkalla kotiin kuuntelin lehdistötilaisuutta ja Harrin sanat saivat minut liikuttumaan ja sillä hetkellä kyyneleet olivat niin lähellä, kun vain voi olla.
Kiitos HIFK värikkäästä kaudesta!