HIFK kausi 2003-2004

  • 270 301
  • 1 800
Tila
Viestiketju on suljettu.

Slode

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, HJK
Viestin lähetti JHag

Mutta kukas meille etsii jätkät?

IFK:ssa on asiat katsos niin hyvällä mallilla että meidän oma salainen supo-agentti Pulliainen tuo Matikaiselle pelaajat suoraan hopealautasella. Ja niitä riittää mm. sen takia ettei Jokerien päällikkö Virmanen osta häneltä yhtään pelaaja (Tietääkö muuten ketään täällä syyn miksi Virmanen ei osta Pulliaiselta pelaajia? Minä tiedän, mutta en ainakaan juuri nyt kerro!).
Tämä maalivahti Stathos oli muuten Pulliaisen sanojen mukaan juuri IFK:n näköinen maalivahti. Olen nähnyt mieheltä 4 peliä enkä vieläkään ymmärrä mitä hän tuolla lauseella tarkoitti? Stathos on kyllä ok veskari vaikka mielummin ottaisin Tim Thomaksen mutta mitään IFK.n näköistä en hänessä löydä. Stathos on muuten suunnilleen yhtä onneton kiekonkäsittelijä kun Sakke Lindfors ja välillä tulee kovia oikosulkuja kun mies ryntää maalilta muille maille. Ehkä Pulliainen tarkoitti juuri tätä?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Slode
Tietääkö muuten ketään täällä syyn miksi Virmanen ei osta Pulliaiselta pelaajia? Minä tiedän, mutta en ainakaan juuri nyt kerro!

Minä tiedän ainakin yhden syyn. Sen nimikirjaimet ovat KH. Mahdollisesti muitakin syitä löytyy. Esimerkiksi Juuson vekkuli ja valloittava tapa paketoida pelaajia - kun ostat kaksi sellaista, mitä haluat, saat kaupan päälle Nic... siis ylimääräisen "rymistelijän".

"Juu päivää, kivat ostokset sulla mutta niinhän sitä sanotaan, että ei kahta neljännettä, joulukin on tulossa ja pistetäänkö kinkun viereen jalkaproteesi samaan pakettiin ja sinappia kinkun päälle ja pannaan myös venäläinen perseenpäristin....juu, juu kyllä ne kuulkaas kuuluu meidän joulupakettiimme eli haluaako herra sen kinkun ja sinapin mitä häh, on mulla muitakin asiakkaita alkaakos herra hankalaksi...no hyvä, siis joulupakettiin kinkku, sinappi, jalkaproteesi ja venäläinen perseenpäristin? Kiiitsshh!!...Ja oliko herralla Bonuskorttia? No onpa tietenkin, kyllähän me herra muistetaan, kiitos näkemiin ja hyvää joulua!"
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Minä tiedän ainakin yhden syyn. Sen nimikirjaimet ovat KH.

Kumpaa tarkoitat, loistavaa ohjaaja/kirjailija Kalle"Calle"Holmbergiä vai Kari Haakanaa? Mikäs tässä Haakanan tapauksessa Virmasta ärsytti? Salaisen agentin vedätysyritys vai?

Tarkoitatko JHag sillä venäläisellä perseenpäristimellä Tomek Valtosta... ai niin mut sehän olikin puolalainen, noh Puola tai Venäjä aivan sama.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Slode

Tämä maalivahti Stathos oli muuten Pulliaisen sanojen mukaan juuri IFK:n näköinen maalivahti. Olen nähnyt mieheltä 4 peliä enkä vieläkään ymmärrä mitä hän tuolla lauseella tarkoitti? Stathos on kyllä ok veskari vaikka mielummin ottaisin Tim Thomaksen mutta mitään IFK.n näköistä en hänessä löydä. Stathos on muuten suunnilleen yhtä onneton kiekonkäsittelijä kun Sakke Lindfors ja välillä tulee kovia oikosulkuja kun mies ryntää maalilta muille maille. Ehkä Pulliainen tarkoitti juuri tätä?

