HIFK kaudella 2023–2024

  • 464 982
  • 2 859

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.
2023-2024 kaudeksi TÄRKEIN tavoite olisi saada Buli viralliseksi maskotiksi. Aluksi se oli surkuhupaisaa meemeilyä, mutta jo päivän makustelun jälkeen kyseessä on täydellinen maskotti. Sorit nyt vieraisiin pöytiin huutelusta, viesti on hyväntahtoinen ja ihan vilpitön toive. Jospa toimistollanne lukisivat tätä ketjua.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jonkinlainen lähdekritiikki olisi suotavaa, kun Internetiä selailee.
Sori, huhuosioon olisi pitänyt laittaa. Anttalaisella diili katkolla Turkuun ja tuskin jatkaa. Nimimerkki, joka tämän laittoi ilmoille ei yleensä hassuttele. No, jäädään seuraamaan.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Hienosti Anttalainen päässyt ihonalle. :D Kerran rattijuoppo, aina rattijuoppo..

Onneksi HIFK:ssä ei historiaa alkoholista löydy.


 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Jääskä 2 v + Rantakari/Koivistoinen/Larsson

Jääskä + Koivistoinen olisi näistä mieluisin kombo. Omasta mielestäni. Rantakari on parantanut ja jatkoa voi tarjota ja onhan Larssonkin luutinut ihan ok.
Silti Eetun jatkoa toivon.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienosti Anttalainen päässyt ihonalle. :D Kerran rattijuoppo, aina rattijuoppo..

Onneksi HIFK:ssä ei historiaa alkoholista löydy.



Kovasti itkettää turuuus. PS. Mikäs tää tällainen Ihonalle on?
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Hienosti Anttalainen päässyt ihonalle. :D Kerran rattijuoppo, aina rattijuoppo..

Onneksi HIFK:ssä ei historiaa alkoholista löydy.


Tässä ketjussa on ihan turha jauhaa Anttalaisesta. Se että joku ehkä trollaa siirrosta jossain ei tarkoita yhtikäs mitään.

Salmelainen voi ottaa takkinsa ja lähteä jos vuonna 2023 hankkii pelaajan jolla on Jere Karalahden arvomaailma.

Olisi kyllä melkoinen hankinta. Toteutuessaan Anttalaisesta tulisi varmaan ensimmäinen pelaaja jolle kotiyleisö stadissa buuaa ensimmäisen kotipelin pelaajaesittelyssä.

Toki myönnettäköön että Case Auvitun kohdalla olen sattuneesta syystä vaihtanut mielipidettäni täysin.
 
Viimeksi muokattu:

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sori, huhuosioon olisi pitänyt laittaa. Anttalaisella diili katkolla Turkuun ja tuskin jatkaa. Nimimerkki, joka tämän laittoi ilmoille ei yleensä hassuttele. No, jäädään seuraamaan.

Ei minulle pelaajana Anttalaisen hankinta ongelma olisi. Todella hyvä syvyyspakki.

Vastaisiko hankinta sen sijaan IFK:n nykyarvoja? Omasta mielestäni ei todellakaan.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tapsan -25 ulottuva jatko kelpaa mainiosti. Tack.

Tämä 1/3.

Nyt alkaa olemaan oikean suuntaisia jatkoja, kun Vesalainen ja Taponen saatu jäämään.

Olisiko Koivistoinen ja Jääskä sitten ne 2/3 ja 3/3. Toivottavasti.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toki myönnettäköön että Case Auvitun kohdalla olen sattuneesta syystä vaihtanut mielipidettäni täysin.

Aika rapsakka mielipide, mutta kuka mä olen sormeani heristelemään (saattaisi Maynard lauleskella).
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Aika rapsakka mielipide, mutta kuka mä olen sormeani heristelemään (saattaisi Maynard lauleskella).
Niin en tiedä sitten johtuiko Venäjälle lähtö Anttalaisen osumasta? Jos ei niin en kanna kaunaa, totean vain että sietikin vähän tuuppaista. Vai miten se terminologia eilen Raumalla meni?
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Hienosti Anttalainen päässyt ihonalle. :D Kerran rattijuoppo, aina rattijuoppo..

Onneksi HIFK:ssä ei historiaa alkoholista löydy.


Ja tämän linkityksen syy mikä? Eikö omassa osioissa riitä, kun pitää jeesustella mutku mutku tekin. On juoppo tai ei, niin ei kiitos on muultakin osin oksettava
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Joten eiköhän Jäky täydennä päivän trion? Aiemmin tällä palstalla huhuttiin kaksivuotisesta jatkosta, katellaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös