+ Miikka Tuomainen.
Damn,olin jo kovasti yrittänyt unohtaa tämän Tuomaisen. Huono nosto.
+ Miikka Tuomainen.
Mun mielestäni on ihan terveellistä muistaa, että ensi kauden pakistoa tulee verrata ensi kauden muiden joukkueiden pakistoihin. Tämän kauden Tappara oli monessa mielessä erikoistapaus, enkä pidä sitä siksi minään jokakautisena verrokkina. Siksi kannattaa odottaa ihan rauhassa, miltä muiden joukkueiden pakistot lopulta näyttävät, ennen kuin revitään pelihousut.
Suskihan seYksi sopimus julkaistaan tänään.
Yksi sopimus julkaistaan tänään.
Suskihan se
Niin se aika hurahtaa kun on kivaaSuski vetää kyllä pitkää uraa. Niistä Hänkki Pikkaraisen ja Petrellin radiosoitoista on jo, mitä, 15 vuotta?
Siis oikeesti vai. Onpa pelisilmää seuralla taas...Yksi sopimus julkaistaan tänään.
Kutsutaan fanit "buleihin bileisiin" ja tarjoillaan snadeja maistiaisia. Hienoa..Siis oikeesti vai. Onpa pelisilmää seuralla taas...
Niin se aika hurahtaa kun on kivaa
Huigeeta settiä. Mukava kattella himassa Leijonien peliä duunin jälkeen ja ottaa muutama hiiva. Seuraan jatkiksesta Apollon huimaa tapahtumaa ja odottelen syksyn tuloa.Yksi sopimus julkaistaan tänään.
Heti ensimmäisenä tuli mieleen pelaajien (avo/avio)puolisot. Hehän olivat messissä parissakin vierasmatsissa yleisössä, kuten myös Sveitsissä.IFK voisi sainata myös noi kotisivuilla eteen tulevan "KAUDEN 2022-2023 PÄÄTÖSTAPAHTUMA APOLLO LIVE CLUBILLA" -jutun kuvan neitokaiset – alakulman kavereista ei niin väliä.
Sulla taisi olla tämä sama kasetti vuosi sitten. Kun pakistossa on selkeä puute, sitä ei ilmeisesti pitäisi (saada?) kommentoida, koska pitää ensin odottaa rauhassa ja katsoa jos vaikka paskempikin riittäisi, mutta myöhemmin soittopeliin vaihtuukin ne kasetit, joissa lukee joko "se on aivan liian myöhäistä nyt itkeä pakin perään, kyllä se olisi pitänyt jo viime talvena hankkia, mutta ei silloin kukaan valittanut" tai "olet mielisairas kun kuvittelet, että sinun toiveillasi olisi mitään vaikutusta". Niin tai "mistä 5 miljoonaa". En jaksaisi kuunnella näitä samoja kasetteja joka vuosi.
Pakistossa on suuria aukkoja ja ne täytyy paikata, aivan sama vertaako pakistoa Ilvekseen, Tapparaan tai jopa flopanneisiin Kärppiin. Minkään näiden joukkueiden pakistot eivät tule heikentymään ensi kaudeksi, joten jos vertaa viime kauteen se ei välttämättä oikein riitä.
Ehkä niitä diilejä ei vain ole? Olisi ainakin hyvä syy olla julkaisematta.Voi jeesus mitä pelleilyä. Nimet tiskiin ja pulinat pois. En ymmärrä mikä on ajatuksena pihdata diilejä ja sillon tällön julkaista niitä. Eikö se suurin media huomio saataisi kun lyötäisiin kerralla kaikille luu kurkkuun vai onko taas niin, että puhe on halpaa ja teot jääneet vähäisiksi.
Miksi kirjoitat hyökkäävästi? Suurin osa ”lainauksistasi” taitaa muutenkin olla jonkun muun kirjoittamaa kuin mun. Olen käyttänyt sanaa ”harhainen”, mutten koskaan mielisairas. Vissi ero. Ja jos et jaksa lukea jonkun viestejä, täältä löytyy ignore-toiminto, sitä kannattaa käyttää. Erikoinen ajatus sulla, että jonkun pitäisi ajatella, mitä sinä jaksat lukea. En mä viestejäni sulle kirjoita. Paitsi silloin, jos lainaan niitä, kuten nyt tämän.