Hankintanahan Stathos taisi olla koko lailla toivotaan-toivotaan-osastoa, joka sitten ehkä yllättäenkin onnistui. Pulliainen oli jopa nähnyt miehen pelaavan, joten aika hatusta vedetyiltä nuo kommentit ainakin alkuunsa kuulostivat. Sen verran minä olen IFK:n näköä kreikan avusta löytänyt, että peliin osallistuminen on aktiivisempaa kuin SM-liiga veskareilla yleensä. Välillä on nähty avauksia suorastaan hyökkäyssiniselle ja muutenkin kundi osallistuu kiitettävästi. Vertauksissa Sakkeen on hitunen perää, mutta noin 90 % vähemmän sydämentykytyksiä saa Stathosia seuratessa. Eli hyvä henkinta, jolla on sija myös meitsin ensi kauden tiimissä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ettekste nyt mitään tajua? KH = Kalle Hydenius, sairaan kuuluisa urkuri.

Venäläisen perseenpäristimenhän tunnistaa kahdesta asiasta: 1) se ei pärise, 2) se ei mene perseeseen. From Russia with Love!
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Slode
Stathos on kyllä ok veskari vaikka mielummin ottaisin Tim Thomaksen mutta mitään IFK.n näköistä en hänessä löydä.

On tainnut aika kultailla muistoja tämän Toomaksenkin suhteen, ei se nyt mikään niin ihmeellinen ollut, ihan tavallinen kuolevainen. Hyvä ja nopea, mutta meni niitä helppoja sinnekin. Ja koska mitä ilmeisimmin Stathos on myös kohtuu-hintainen, niin minä voin sanoa että pidän mieluummin tilastomiehen kuin Tim "NHL - ei - NHL - ei - NHL - ei vieläkään - NHL - ei - NHL - odotellaan" Thomaksen. Pidetään edelleen mielessä että silloin maagisella -98 keväällä, Hifk:n puolustus olisi voitu heittää semmoisenaan NHL-joukkueen takalinjoille, eikä kukaan olisi valittanut.

Tätä olenkin jo odotellut että milloin tämä antiPenatismi nousee sille tasolle että kohta varmaan Stathoskin on ihan paska hankinta ja sitten Zid on ihan paska, kun Pena perkele teki sen kanssa jatkosopparin ja Pärä ja sit se Kuhta.. miksei se vieläkään saa kenkää.

Kysyn vain: Mitä tekee ÄTPPOMK??? Missä hevosenpäät??? Perkele, vauhtia siihen masiinaan nyt, muuten menee usko koko lafkaan.

Ja se joka vielä tönii Nicceä löytää kesäkurpitsan nenästään minut kohdatessaan.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Stathos / Thomas

Minä ainakin pidän näitä suurin piirtein saman tasoisina, vaikkakin minullakin on sympatiat Thoamksen puolella. Ei tuo NHL ratkaiseva tekijä ole, oletko hyvä vai huono. (Et kylläkään sitä tarkoittanutkaan, Carlos, ethän?)

Ja, sorry, mutta hieman menee mielipiteeni tuosta Kibestä tuonne JHagin kommentin puoleen. En tiedä olisiko ihan palopostikin yhtä hyvä mutta ei Kibe vielä minua ole vakuuttanut. Mutta viimeistään 29.12. katsellaan yhdessä. Sinä sieltä "nukkuvan" Korakin vierestä ja minä aitiopaikaltani.


Edit: Pakaslahti jätti muuten raitapaidan narikkaan!
 
Viimeksi muokattu:

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Svante
Stathos / Thomas

Minä ainakin pidän näitä suurin piirtein saman tasoisina, vaikkakin minullakin on sympatiat Thoamksen puolella. Ei tuo NHL ratkaiseva tekijä ole, oletko hyvä vai huono. (Et kylläkään sitä tarkoittanutkaan, Carlos, ethän?)

Juu, en tarkoittanut sitä. Tarkoitin vain sitä että meikäläisellä on mennyt jo hermot tämä Thomaksen NHL-kortin odottelun suhteen. Joka kausi aina sama homma, voisi rakentaa itselleen kämpän vaikka Atlantin keskiselänteelle, niin olisi sopivasti siinä matkan varrella kun sukkuloi edestakaisin.

