Sillisalaatti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Ansaittu jatko ja tuo leveyttä ja varmaan jotain kilpailua tuohon pakistoon, ettei niin nopeasti Lehmukset löydy 2. parista. Mutta kuten moni sanonut yhtä kiekollista osaajaa toi vielä huutaa.
Ei varsinaisesti räjäytä internettiä tämä hankinta. Vielä mahtuisi pakki jolla pysyy kiekko lavassa ja joka osaa syöttää sen oman joukkueen pelaajalle.
Tämä hankinta ei poista mitään tulevaa hankintaa. Tuo niin sanotusti syvyyttä leveyteen, pudottaen esim. Lehmusta kauemmaksi pelaavasta kokoonpanosta.Ei varsinaisesti räjäytä internettiä tämä hankinta. Vielä mahtuisi pakki jolla pysyy kiekko lavassa ja joka osaa syöttää sen oman joukkueen pelaajalle.
Hyvä jatko, katson Seppälää mielummin kuin Lehmusta 150 kertaa sadasta.Niko Seppälä jatkaa loppukauden diilillä rödassa! Lähde: HIFK:n instagram
Pelaaja | ottelut | 0 pisteen illat | 1 pisteen illat | 2 pisteen illat | 3+ pisteen illat | Pisteitä yhteensä | Pistekeskiarvo | Todennäköisyys pisteettömään otteluun |
Lehterä | 26 | 7 | 13 | 4 | 2 | 27 | 1,04 | 26,92 % |
Vesalainen | 27 | 14 | 6 | 5 | 2 | 24 | 0,89 | 51,85 % |
Nättinen | 27 | 12 | 12 | 3 | 0 | 18 | 0,67 | 44,44 % |
Martin | 27 | 13 | 11 | 2 | 1 | 18 | 0,67 | 48,15 % |
Jääskä | 26 | 15 | 7 | 2 | 2 | 18 | 0,69 | 57,69 % |
Koivistoinen | 18 | 9 | 4 | 4 | 1 | 15 | 0,83 | 50,00 % |
Pakarinen | 27 | 16 | 9 | 1 | 1 | 14 | 0,52 | 59,26 % |
Ikonen | 25 | 15 | 7 | 3 | 0 | 13 | 0,52 | 60,00 % |
Rask | 26 | 16 | 8 | 2 | 0 | 12 | 0,46 | 61,54 % |
Lindbohm | 25 | 16 | 7 | 2 | 0 | 11 | 0,44 | 64,00 % |
Motin | 26 | 19 | 5 | 2 | 0 | 9 | 0,35 | 73,08 % |
Salin | 27 | 22 | 4 | 1 | 0 | 6 | 0,22 | 81,48 % |
Tallberg | 25 | 18 | 4 | 1 | 0 | 6 | 0,24 | 72,00 % |
Taitaa pelata jo KiVassaVoisiko Lehmuksen laittaa paluupostissa Kiekko-Espooseen? Vai eikö taso riitä edes Mestiksen kärkijengeihin? IFKssa ei pitäisi olla mitään käyttöä, joten isot minuutit Mestiksessä voisivat olla tervetulleita.
Aika monella fanilla on jo pari pakasteallasta täynnä nakkeja. En kyllä vielä itse ostaisi, ne ehtii hankkia huhtikuussakin ja syödä tuoreina, jos ja kun tarvetta alkaa syntyä.Kaikesta huolimatta, kävin ostamassa pari pakettia nakkeja lisää pakkaseen.
Eilisten pelaajien ilmeiden, tuuletusten, Jorstin blokkien ja kaiken peruusteella, ettei vaan eilinen Oulun reissu ollut tämän kauden Splengeri?
Kaikesta huolimatta, kävin ostamassa pari pakettia nakkeja lisää pakkaseen.
Tätähän me kaikki täällä suuresti toivomme. Että tulisi nakeille käyttöä.
Tähän antoi Peltonen itse vastauksen viime viikon Urheilulehdessä: ylivoimasta vastaavat Tietokone-Tilkanen ja Kuhta. Ottaen huomioon, että ylivoima on toista kautta täysi farssi niin luultavammin päin helvettiä harjoitellaan. Peltonen voisi itse tähän puuttua, koska tässä on jo melko pitkä aika ollut em. kaksikolla aikaa saada ylivoimaan edes jotain järkeä.Kuka vastaa HIFK:ssa ylivoimapelistä ja miten tätä osa-aluetta mahdetaan harjoitella?
En tiedä. Tietääkö kukaan?
Viimeks tarjosin Wotkinin nakkeja koko työyhteisölle 20 kiloa. Nyt on sekalaisempi setti odottamassa - muutama pakastinkin hajonnut vuosien varrella, mutta nakit vaan sinnittelee.Mitäköhän merkkiä nakkeja porukka on ostellut?
Jos on samalta lafkalta ni on sen kassa ainakin kunnossa.
Tähän antoi Peltonen itse vastauksen viime viikon Urheilulehdessä: ylivoimasta vastaavat Tietokone-Tilkanen ja Kuhta. Ottaen huomioon, että ylivoima on toista kautta täysi farssi niin luultavammin päin helvettiä harjoitellaan.
Isoin kysymys lienee on, että onko Peltonen itse tyytyväinen valmennusryhmäänsä.
Toki jos puhutaan ryhmästä kokonaisuutena, kuten ilmaisit, niin sitten asia on eri. Halusin vain tuoda esiin, että mielestäni Ojasen toiminnassa ei ole hirveästi valitettavaa.
Ilmaisin itseäni huonosti. En usko, että Pomo Ojasen paikkaa Peltonen tai kukaan on kyseenalaistamassa.
Mies vasta tuli taloon takaisin ja tulokset ovat olleet hyviä. Lähinnä pohdin @Frankie n mainitsemien Tilkasen ja Kuhdan paikkoja yv:hen ja toisalta Nummelinin mahdolliseen tulemiseen peilaten.
Kieltämättä tässä hiipii mieleen ajatus, että onko tässä osasyy miksi assareiden sopimuksia ei julkaistu samaan aikaa Peltosen jatkon kanssa. Eli olisiko Tilkanen lähdössä Nummelinin tieltä (Turku-kiintiö pysyisi samana)? Toki Kuhtakin voi palata pelaajakehitysvalmentajan rooliinsa.
Kimmo Kuhta sai uuden tehtävän HIFK:ssa: ”Just sellainen homma, mitä diggaan tehdä”
Kimmo Kuhta nimettiin HIFK:n uudeksi pelaajakehitysvalmentajaksi.www.iltalehti.fi
Isoin kysymys lienee on, että onko Peltonen itse tyytyväinen valmennusryhmäänsä.
Noniin, olen tätä useaan kertaan yrittänyt tiedustella ja vihdoinkin sain vastauksen. Kiitokset siis tästä! Jotenkin osasin arvatakin, että ylivoimasta vastaa sama taho kuin viime kaudella, koska se on tismalleen yhtä tehotonta, hidasta ja mielikuvituksetonta seisoskelua kuin silloin eikä mitään kehitystä ole tapahtunut.Tähän antoi Peltonen itse vastauksen viime viikon Urheilulehdessä: ylivoimasta vastaavat Tietokone-Tilkanen ja Kuhta.