Kuten viime vuonnakin, minä haluan nähdä joukkueen pelaavan kentällä ennen kuin haukun jokaisen. Vaikka tämän kauden pakisto ei ollut täydellinen, HIFK ei varsinaisesti kaatunut paskaan pakistoonsa, vaan siihen, että joukkueen lähtökohtaisesti parhaat maalintekijät eivät tehneet maaleja. Pointti oli se, että emme pysty vielä edes paperilla vertaamaan muiden jengien pakistoihin, koska lähes kaikki jengit ovat vielä vajaita. Tapparalla on EP:n mukaan ensi kaudelle peräti neljä pakkia ja oliko niistäkin Kemiläisellä ulkomaanoptio? Ei ne nimet selässä, vaan esitykset kentällä.
Yksikin julkaisu riittäisi, jos olisi esim. Lindbohm täytenä yllärinä.Kutsutaan fanit "buleihin bileisiin" ja tarjoillaan snadeja maistiaisia. Hienoa..
Ehkä niitä diilejä ei vain ole? Olisi ainakin hyvä syy olla julkaisematta.
Mielestäni ei kaaduttu valmentajiin, maalivahtiin, pakkeihin eikä hyökkääjiin. Kaaduttiin siihen ettei materiaali ollut alunalkaen riittävä joukkueeksi, eikä oltu joukkue vaan muutama yksilö hetkestä toiseen.Miksi kirjoitat hyökkäävästi? Suurin osa ”lainauksistasi” taitaa muutenkin olla jonkun muun kirjoittamaa kuin mun. Olen käyttänyt sanaa ”harhainen”, mutten koskaan mielisairas. Vissi ero. Ja jos et jaksa lukea jonkun viestejä, täältä löytyy ignore-toiminto, sitä kannattaa käyttää. Erikoinen ajatus sulla, että jonkun pitäisi ajatella, mitä sinä jaksat lukea. En mä viestejäni sulle kirjoita. Paitsi silloin, jos lainaan niitä, kuten nyt tämän.
Kuten viime vuonnakin, minä haluan nähdä joukkueen pelaavan kentällä ennen kuin haukun jokaisen. Vaikka tämän kauden pakisto ei ollut täydellinen, HIFK ei varsinaisesti kaatunut paskaan pakistoonsa, vaan siihen, että joukkueen lähtökohtaisesti parhaat maalintekijät eivät tehneet maaleja. Pointti oli se, että emme pysty vielä edes paperilla vertaamaan muiden jengien pakistoihin, koska lähes kaikki jengit ovat vielä vajaita. Tapparalla on EP:n mukaan ensi kaudelle peräti neljä pakkia ja oliko niistäkin Kemiläisellä ulkomaanoptio? Ei ne nimet selässä, vaan esitykset kentällä.
Olisi myös mukava tietää, että keneen vaihtuu Halonen, Berglund, Kåsastul, Rantakari ja Hirvonen?Jos Paajanen vaihtuu Lehterään ja Dyk Raskiin ja Larsson Lepistöön
On niitä.
Vahvasti samaa mieltä. Joukkue oli rajusti vajaa kauteen lähdettäessä ja lisäksi siinä oli lukuisia huonoja sopimuksia, joista osasta toki eroon hankkiuduttiin. Kun puuttuvia palasia jouduttiin hakemaan pitkin kautta kissojen ja koirien kanssa, niin vaihtuvuus oli jälleen kerran luvattoman suurta ja ketjuruletti pyöri, eikä siis ihmekään, ettei joukkue ollut riittävän yhtenäinen kauden ratkaisuhetkillä eikä pelitapa iskostunut riittävästi selkärankaan.Mielestäni ei kaaduttu valmentajiin, maalivahtiin, pakkeihin eikä hyökkääjiin. Kaaduttiin siihen ettei materiaali ollut alunalkaen riittävä joukkueeksi, eikä oltu joukkue vaan muutama yksilö hetkestä toiseen.