Minäkin muistelen Timppaa lämmöllä, mutta edelleenkään hän ei mielestäni ollut mikään ihmemies. Tälläkin hetkellä liigasta löytyy monta kassaria jotka olisivat torjuneet Hifkin mestariksi sillä kaudella.

Viestin lähetti Svante

Ja, sorry, mutta hieman menee mielipiteeni tuosta Kibestä tuonne JHagin kommentin puoleen. En tiedä olisiko ihan palopostikin yhtä hyvä mutta ei Kibe vielä minua ole vakuuttanut. Mutta viimeistään 29.12. katsellaan yhdessä. Sinä sieltä "nukkuvan" Korakin vierestä ja minä aitiopaikaltani.

Vihkon Juunas on sitten vissiin huonompi kuin paloposti, kun ei tehnyt Blöhöös -pelissä pisteen pistettä, vaikka pääsi pelaamaan tässä unelmakentässä. Muutenkin taisi ko. kenttä olla aika yössä. Eiköhän se Kiben kauhea tsemppi ja kova liike ole kuitenkin aika tärkeä osa ko. ketjua. Ja Kibe kuitenkin menee melkein piste/peli -tahdissa, ei sitä pelkästään voi ketjukavereiden piikkiin laittaa.

Juu, narri pelissä katsellaan sitten taas miten etenee. :-) Kaikille tiedoksi, minä olen se tyhmän näköinen jätkä Kivelän paidassa, joka huutaa vuoronperään Kibeä ja Nicceä. :-)
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Kyllä minun odotukseni Kuhta on ylittänyt oikein reilusti. Onko tämä kehua vai ei, en tiedä.

Hän pelaa ifk:n ykkösketjussa, arajuuren Moskova-jengissä ja tehopisteitä on tullut paljon. Jopa Nordiksella on pelaaminen loppusyksystä alkanut sujumaan.

Kibe on selvästi tullut takaisin yhden selkeän välivuoden jälkeen.

Minä en usko Kuhdan NHL-mahdollisuuksiin (tosin on siellä nykyään lepo-Lassekin). Nykykunnossaan Kuhta tekee n. 20-25 maalia/kausi sm-liigassa, eikä sellaisia pelaajia ole koskaan liikaa.

Kuhta on selkeä ykkös-kakkosketjun pelaaja. Avainkysymys Kuhdan osalta onkin, mahtuuko hän mestaruutta tosissaan tavoittelevan joukkueen kahteen ensimmäiseen ketjuun.

Kyllä Kuhta sen verran hyvin on tällä kaudella pelannut, että on vaikea kuvitella ettei hän mahtuisi kauden 2003-04 HIFK:iin.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Hetkinen. Eikö Kibellä mennyt viime kauden alku suht hyvin, niin kuin nyt ja sitten katosi muun jengin kanssa jonnekin atmosfääreihin? Odotellaan nyt hieman...

Kyllä se meidänkin nurkilla pidetään kovana jäbänä. Alueen R-kiskan myyjä on Kiben luokkakaveri, joten sillä lailla.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Svante
Hetkinen. Eikö Kibellä mennyt viime kauden alku suht hyvin, niin kuin nyt ja sitten katosi muun jengin kanssa jonnekin atmosfääreihin? Odotellaan nyt hieman...

Ei tämä voi pitää paikkaansa, koska Kibe on kuin paloposti, joka saa pisteensä vain TRuudun ja Pärän ansiosta. Ja kumpikaan heistä ei pelannut meillä viime kaudella. ;-)

Edelleen, Kibellä ei ollut viime kaudella fysiikka kunnossa alkuunkaan, nyt on, ja siitä tuloksena jo ennen joulua saavutettu henkilökohtainen yhden kauden piste-ennätys. Ja henk. koht. uskon hänen vain tiivistävän tahtia kevättä kohden. Ja tekevän finaalissa hattutempun! (*provo JHagille*) :-)

Viestin lähetti Svante

Kyllä se meidänkin nurkilla pidetään kovana jäbänä. Alueen R-kiskan myyjä on Kiben luokkakaveri, joten sillä lailla.

