HIFK kaudella 2025–2026

• 121 994
  • 755

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koska lainasit kirjoituksiani, vastaan. Mun "avautumisella" ei ole mitään tekemistä ylemmyyskompleksin kanssa. Ja tuo "lähteenä röökipaikka?" oli kieli poskessa yleistys siksi, että siellä liikkuu kaikenmoista tarinaa ja jengi tietämättä tosiasioita nostattelee omaa egoaan "tiedoillaan" kertoen huhujakin eteenpäin faktoina. Niille ns röökipaikkahuhuillehan on IFK-osiossa omakin ketju.

IFK-osioissa laajassa kuvassa kirjouttelutyylit eivät ole juuri muuttuneet vuodesta 2001. Samaa kuraa ja joskus jopa tietoa. Seinät edelleen leveällä ja katto korkealla. Sitä vaan pitää sietää ja useimmiten olla noteeraamatta.

Ja jos/kun tiedät Åstenin tienaavan kaudesta kuusinumeroisen summan, good for him. Mielestäni ikonisuudestaan huolimatta ei ole sen arvoinen pelimies, vaikka monin pelin osa-aluein täyttääkin joskus paikkansa.

Mä olen vuosikymmenien aikana kuullut monilta asianosaisilta huomattavasti kovempaakin kamaa seurasta, muttei kävisi pienessä mielessäkään vasikoida niistä tänne puolta sanaa.

Jaxuhali vaan, ei tää niin vakavaa ole täällä nimimerkkien takana. Yksityisviestiä ei ole tarvetta laittaa.

Tarkoitin siis, että minä tuossa edellisenä viestissä avauduin. Piti sanomani, ettei tarkoitus ollut sitä henkilöidä keneenkään, pahoittelut siitä. Ei siis ollut minkäänlaista
tarvetta tai velvollisuuta minun puolestani mulle vastata, mutta kiva että avasit omia ajatuksia.

Ja joo, ei ole tarvetta kenenkään kanssa sapeleita tästä asiasta kalistella. Sori jos vaikutin hyökkäävältä, ei ole tarkoitus omia infoja tai niiden paikkansapitävyyttä tuputtaa. Kaikki saa tehdä sillä tiedolla - mitä minä tänne omalla nimimerkilläni kirjoitan - ihan mitä haluaa.

Sullekin @Senior hyvää pelipäivää!

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Olisikohan puolustus ensi kaudella jotakin tällaista:

Sund-X
Lindbohm-Kiviharju
Melart-Larsen
Nykyri, Nurmi, Jalasti, Arkko

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisikohan puolustus ensi kaudella jotakin tällaista:

Sund-X
Lindbohm-Kiviharju
Melart-Larsen
Nykyri, Nurmi, Jalasti, Arkko
Jotain tuonne päin. Mutta olettaen, että Kiviharju jatkaa uraansa Pohjois-Amerikassa, niin Sund hahmotelmassa hänen tilalleen ja yläriville jää kaksi X:ää. Näistä toinen pelaajatyyppiä, jonka viivalta lähettämät kiekot eivät jää matkalle, vaan menevät maalille asti.

GM69

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missä sarjassa Kiviharju pelaisi Pohjois-Amerikassa, junnuliigaa ? Taso riittää nyt nipin napin Liigaan 3 pakkipariin. Jos ei tule huimaa kehitysloikkaa & nopeutta & + 15 kg jerkkua niin ei pelaa koskaan NHL:ssä peliäkään. Jannun hehkutus on aivan ylimitoitettua.

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Missä sarjassa Kiviharju pelaisi Pohjois-Amerikassa, junnuliigaa ? Taso riittää nyt nipin napin Liigaan 3 pakkipariin. Jos ei tule huimaa kehitysloikkaa & nopeutta & + 15 kg jerkkua niin ei pelaa koskaan NHL:ssä peliäkään. Jannun hehkutus on aivan ylimitoitettua.
Peltosen joukkueen yksilöitä on aina turhaa nostella tikunnokkaan. Kiviharju pelasi erinomaiset nuorten kisat eikä se loikka niin suuri ole kuin miltä se IFK-peleissä näyttää. Sekaisin koko jengi ja eritoten kärsii Knotin paskoista ratkaisuista kiekon kanssa.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Onhan Kiviharju väläytellyt osaamistaan jo tälläkin kaudella, niin kyllä mä näkisin hänet meillä jo ensi kaudella kahden ekan pakkiparin joukossa. On myös vielä niin nuori ja kehittyvässä iässä oleva pelaaja, joten eiköhän Aron tule kehittymään pelaajana vielä ihan mukavasti tässä reilun puolen vuoden aikana, kunnes se uusi kausi alkaa taas syksyllä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy