Täällähän Vesalaisen fanittajat ovat perustelleet hänen hyödyllisyyttään joukkueelle, kun kuulemma tekee kuitenkin oikeita asioita, mitä ne sitten ovatkaan, ja on nopea suoraluistelussa. Mun silmiin yksi iso ongelma Vessin pelissä oli kiekonmenetysten järjetön määrä, kun yritti väkisin puskea yksin jakamatta sitä muille, vaikka mahdollisuuksia oli edistää peliä. Jopa oman maalin edessä oli välillä ihan ihme riplailua, joka sitten usein päättyi vastustajan maalipaikkaan. Sellaista laput silmillä menoa se oli valtaosan ajasta ja silloin se ei ole pelkästään valmennuksesta kiinni.
Tulosyksikön pelaajalta, joka oletettavasti nauttii Liigan mittapuulla kovaa liksaa, on vaan yksinkertaisesti saatava enemmän. Kai se vaan on niin, kun on oikea nimi selässä, niin yllättävän monelle se riittää ja jos joku arvostelee heikoista esityksistä, saa siitä paskamyrskyn ja lapsellista lällättelyä niskaansa, kuten kuluneenkin kauden aikana monesti tapahtui. Mulle se nyt on se ja sama, mitä mieltä mun kirjoituksista täällä ollaan, mutta seuran menestyksen kannalta olisi oleellista korjata kurssia siltäkin osin, millaisia meidän johtavien pelaajien pitäisi olla. Ei se ole sattumaa, että HIFK kyntää vuosituhannesta toiseen muutamia poikkeuskausia lukuun ottamatta. Osa ei halua Tapolaa valmentajaksi, koska se on Tapparan mies Tapola ja osa haluaa roikottaa omia poikia mukana, koska ne ovat omia poikia. Tapolan ja Tapparan erottaa HIFK:sta menestys sekä ammattimaisuus ja mun mielestä se on aika olennainen asia tulosurheilusta puhuttaessa.