No witsi, silloinhan voisit jo melkein sanoa olevasi sukua julkkikselle! :-)

Tässä yhteydessä voinkin mainita että olen ollut treffeillä Pasi Saarelan pikkuserkun kanssa. :-)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mutta minä tunsin tytön, jonka äiti oli Rauli Badding Somerjoen NÄKÖINEN! Siinä kalpenee R-kiskan myyjät sun muut.

Niin, Kibe, tuo palopostien pistepörssin ykkönen, on kieltämättä saanut luistinta kulkemaan ja hyvä niin. Mutta pistetäänkö Carlos veto, että pleijareissa (kai me siellä ollaan) pistetahti hyytyy, kun peli muuttuu tarkemmaksi? Ja varsinkin silloin, kun ei pelkästään hyökätä, vaan pitäisi pelata kahdensuunnan peliä eli puolustaakin pirusti. Kibe on kuin kotonaan Apen kaikki hyökkää -meiningissä. Summasen shakkisysteemissä hän olisi todellinen kiviriippa Raadolle. Yksilöllinen taitaja, joka osaa vain yhden homman. Joten kiva, että homma toimii Apen HIFKissä.

Mutta mikäs minä olen nonsaleeraamaan näitä runkosarjassa menestyjiä. Sehän on jo kunnon korsi yhteiseen kekoon, että Kibekin meidät pleijareihin hilaa. Siellä yleensä sitten toiset tyypit nostavat dramaattisesti suhteellisia tehojaan. Unelmavävy McAho on ollut keväästä toiseen tällainen kaveri - ja siksi hän onkin aina keväällä saanut diilin helposti ja syksyllä ollaan ihmetelty, että mitä tää jätkä täällä surffailee. Veke Tuomainen, Toni Sihvonen - siinä myös pari nimeä pleijaripelaajien kategoriasta.

Mutta katsellaan. Ja jälleen kerran; olen mielelläni väärässä tässä asiassa.
 

hege

Jäsen
Tuomainen play-offs pelaaja? No voi olla, mutta omat muistikuvat väittäisivät jotain muuta (toisin tunnetusti on oltu väärässä ja usein). Olisko niitä play-offs pelejä tullut IFK:ssa tullut joku 20 ja tehoja vastaavasti 1+7? (Lisäksi tilillä olla taitaa joitakin play-offs pelejä Kalpassa 90-91 ilman tehoja). Eli mielestäni mitenkään erityisen paljon 97-99 joukkueessa. Maajoukkueessa sitten jälki on ollut jotakin muuta (ilmeisesti aran pitäisi olla valmentajana?)
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti JHag
Niin, Kibe, tuo palopostien pistepörssin ykkönen, on kieltämättä saanut luistinta kulkemaan ja hyvä niin. Mutta pistetäänkö Carlos veto, että pleijareissa (kai me siellä ollaan) pistetahti hyytyy, kun peli muuttuu tarkemmaksi?

Pistetään vaan, mutta mikä on määritelmä sille että taso laskee? Kohtalaisen selväähän on että koska pleijareissa puolustetaan tarkemmin, maaleja tulee vähemmän. Mutta olisiko semmoinen mitään että minä sanon Kiben tekevän vähintään 0,5 pist/peli pleijareissa? Panoksen saat määrätä sinä.

Sitten vielä lisäbonus: Jos Nicce pelaa vielä meillä keväällä ja saa sekuntiakaan peliaikaa pleijareissa, niin minä väitän että hän tekee vähintään yhden maalin ja antaa vähintään yhden syötön ko. peleissä. Oletko valmis lyömään tästä vetoa ja millä kertoimilla? :-)
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti JHag

Niin, Kibe, tuo palopostien pistepörssin ykkönen, on kieltämättä saanut luistinta kulkemaan ja hyvä niin. Mutta pistetäänkö Carlos veto, että pleijareissa (kai me siellä ollaan) pistetahti hyytyy, kun peli muuttuu tarkemmaksi?

Ai että veikkaat tällaista Caloun ilmiötä myös mr. Kuhdalle. Toiminpa minäkin epäilijänä tässä hommassa. Mutta ehämmä mitään vetoja lyö, tosin en o myöskään Carlos.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Carlos: Molempiin kyllä! Siis jos KK:n saldo pleijareissa on alle 0,5/matsi, minä voitan. Jos taas 0,5 tai enemmän, sinä voitat. Panoksena voisi olla lasillinen grappaa...tai sitten ihan Koffia?

Nicen ensimmäistä runkosarjamaaliahan jo odotellaan rystyset valkoisina. Kun sekin kestää näin kauan, niin enpä usko, että Nicce The Punisher rankaisee pleijareissakaan. Ja huom! Omaa maalia ei sitten lasketa.

Jäämme odottelemaan.

Rebel: Jamppahan sai kyllä pelin kulkemaan pleijareissakin yhden, vai oliko niitä 2, tahmean kevään jälkeen. Veikkaaja kirjoitti joskus kissankokoisen otsikon ennen pleijareita: "Caloun hyytyy playoffeissa!!" Silloin vitutti. Käsittämätöntä yhden pelaajan jahtaamista julkiselta medialta. Täällä hiekkalaatikollahan me voidaan tuollaisia sanoa, keskustelupalstalla siis. Miksei siellä ollut otsikkoa: "Oton nivunen hyytyy HIFKin tullessa vastaan!"
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti JHag
Carlos: Molempiin kyllä! Siis jos KK:n saldo pleijareissa on alle 0,5/matsi, minä voitan. Jos taas 0,5 tai enemmän, sinä voitat. Panoksena voisi olla lasillinen grappaa...tai sitten ihan Koffia?

Nicen ensimmäistä runkosarjamaaliahan jo odotellaan rystyset valkoisina. Kun sekin kestää näin kauan, niin enpä usko, että Nicce The Punisher rankaisee pleijareissakaan. Ja huom! Omaa maalia ei sitten lasketa.

Jäämme odottelemaan.

It's ö diil! Sanotaan että Kiben tapauksesta veto on lasillinen grappaa, Nicce-bonus tuopillinen Koffia. Ja Kiben tapauksessa myös se häviävä=maksava osapuoli juo sen lasillisen grappaa. :-)
 

seetre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ingvar Hirdwall
Jos ja kun IFK on vaihtamassa tj:tä on olemassa muitakin vaihtoehtoja kun vanhat valmentajat tai elämäänsä kyllästyneet politikot. IFK kannattajakunnassa löytyy jo monta potentiaalista nimeä. Esim. Soneran Koponen on IFK kannattaja henkeen ja vereen. Nyt kun kaveri on käärinyt fuusiobonukset ja optiot niin olisi varmaan aika tehdä jotain seuralleen. Luulisi miehen kestävän median suoltamat paineet IFK:ssakin, on nimittäin ollut aika kiireinen syksy. Kun sadalta IFK mieliseltä ammattijohtajalta kysytään voidaan olla varmoja että joku vastaa myöntävästi.
Jotkut pitävät Hillokuningasta jonain moneymakerina kun viime vuonna tehtiin hyvä taloudellinen tulos. Vittu viime vuonna jäi niin paljon pelaajabudjetista käyttämättä että ihme olisi jos oltais karille ajettu. Sama meno näyttää jatkuvan tällä kaudella ja voittoa tehdään maksavan yleisön kustannuksella.
Ammattijohtajan rinnalle lyödään utj/scoutti joka hoitaa urheillullisen puolen. Sirén olisi kelvannut mulle, ei Kekäläiselläkään ollut näyttöjä ennen IFK aikaa. Penakin sai kokeilla kaksi kautta, toivottavasti jää siihen.
 

