Koska lainasit kirjoituksiani, vastaan. Mun "avautumisella" ei ole mitään tekemistä ylemmyyskompleksin kanssa. Ja tuo "lähteenä röökipaikka?" oli kieli poskessa yleistys siksi, että siellä liikkuu kaikenmoista tarinaa ja jengi tietämättä tosiasioita nostattelee omaa egoaan "tiedoillaan" kertoen huhujakin eteenpäin faktoina. Niille ns röökipaikkahuhuillehan on IFK-osiossa omakin ketju.
IFK-osioissa laajassa kuvassa kirjouttelutyylit eivät ole juuri muuttuneet vuodesta 2001. Samaa kuraa ja joskus jopa tietoa. Seinät edelleen leveällä ja katto korkealla. Sitä vaan pitää sietää ja useimmiten olla noteeraamatta.
Ja jos/kun tiedät Åstenin tienaavan kaudesta kuusinumeroisen summan, good for him. Mielestäni ikonisuudestaan huolimatta ei ole sen arvoinen pelimies, vaikka monin pelin osa-aluein täyttääkin joskus paikkansa.
Mä olen vuosikymmenien aikana kuullut monilta asianosaisilta huomattavasti kovempaakin kamaa seurasta, muttei kävisi pienessä mielessäkään vasikoida niistä tänne puolta sanaa.
Jaxuhali vaan, ei tää niin vakavaa ole täällä nimimerkkien takana. Yksityisviestiä ei ole tarvetta laittaa.
Tarkoitin siis, että minä tuossa edellisenä viestissä avauduin. Piti sanomani, ettei tarkoitus ollut sitä henkilöidä keneenkään, pahoittelut siitä. Ei siis ollut minkäänlaista
tarvetta tai velvollisuuta minun puolestani mulle vastata, mutta kiva että avasit omia ajatuksia.
Ja joo, ei ole tarvetta kenenkään kanssa sapeleita tästä asiasta kalistella. Sori jos vaikutin hyökkäävältä, ei ole tarkoitus omia infoja tai niiden paikkansapitävyyttä tuputtaa. Kaikki saa tehdä sillä tiedolla - mitä minä tänne omalla nimimerkilläni kirjoitan - ihan mitä haluaa.
Sullekin @Senior hyvää pelipäivää!