Ensinnäkin olin jo hyväksynyt sen asian, että Metsola ei tule meillä pelaamaan, kun hänellä oli ja on edelleenkin voimassa oleva sopimus Tapparan kanssa. Tässä vaan nämä huhut saivat alkunsa, kun luin jonkun/joidenkin täällä maininneen siitä, että jos Tappara vaikka lähtisi hänen sopimustaan purkamaan, kun Heljankoa on nyt kaikkien puheiden mukaan kovasti sinne soviteltu, niin tämän myötä mulla sitten nousi tällaiset fiilikset, että "Ehkä sittenkin", jos Metsolan sopimusta ollaan purkamassa, niin "Tänne vain".
Mutta ei väitellä tästä enempää, ennen kun asiasta saadaan mitään varmuutta. Mutta mitä noihin veskareihin tulee, niin monien noiden huhujen mukaan Rubinin sopimus Kärppien kanssa olisi jo "Hyvin varma", kuten myös se Heljangon sopimus Tapparan kanssa, joten näin ollen heidät voidaan valitettavasti meidän osalta unohtaa, kuten todennäköisesti myös Larmi, jota on pidetty liian kalliina meille tai koko liigaan ylipäätään.
Joten näin ollen siis Metsola olisi mun mielestäni meille se paras vaihtoehto, jos tai kun Larmia, Rubinia tai Heljankoa ei ole saatavilla. Vai olisiko sulla itse heittää ketään parempia nimiä tai vaihtoehtoja?