Slode

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, HJK
Viestin lähetti seetre
Jos ja kun IFK on vaihtamassa tj:tä on olemassa muitakin vaihtoehtoja kun vanhat valmentajat tai elämäänsä kyllästyneet politikot. IFK kannattajakunnassa löytyy jo monta potentiaalista nimeä. Esim. Soneran Koponen on IFK kannattaja henkeen ja vereen. Nyt kun kaveri on käärinyt fuusiobonukset ja optiot niin olisi varmaan aika tehdä jotain seuralleen. Luulisi miehen kestävän median suoltamat paineet IFK:ssakin, on nimittäin ollut aika kiireinen syksy. Kun sadalta IFK mieliseltä ammattijohtajalta kysytään voidaan olla varmoja että joku vastaa myöntävästi.
Jotkut pitävät Hillokuningasta jonain moneymakerina kun viime vuonna tehtiin hyvä taloudellinen tulos. Vittu viime vuonna jäi niin paljon pelaajabudjetista käyttämättä että ihme olisi jos oltais karille ajettu. Sama meno näyttää jatkuvan tällä kaudella ja voittoa tehdään maksavan yleisön kustannuksella.
Ammattijohtajan rinnalle lyödään utj/scoutti joka hoitaa urheillullisen puolen. Sirén olisi kelvannut mulle, ei Kekäläiselläkään ollut näyttöjä ennen IFK aikaa. Penakin sai kokeilla kaksi kautta, toivottavasti jää siihen.

JUURI tätä mieltä olen myös minä, ja monet monet muut tuntemani ENTISET kausikorttiomistajat.

Ja korostan vielä että meikäläisen Esko Aho-heitolla en tarkoittanut juuri tätä miestä vaan vastaavia kokemuksia omaavia henkilöä, tuliko selväksi?

Ja on aivan varma että kun sadalta IFK-mieliseltä ammattihallitusjohtajalta kysytään halukkuuta liittyä IFK:n hallitukseen niin ihme ja kumma sieltäkin löytyy uutta kykyä millä tällä kertaa toisissamme ja vielä kovat piipussa voisimme aloittaa Jokerien etumatkan kiinnikuromisen.

Tämä hallitus antaa Penan istua pallilla vaikka ei menestystä tulisi juuri niin kauan kun jengi tekee 1 -1.5 Mmk liikevoittoa vuosittain. Suuri kysmys on tosin se kenelle agentti Pulliainen myy pelaajansa sen jälkeen kun Pena saa kenkää/poistuu eläkkeelle?
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti seetre
IFK kannattajakunnassa löytyy jo monta potentiaalista nimeä. Esim. Soneran Koponen on IFK kannattaja henkeen ja vereen. Nyt kun kaveri on käärinyt fuusiobonukset ja optiot niin olisi varmaan aika tehdä jotain seuralleen.

Soneran Koponen rahoittaa jo IFK:ta. Toistaiseksi Soneran rahoista nauttii IFK:n juniorit ikäluokkaa 89.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Koponenhan on entinen amerikkalaisen jalkapallon pelaaja, joten oletan, että hän toisi kaivattua fyysisyyttä lisää joukkueeseen:) Kannatan!

Niin, HIFKin junnujen, miksei kaikkienkin pelaajien, oletan kuitenkin vielä toistaiseksi kantavan rahaa Soneralle enemmän kuin sieltä tippuu meille. Ne kännykkälaskut....
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koponenhan on myös mormooni, joten hän voisi tuoda tullessaan myös Sen Korkeammankin Voiman. Tai moniavioisuuden, kuka tietää.

Otsikkoon liittyvä pyyntö Pentille. Anna jonkun muun etsiä ne puuttuvat palaset ensi kauden 'tavoitteena mestaruus'- jengiin.
 

husse

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Koponenhan on entinen amerikkalaisen jalkapallon pelaaja, joten oletan, että hän toisi kaivattua fyysisyyttä lisää joukkueeseen:) Kannatan!

Niin, HIFKin junnujen, miksei kaikkienkin pelaajien, oletan kuitenkin vielä toistaiseksi kantavan rahaa Soneralle enemmän kuin sieltä tippuu meille. Ne kännykkälaskut....

Mene ja tiedä siitä fyysisyydestä... Siistissä junnupelissä vaati jo puolta tusinaa jäähyä/erä. Vastustajille tietty ; kuten kaikki itseään kunnioittavat värillislasiset vanhemmat :-) . Koposen näkemykseen ringettesäännötkin olisivat olleet turhan sallivat.
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Vai Koponen ja Sonera. Tuokaa nyt vielä Rellu tunnuslauseellä : isoveli valvoo online.

HIFK:n sponsori on DNA eli nämä Koponen kuviot ovat pelkkää päiväunta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös